Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NicoTimo
Eka tankkikokeilu masensi. Tilasin 510:aan T-mallin aton ja tankkeja. Ja sormille tulee ilmeisesti ilmarei'istä. Valuuko se neste tankista kokonaan ATOn sisään? En minä tankissa enää nestettä nähnyt kun vehkeen kerran oli ympäri kääntänyt.
Carto + DripTip taitaa olla se minun käyttööni paras kun 510 (pikkuakulla) on kuitenkin se, mitä haluan käyttää.
katselkaa noita opetusvideoita vaikka aluksi jos asia aukeisi sillähttp://www.youtube.com/watch?v=FY6L17CFm2c http://www.youtube.com/results?search_query=sib77&aq=f tuossa
Vs: Kertokaa nyt ihmeessä miten saan sähkötupakkani maistumaan hyvältä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
holkki
Myös "tupakointityyli" on tärkeä. Kannattaa ensin vetää höyryä raaauhallisesti suuhun (poskareita) ja vasta suusta henkeen. Muuten saattaa yskittää.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Muistitko laittaa korkit tankkeihin?
Korkki? Ei siinä mitään korkkiaollut.
Mutta toisessapa oli, ja nyt alkaa homma kulkea ihan toiseen malliin.
Kiitos vaan, mukavaa kun täällä uskaltaa tunnustaa tyhmyytensä. :-)
Atomisaattorissa on varmaan ollut sitten kuljetussuojana korkiton tankki valmiina paikallaan ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Fox_FaTC
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NicoTimo
Eka tankkikokeilu masensi. Tilasin 510:aan T-mallin aton ja tankkeja. Ja sormille tulee ilmeisesti ilmarei'istä. Valuuko se neste tankista kokonaan ATOn sisään? En minä tankissa enää nestettä nähnyt kun vehkeen kerran oli ympäri kääntänyt.
Carto + DripTip taitaa olla se minun käyttööni paras kun 510 (pikkuakulla) on kuitenkin se, mitä haluan käyttää.
Itse olen kahta tankkia koittanut ja molemmat kun laitoi ekaa kertaa kiinni niin tuli vuotoa (ei sentään koko tankki tyhjentynyt vaan sellasta pientä). En ole ihan varma johtuiko vuoto siitä että laitoin atoon pari tippaa nestettä (kuten joissakin ohjeissa kehotettiin, toiseen laitoin viisi ja toiseen neljä) vai sitten tosta vuotamisesta. Kumminkin höyryttelin menemään eikä vuotoa ole sen jälkeen ilmennyt.
Ja nämä kokemukset siis viimeiseltä viideltä tunnilta eli niin pitkältä ajalta kun olen tuon 510-T:n omistanut. Jonkin verran harjoitusta ja selvittämistä netistä se vaati mutta nyt alkaa olemaan höyryttely paranemaan päin, varsinkin imemistekniikka (ensin poskiin ja sieltä aivoi... siis keuhkoihin) vaati totuttelua. Muitakin vastauksia sain etsimisellä joten ihan hyvä fiilis. Tosin nyt jo hamuaisi lisää tavaraa, varsinkin tota eGon akkua ja LR-atoja :P
Hei Fox ne egon akut sopii niihin 510 atoihin myöskin jos joskus on tarvetta niillä höyrytellä
Eilen tuli postissa Peleonilta e-power 14650 ja heti testaamaan. Mahtava laite 510-T:jälkeen. Tuli vehkeen mukana myös tällanen "musta korkki jossa villaa sisällä (5KPL) " ja G4 carto (lahjana). Nyt kysynkin että onko toi korkki hässäkkä ns.kertakäyttö "tankki"? ja onko tossa G4:ssä muuta ihmeellistä kuin rojut sisään ja tupruttelemaan(ei sisällä villaa)...?Käytetäänkö ton kanssa triptip:ä? Vuotaako taskuun...
http://www.peleon.pl/img/p/1041-1148-thickbox.jpg
G4 ylhäällä...
http://www.peleon.pl/img/p/356-3-large.jpg
http://www.peleon.pl/img/p/997-1074-thickbox.jpg
Tällasia tuli myös.Käykö tämä myös tankkihommiin vai ton korkkisysteemin kanssa vai minkä vi..n kanssa?
Vähän pihalla vielä mut kova halu oppia :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
holkki
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Fox_FaTC
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NicoTimo
Itse olen kahta tankkia koittanut ja molemmat kun laitoi ekaa kertaa kiinni niin tuli vuotoa (ei sentään koko tankki tyhjentynyt vaan sellasta pientä). En ole ihan varma johtuiko vuoto siitä että laitoin atoon pari tippaa nestettä (kuten joissakin ohjeissa kehotettiin, toiseen laitoin viisi ja toiseen neljä) vai sitten tosta vuotamisesta. Kumminkin höyryttelin menemään eikä vuotoa ole sen jälkeen ilmennyt.
