-
Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?
on kyllä taas puhistuksen jälkeen aivan mahtava peli ja kannan ja kuskaan joka paikhan tämän että ei vain tartte muuta käyttää tämän tilalla. olipa muuten lystiä hommaa puhistella niitä magneetteja siitä metalli pölystä... no kuitenki niin mahtava peli että en tiä mitä tekisin jos menis käyttökelvottomaan tilaan....
-
Vs: Re: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
gixxxer
Pitää varmaan kohta siirtyä jousiin jos noi magneetit aiheuttaa noin paljon ongelmia.
Niin eikö niitä magneetteja ole erilaisia?
Itsellä mitä olen tilaillut ja muissa modeissa nähnyt, niin on jokin pinnoite päällä. Oisko kromia tai jotain.
-
Okei, tässä muutaman viikon Diabloa käsissä pitäneenä vois sanoa pienen mutkan omista kokemuksista. No okei tästä tuli lemppari modi kertaheitolla (kiitos gixxxer) tää on nätti kuin sika pienenä. En ole tosiaan edes kokeillu miten tää toimii muilla akuilla, siis pieni (18350)n käytössä koko ajan, mulle tää vaa sopii kuin muna päähän vai miten sen sanois. (heppi heilahtaa)
Modi on kaunis kuin, sanoisinko jopa kaunein jota olen kädessä pitäny, no joo en ole kaikkia herkkuja kädessä pitäny mut tää on kyl aikas siisti. Toi lukitusnappi on oikeesti aika herkku ja sitä tuleekin ruuvailtua vähän liikaakin. Järkyttävän helppo tehdä setuppi, pitäis onnistua vaikka olis peukalo keskellä kämmentä. 500 satasta meshiä ite hinkkailen ja muutaman kerran nestepolttoja ja se on siinä. (kukin tavallaan)
Jos jotain miinusta pitää sanoa modista niin se et vakiona liian pieni reikä hatussa jota suurensin heti alkuun, joillakin akuilla mitä itsellä on käytössä (Pelkästäänt AW IMR) joko akku on liian korkea (jää pieni rako liitoksiiin) tai sitten akku hölskyy putkessa (ei häiritsevästi). Useimmat akut itsellä istuu nätisti putkeen eikä jää rakoja liitoksiin eikä hölsky. Valitettavasti akuissa on pieni marginaalivero (tämä siis läppä). Jotkut ovat valittaneet et Magneetit menee murskaksi, itse en ole vielä tuota todennu.
Mitä taas tulee itse modiin ja höyryn tuottoon (se aika tärkeä asia) niin lähtee kyllä mielettömät hönkät kuhan osaa vääntää oikeanlaisen "piffiin" sinne palamaan. Plus ja miinus napa toteutettu aika lailla niinkuin genesissä yleensäkin, (helppoa) Mikä minun mielestä helppoo et meshin reikä on eristetty jotenka sormi perseessäkin pitäis setuppi onnistua. Miinus ja plus napa on hyvin eristetty toisistaan mikä on aika tärkeä asia kun puhutaan voimanapeista (Patteri)
Suosoittelen kaikille jotka ei ole vielä hybrideihin asti päässy :smoke:
Sanoisin et et kaikenkaikkiaan loistava suoritus tekijälle, jos nää Suomi modit vielä tästä paranee niin enpä taida tarvita kuin tuon Veljonin slican.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hanus
Niin eikö niitä magneetteja ole erilaisia?
Itsellä mitä olen tilaillut ja muissa modeissa nähnyt, niin on jokin pinnoite päällä. Oisko kromia tai jotain.
Ei sillä pinnotuksella ole juuri väliä kun näissä magneettien materiaali on yleensä jokin lantanoidimetalli, esim neodyymi tai samarium, ja ne on kaikki enemmän tai vähemmän hauraita.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Ei sillä pinnotuksella ole juuri väliä kun näissä magneettien materiaali on yleensä jokin lantanoidimetalli, esim neodyymi tai samarium, ja ne on kaikki enemmän tai vähemmän hauraita.
