Ylihuomenna. T:Höyrypää82
Printable View
Ei oo niinku mitään muisti kuvaa missä oltii ees jatkoil. No lompakko ei sentään keventyny ku meni firman piikkii.
Espoo nähty, liikaa ihmisiä. Ny sauna lämmite ja tölkki kylmää :cheers:
Copsa on parasta ja kalja
Saattoi osua. Toisaalta ei ole ainut syy miksei täällä huvita hirveästi enää pyöriä. Harrastus alkais sen verran hyvin olemaan paketissa, ettei lakiosaston lisäksi tule juurikaan selailtua.
Olin monta kuukautta siinä uskossa, että DV:n vihreä alkaa maistumaan muovilta parin tankillisen jälkeen, mutta syy löytyikin joko FA Mandariinista taikka Citrus Mixistä. Vielä pitäisi selvittää kummasta ja miksi muovin maku ilmestyy viiveellä. Ei jokatapauksessa välttämättä ole erityisen terveellistä, jos pullo sulaa.
Luojan kiitos mulle ei alko juurikaan maistu niin ei tommosia ongelmia. :D
Ei jumalauta wbox VA:ssa 3850$. Pari tonnia vielä menee mut neljä kiloo dna30, huhhuh.
Mitä mitä ja vapersilla ei ole kukaan kulli pystyssä vielä ulvomassa :o
Mitä Vittua. Nimimerkillä:Epätoivoinen Lapin Läänistä:drool:
Huhhuh, tulipas vahvat kahvit. Lusikka jää pystyyn
Huomenta!
Jep. Kunnon Kaffeet ja Mörköhöyryt.:p
Huoh. Että tekee mieli, makeaa Kakkua Kahvin kanssa. Ei oikein onnistu, kun Gluteeniton ruokavalio. Gluteenittomat kakut kun ihan Perseestä.:crying:
Tai sit ostan normi herkut. Ja istun Paskalla 2 Päivää.:thinking:
Niitä voi nauttia sit vaiks Paskalla.:) Ku ensin syönyt tuollaisen 10 Hlö:n Kakun yksin.
Eikös se pillupuhelin oo just sitä varten ettei paperia tarvi
Mörköputki täyteen ja pari Boksia ni hyvin pärjää.:)
Ei. Soittaa sen Pillun pyyhkimään.:)
Käy paikallisessa hiivapuodissa, eiköhän sieltä löydy hyvääkin kakkua herkkäperseiselle (perseiselle?) :cool:
Eipä oikein löydy. Ei ainakaan mikä, mun suussani maistuis hyvälle:crying: Pannullinen Kananmunia.:)
Ranet ja lihapullat, eikö se hyvästä ruoasta käy?
Tai klassikko, ranet ja kanakastike
http://i.imgur.com/AbxEtqX.png
Awwwwww!!! :love:
Kait sitä itteki osaa, ku joskus Ravintolassakin ruokaa tehnyt. Joskus vaan ei jaksa tehdä. :popcorn:
Aattelit sit kokkailla Tonnikala Nuudeleita, Pikkuisen herkkuja joukkoon. Mut ei se silti makean nälkää poista.:crying:
Ookko taassama kokeillut sitä juustokakku nestettä, itellä on capellan versiota tappamassa makean nälkää kaffin kanssa ja toimii :D Omppu piirakka on toinen hyvä. Näitä en todellakaan voisi adv vedellä mutta kaffin kanssa makean nälkään omomom... :D
Eipä o tullut kokeiltua. Kumpikaan ei kuulu mun lemppareihin. Bavarian Cream ja siihen pikkuisen Toffeeta ni NAM :p Mut vois kokeilla jossain välissä:laugh: