E-savukeasioissa tämä foorumi on Suomen suurin, asiantuntivin, fiksuin ja täältä on saanut erittäin nopeasti hyvää asiatietoa.
Jos täällä kirjoitetut eivät olekaan totta...??????
Printable View
Täällähän on kunnon paini menos, poijaat
rage-savuke :esmoke:
TÄ
Ärsyttää kun Yakousei ei oo laittanut mitään tähän painiin / ragettamiseen liittyvää kuvaa!
Hell och egg, videotykki ilmoittelee että lamppu alkaa olla tiensäpäässä. Ei kestä siis vuottakaan :(
No, onneks ei maksa kuin vähän alle 300 euroo, edullista kuin saiputta :D
Nyt kun löysin, pitää laittaa vielä jatkoksi:
http://trap.naurunappula.com/org/d4/...9/0/735855.gif
Ärsyttää niin helvetisti höyryttelyvälineiden tuottajat...ostat uuden tuotteen niin olet samana päivänä etsimässä netissä vinkkejä sen korjaamiseen/modaamiseen. Kuluttajaa vedetään niin helvetisti perseeseen :( Ostat akut...noh, onko ne kopioita vai aitoja, ostat bogeja niin sama juttu...onko tuote DOA jne. Vi**u, nyt joku roti rahastukseen...minä haluan laatua, enkä kusisia selityksiä "yksilöllisistä" virheistä. Välineiden tuottajat on samanlaisia kun peliteollisuudessa...markkinoille lyödään virheellistä ja bugaavaa paskaa...jos halutaan korjauksia/päivityksiä niin se maksaa saman verran kun alkuperäinen tuote.
Alalla löytyy valonpilkkuja, mutta tuotteet on hinnoiteltu taivaisiin...ja silti niissä on se mahdollisuus, että tuote ei kestä kun 1-2 viikkoa. Kyllä sitä osataan tehdä kaikenlaisia hienoja modeja, mutta tehkää nyt jumalauta niistä perustarpeita oikeasti hyviä, kuten atot ja kartot!
Aivan samaa mieltä. Kahen viikon sisällä flippas uus lava ja boltti. Lava vaihdettu takuuseen ja boltti korjattu. Kyllä oli viimiset kaupalliset modit mitä hankin.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja True Puffin
nicopoint.fi
Kyllä harmittaa ja vähän vit....akin
Voi näitä poloisia jotka tähän retkuun repsahtaa.
Kaveri yritti aivan tosissaan tehdä sopimusta ja ei edes itse tupakoinut,uskokohan itsekkään mitä sylki suuhun toi.
Bongattu Porissa eetunaukiolla
http://img.tapatalk.com/c14014d7-f906-4f4f.jpg
Nicopoint, jep jep. Jos McDonaldsin kassalla typerissä vaatteissa pönöttäminen on nöyryyttävää, toi on varmaan jotain potenssiin kymmenen.
Luulin jo, että vihdoin ja viimein sain todellakin tankit toimimaan.
Vaihdoin carton, eikä muuta kuin palaneen makua (kaikki taas taiteen sääntöjen mukaan tehty).
En luovuttanut vaan vaihdoin uuden carton ja taas pelittää.
Olikohan alkutaipaleella vaan sattunut huono satsi bogeja. Ton kun olis tiennyt
Jossakin vaiheessa mulla oli muutama sellainen boge loota missä sai puolet nakata menemään..oli tuota palaneen makua tai liian tiukka vanu..tästä on kyllä ollu juttua täällä. nyt taas valitusta aiheuttaa tämä ns.uusi lyhyt kortsu boge..kiivasta juttua osoitteessa; bogen kartot.
http://www.e-savuke.com/forum/index.....925;topicseen
kuten olet varmaan huomannutkin :D
häh. miksen tuollaista ole huomannut vaikka 3-4 kertaa tällä viikolla ohi kävellyt provari huulilla.
mutta joo. juuri nämä tyypit pilaa osittain sähkösavukkeen maineen. Kyllä minullekin tuli työharjottelija firman tupakkapaikalla kun valistin työ kaveria, sanomaan päin naamaa kun imin lavatubea et ei noista Saatanan sähötupakeista ole mitään hyötyä. Tottakai hän tiesi kun oli itse kokeillut. kun kysyin mitä laitetta hän oli käyttänyt niin ei osannut edes vastata muuta kuin, että se oli joku normmmitupakan kokoinen. Vitun kusettajat. sanoisivat suoraan et tällä on hyvä koikeilla miltä se vois tuntua ja sit voi ostaa paremmat laitteett.