Ja nämä kokemukset siis viimeiseltä viideltä tunnilta eli niin pitkältä ajalta kun olen tuon 510-T:n omistanut. Jonkin verran harjoitusta ja selvittämistä netistä se vaati mutta nyt alkaa olemaan höyryttely paranemaan päin, varsinkin imemistekniikka (ensin poskiin ja sieltä aivoi... siis keuhkoihin) vaati totuttelua. Muitakin vastauksia sain etsimisellä joten ihan hyvä fiilis. Tosin nyt jo hamuaisi lisää tavaraa, varsinkin tota eGon akkua ja LR-atoja :P
Hei Fox ne egon akut sopii niihin 510 atoihin myöskin jos joskus on tarvetta niillä höyrytellä
Tämä oli tiedossa jo valmiiksi.
eGo Mega Dual Coil Cartomiser - Black - 5ml (Tornado)
LR 510/eGo Atomiser - Low Resistance
eGo/Riva Style 510 XL Battery - 1100mAh
510-T Tank Cartridge
eGo Tank Atomiser - Standard Resistance
Eli tommost aattelin tilaa, eikö noilla pitäs saada ihan kelpo peli täst Genesiksen 510:stä?
Onko näissä ego-t ja 510-t sellaiset akkuosat et sitä patterii ei saa vaihdettuu sieltä? Eli jos menee patteri rikki niin joutuu vaihtamaan koko sen metalli osan, jossa on akku sisällä? Meinaan siis tätä: http://www.finnvape.fi/product/32/ego-650mah-akku
eli tuo musta pötkylä ei ruuvaudu tost irti?
Voi herranjumala sentään noita sun kysymyksiä. Sori offtopic
[quote=mikedi;20730]
eGo Mega Dual Coil Cartomiser - Black - 5ml (Tornado)
LR 510/eGo Atomiser - Low Resistance
eGo/Riva Style 510 XL Battery - 1100mAh
510-T Tank Cartridge
eGo Tank Atomiser - Standard Resistance
Eli tommost aattelin tilaa, eikö noilla pitäs saada ihan kelpo peli täst Genesiksen 510:stä?
[/quote latauslaite tuolle akulle 1100 ja jos alat enenmänkin cartoja kokeilemaan niin trippi , hinta noin 2egee
Kävin pienen s-postikeskustelun UK ELiquid -henkilökunnan kanssa ja suosittelivat Genesis 510:in tätä: http://www.uk-eliquid.co.uk/collecti...oil-cartomiser
Näilläkö pärjään heti alkuun pidempään, ettei tarvitse tilailla muuta? Eli tossa setissä on kiinteänä atomisaattori ja tuohon menee muutama milli e-mehuakin?
Tänks taas.
Terve
Onko kukaan ostanu apteekista puhdasta VG nestettä? Foorumeilla on siitä puhuttu, mut en tiedä millä nimellä se on apteekissa myynnissä ja mitä maksaa? Pitäs saada laimennettua noita PG pohjasia väkeviä litkuja. Myöskin kiinnostaa, jos sitä löytyy nettikaupoista edullisesti. Kiitos jo etukäteen.
-M-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mkomulainen
Terve
Onko kukaan ostanu apteekista puhdasta VG nestettä? Foorumeilla on siitä puhuttu, mut en tiedä millä nimellä se on apteekissa myynnissä ja mitä maksaa? Pitäs saada laimennettua noita PG pohjasia väkeviä litkuja. Myöskin kiinnostaa, jos sitä löytyy nettikaupoista edullisesti. Kiitos jo etukäteen.
-M-
Glyserolia se on, kasvisglyseroli kai koko nimeltään. http://fi.wikipedia.org/wiki/Glyseroli
Ei kyl pysty kyetä lukemaan jokasta sivua joten kysyn suoraan:
Mitähän tarttis tehdä ku tilasin 510-t attun ja siihen noi tankit ja välillä imastessa kusasee nesteet suuhun,
vaikka mä e-röökistä digaan ja niksasta, ni ei ne suussa o ihan nii jepa.
Eipähän tarvi tosin hetkeen imee ku 0,5ml 18mg litkua imeytyy suusta.
thanks
Luulisin, että johtuu imuvoimakkuudesta. Pitempi ja rauhallisempi imu auttaa asiaan. Lyhyellä ja terävällä imaisulla saa varmasti nestettä suuhun.
tere
mikä on kun ostettu tuollainen ego alotuspakkaus ja on tuo pumpuliversio ettei tank niin sieltä ei tule yhtään savua tai nikotiinia. se ei vaan anna mitään itestään. testattu 2 akulla ym ym.. apuja kiitos
Hmm, okei. Tarvii siis alkaa passiivis-agressiiviseks imuttelijaks tän raivoimuttelun sijaan :D
thanks =)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Melekone
Ei kyl pysty kyetä lukemaan jokasta sivua joten kysyn suoraan:
Mitähän tarttis tehdä ku tilasin 510-t attun ja siihen noi tankit ja välillä imastessa kusasee nesteet suuhun,
vaikka mä e-röökistä digaan ja niksasta, ni ei ne suussa o ihan nii jepa.
Eipähän tarvi tosin hetkeen imee ku 0,5ml 18mg litkua imeytyy suusta.
thanks
Duoda duoda... täällä on käynyt ilmi, että jotkut ovat keksineet yrittää käyttää tankkimallia ilman tankin korkkia... ethän vain kuulu siihen joukkoon? Stuikka teki todella hyvän ohjeen tuolle mallille. http://www.e-savuke.com/forum/sahkot...0-t-846.0.html
Aloitapa tuolta, niin ei varmaan jää montakaan avointa kysymystä. :)