Tommonen oli tullu :confused:
Printable View
Tommonen oli tullu :confused:
Eli mikään muutu kun tuot "limonaatia" virosta mutta rahaa ja aikaa taas ovat päättäjät tuhlanneet tähän:D
Kaikkia niitä on:thumbdn:
Täsmään minuunkin:thumbsup:
Jaha, se olis päivä taas, johan tässä yötä ei ollutkaan. Nii perkele sehän o kesä:yeah:
Jokohan kohta kaverit hakis mut kalaan.
Kaikille foorumilaisille: :thumbup:, ja hyvää ötyä...
Pimpeli pippeli pom :)
No se.
Mitähän sitä alakaas oikeen hommaalla kun ei viel hyvittaas maate mennä. Tänään on kumminkin provinssi alueella parannettu jo nuorten tyttöjyn mieliä kun ensin annettiin piipistä maantiekiitäjän tunnaria ja sitten v8:sille kaaSua. Vieläkin olis tekemisen meininki mutta kaikki nukkuu :P
No ettippä mulle hyvä pirssi. Hintaan 4k€. max. 200tkm ajettu. Automaatti ilmastoinnit, vakionopeus säädin ja vetokoukku o pakollisia. Nii ja alle 1.8l ei hyväksytä. Eikä alle vm 2001.
Mun mielestä sun kannaittais suunnata katse isolohkoon (1.9tdi) vetokoukulla ja vakkarilla ei tee mitään ja 360tkm on ajettu pelkkää sisään ajoa :) 18" pallotkin on massaan sekoittuvat neon oranssit :D
Eee mutta oikeesti farkkua vai mimmosta tarvetta tilalle?
E: ja se vielä että onko vaan paikasta A->B vai tykkäätkö ajaa :)
Ei mulla paljoa ole ajoa. Tila ei niin tärkiä. Minkä enemmän sillä voi vetää, sen parempi.
Diisseliä en huoli.
Corolla? Pakko sanoa vaikka itse en aja kun saksalaisella. Akalla on 05 corolla josta maksettiin reipas 5 tonttua vuos sitten ja välillä aivan hävettää vertailla kustannuksia diisseli passatin (60tkm/vuosi) vs. pensa korolla (alle 10tkm/vuos)
Pensalla pestään pensselin ja riisselillä tehään se voima liikuttaa :D
Ei, corollaa mulle ei tuu. Mulla oli vuokralla corolla ku avensis oli diagnoosissa. Uusikin corolla hävisi 100-0 2003vm avensikselle ajossa. Halpahan se olis käyttää, mut reippaan tonnin painosta venettä sillä ei kyllä edes siirrellä, saatikka lasketa.
Jos kaikki menee nyt hyvin ni ens viikolla mulle tulee passatti.:thinking: Saa sitte nähä mitä sanon.
Paskatti on hyvä :) mulla on 2001 tdi ja pikkuveljellä on 2006 2l turbo bensa (nuorimmalla luultavasti kohta joku 2009+). Se on tämmöstä kun isä on pökötti mies henkeen ja vereen niin poijjat pisti passatit niin isän oli pakko pistää audi :D
Kyllähän sitä jos pojilla on Pirkka-Audit niin isi tarvitsee aidon :D