Ja mainostavat vielä sähköröökaamisen olevan 80% halvempaa, noil hinnoil ei taida kyl ihan osua kohilleen :D
Tänään ei taas mikään onnistu. Aamusta nukuin pommiin 1,5 tuntia. MBP:n muisti jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa oli väärää, ja nyt vielä tuo joos.fi nettikauppakin bugittaa ja ei suostu menemään verkkopankista takaisin myyjän sivulle. Mitäköhän sitä vielä kerkiää mennä mönkään. Oikein pelottaa alkaa ruuan laittoon. Todenäköisesti pari sormea tuossakin hommassa katkeaa.
Porukoiden vittumainen mäyräkoira purrut koiranhoitajaa, eipä auttanut kun lähteä hätiin ja viedä rakki reilun tunnin lenkille. Toivottavasti nyt on saatanan piskillä energiaa sen verran kulunut, ettei heti pure hoitajaa uudestaan. Vituttaa koiranomistajat, jotka ei tajua lopettaa koiraansa ajoissa :(
se on aina vaikea paikka eihän se meidän enkkeli ei se kellekään muule oli ekakerta
Noin 5v, todennäköisesti sairas. Purrut useampaa ihmistä, ns. alfauroksia kunnioittaa kyllä. Jos aistii heikomman yksilön, niin saattaapi käydä kiinni. Jos ko. dogi olisi oma, olisin sen lopettanut aikoja sitten. Itse en ole koiraihmisiä, mutta yksi harvoista joka pystyy tuon piskin viemään lenkille. Vituttaa omistajien asenne. Ceasar Milanille olisi tarvetta kyllä, en tiedä mistä kiikastaa :(
Onhan noita "Cesareita" netti pullollaan. Valitettavasti ongelmana on poimia joukosta ne, jotka oikeasti osaavat lukea koiraa, eivätkä mekaanisesti tarjoa samaa ratkaisua joka koiralle. Ja sitten vielä omistajien pitäisi vaivautua, ja kaivaa aika ja jatkaa koiran koulimista annettujen ohjeiden mukaan.
useimat koiran omistajat on laput silmillä oman koiran ongelmista muiden viat nähdään omia ei
Njoo. Eihän se tosiaan koiran vika ole jos sen kouluttamiseen ei ole jaksettu panostaa.
Tästä päästäänkin taas siihen että miksi se koira pitää ylipäätänsä ottaa jos sille ei ole aikaa.
nimen omaan ei ajatella asiaa lopuun otetaan huvinvuoksi ei kouluteta myös seurakoira pitäs koulutaa tiedän useiman tapauksen missä koira ei usko ketään
Ei helevattu vieläkää nesteitä, luulin jo että olisi eilen tullut. Tänää jo juoksin kuola valuen postia hakemaan eikä vieläkää mitään :( . Prkl Itella taas jossain nurkissaan pyörittelee, ettei vahingossakaan voi kukaan päästä kehumaan nopeasta toimituksesta. Huomenna jos ei tule niin sitten kyllä riennän lähimpään kauppaan ostamaan westiä se on varma. Vaikka se kuinka paskalle maistuiskin :antismoke: . Kaikki tutut ja sukulaiset on vaan mökkelöimässä ja kyllä syö miestä, nyt jopa aurinko paistaa ja yli +20 lämmintä. Ja meikä napottaa himassa, koska porukat lykkäs koirat hoidettavaks ja menivät ite mökille. Shatana ku syö miestä :( :( :(
Mopoautolla aiheutetusta taposta saa Hyvinkäällä vain 300e sakkoa, halvalla henki pois :(
^Juu eipä noi toisen fyysiseen koskemattomuuteen liittyvät rikokset taida suomessa edes oikeita rikoksia olla, ainakaan rangaistusten perusteella, mutta annas olla, jos vaikka kirjotat jotain "väärää" vaikka julkiseen blogiisi, lataat musiikkia laittomasti, tai vaikka laitat firman rahoja omaan taskuusi.. Johan alkaa sellin ovet paukkumaan tai ainakin sanktiosummissa on useampi nolla enemmän.. :(
Jep, kyllä täällä nakkivarkaat saa näpistyksestä kovemman tuomion kuin toisen tappamisesta. Kyllä se toiselta hengen pois otto on ihan sama, olitko nuori tai täysikäinen.
Tuossahan lieventävänä asianhaarana oli, kun poika on kärsinyt tuosta tapostaan henkisesti, voi prkl sentään joo...
Ajavat muuten ihan kaistapäisinä tuolla Hyvinkäällä noilla keskosautoillaan ilman mitään tolkkua.
:D :D
Joo, kyllähän noilta mopoautoilijoilta (ja usein myös mopoilijoiltakin) puuttuu se tolkku ja liikennesilmä tuolla muiden seassa liikkuessa.. Tässä meilläkin usein ajelevat ostarin läpi, hyvin ahtaita jalkakäytäviä (joilla siis mopoilu ei ole sallittu) niin, että koiran kanssa liikkuessa saa oikeesti olla varovainen ja sitten puikkaillaan liikenteen sekaan ja jalkakäytäville sen mukaan missä pääsee nopeiten etenemään... :(
Eivätpä poliisitkaan tuohon puutu, vaikka tuolla ostarillakin pyörivät useamma kerran päivässä, taitaa niitäkin enemmän kiinnostaa se, kulkeeko mopo alamäkeen sen 45 vaiko vaaralliset 55 km/h, kuin yleinen turvallisuus liikenteessä..
Vanhemmat, jotka ostaa lapsilleen mopoautoja, haluavat tappaa lapsensa ja viattomat sivulliset. Itse oon ollu todistamassa lukuisia läheltäpiti-tilanteita jotka on mopoautoilijan aiheuttamia.
Kuinkahan monta turhaa kuolemaa pitää tulla, että ihmiset ymmärtäis mopoautojen vaarallisuuden?
Pitää muistaa myös ajattelemattomat autoilijat, joiden on päästävä tälläisen hiljaa kulkevan mopoauton tai traktorin ohi heti, paikasta välittämättä. Ei ne aina nuo mopoilijat ole jotka niitä vaaratilanteita järjestää. Ja en ole itse mopoautoilija:)
En nyt kyllä ihan traktoria ja mopoautoa keskenään vertaisi.. Toinen on kuitenkin välttämätön hyötyajoneuvo ja toinen täysi turhake.. :D
No joo, ehkä kaupungissa mopoauto voi olla järkeväkin liikkumismuoto, mutta esim. tuossa Vihdintiellä jossa on 70 rajoitus nuo mopoautot ovat vaan liikenteen tukkona (puhumattakaan sitten mutkasemmista maanteistä). Mopot kuitenkin saavat ajaa tuossa kohtaa jalkakäytävällä, mutta mopoautolla sinnekään ei passaa mennä.
Muutenkin on aivan käsittämätön tuo suomessa määritelty maksiminopeus mopoille; jos rahaa riittää niin 18 vuotiaana voi hommata auton jolla pääsee 300km/h, mutta edes 50 vuotiaana ei mopo saa kulkea yli 45km/h. Kummalla saa enemmän vahinkoa aikaan: mopolla, joka kulkee esim. 85km/h ja pysyy liikenteen mukana, vaiko autolla jolla voi ajaa 30 alueella 120 km/h...?
Nonni.. Nyt alko ärsyttämään taas enemmän...
Itse olen meinannut teilata ainakin yhden.. 60km/h alueella kolmion takaa neljän kaistan yli yöllä jantteri tulee vasemmalta.
Minä huomaan ensin ja vieressä ajava Mersu (ONNEKSI) myös huomasi äkkinäisen jarrutus/väistöliikkeeni. Kumpikaan ei siis saanut tahattomasta hengen riistosta syytettä, kun pikkupoika onnistui pakenemaan vastaantulevien kaistalle risteyksen toiselle puolen.
Teki kyllä mieli oikeasti lähteä perään :o
Ja nythän ne miettii, että pitäiskö 16kesäsien jo saada ajokortti? :D
Parikertaa tehny ittekin lähempää tuttavuutta noihin turhakkeisiin.
Kerran meinasin kuormaautolla liiskata mopoauton kun tunki vaan eteen kolmion takaa 80km/h alueella.
Toisen kerran omalla kylällä jeppe ajeli iloisesti väärääpuolta kun tulin motukalla vastaan.
Kolmaskerta varmaankin jo osuu, toivottavasti mulla on suurempi peli perseen alla :D
Osa toki ajaa aivan kunnolla, mutta nää paskiaiset on jo pilanneet turhakkeiden maineen.
Eikä mitään kortteja alle 18v, eihän ne ole vastuussa mistään kun pappa betalar, imo.