Joo on ne magneetit hauraita vaikka onkin pinnote. Mutta kun noissa mitä Diablon napissa on ei ole mitään pinnoitetta, niin syystä tai toisesta ne hilseilee. Jos on pinnoitettu magneetti niin ei se mitään hilseile ja näin myöskään nappi ei rupea takkuilemaan.
Omana aikana tuossa napissa ei ollut mitään ongelmia, mutta huomasin kyllä jo silloin tuon hilseilyn. En kyllä ajattellut asiaa sen kummemin.
-
Jokin isompireikäinen samoilla ulomitoilla? Ei hankais sitä tappia.
Vaarana silloin kyllä on napin löysä tulitus ja onko sellaisia magneetteja edes
-
Re: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?
Seuraavassa napissa tuo tappi on vähän ohuempi jolla pyritään estämään tätä hilseilyä.
-
Ny alkoi täällä diablon nappi "rutisemaan." Nappia pyörittäessä tulee tunne, että jotain ylimääräistä siellä olisi välissä. En ole uskaltanut avata ja katsoa magneettien kuntoa kun ei ole mitään laittaa tilalle.
-
Re: Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Stoney
Ny alkoi täällä diablon nappi "rutisemaan." Nappia pyörittäessä tulee tunne, että jotain ylimääräistä siellä olisi välissä. En ole uskaltanut avata ja katsoa magneettien kuntoa kun ei ole mitään laittaa tilalle.
Siellä on todennäköisesti metallipölyä. Ota vaan auki ja puhdista se.
-
Onko kellään tietoa meneekö tohon joku jousi minkä saa hankittua helposti jostain.
-
Tässä yksi video aiheesta, laite tosin Zenesis jossa ei ole lukitusrengasta.
http://youtu.be/cmfefmxAWxs
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Bole
Onko kellään tietoa meneekö tohon joku jousi minkä saa hankittua helposti jostain.
moro
vamon alkuperäinen eli se paska jousi sopii erittäin hyvin nytten kun porukat vaihtaa vamoonsa parempia jousia niin luulis noita olevan kasapäin joutilaana.
-JJ
-
-
Täytyy kyllä sanoa että tää puhallettu pinta on mukavampi käyttää pohjanapin kanssa, ei ole liian liukas :)
Minulla ei ole Diabloa kiillotettuna mutta esim. GUS16 vaikka se onkin pieni mutta kiillotettuna ja pohjanapilla, aijai pikkurilli parkaa :)
-
Osaatkos tarkemmin heittää niitä rahastusajankohtia?
Lisäksi nyt varmistaisin, että meneekö tuohon tammikuun versioon myöskin Efestit ja Panasonic?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Osaatkos tarkemmin heittää niitä rahastusajankohtia?
Lisäksi nyt varmistaisin, että meneekö tuohon tammikuun versioon myöskin Efestit ja Panasonic?
Tammikuun lopussa on rahastusajankohta näillä näkymin. Ja pitäisi mennä myös muut kuin AW IMR:t, heittoa akkujen pituudessa voi olla +-2mm.
-
Olisko mahdollista saada vaikka pieni pätkä videoo tosta napin purusta ja putsaamisesta?? Mulla nappi rupee kans kenkkuilemaan. Kun en ole koskaan purkanut/putsannut kyseessä eka tälläinen laita ja en viitsi ruveta sähläämään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pdz4
Olisko mahdollista saada vaikka pieni pätkä videoo tosta napin purusta ja putsaamisesta?? Mulla nappi rupee kans kenkkuilemaan. Kun en ole koskaan purkanut/putsannut kyseessä eka tälläinen laita ja en viitsi ruveta sähläämään.
Otat sen valkoisen muovirinkulan eka irti napista, sen jälkeen otat pihdeillä kiinni siitä messinkitapista ja samalla kun pidät painonapista kiinni niin avaat sen messinkitapin.
Kun se messinkitappi on lähtenyt irti niin ota painonappi varovasti auki ettei magneetit lähde lentämään minnekkään.
Putsaa magneetit/napin runko ja kasaa päinvastaisessa järjestyksessä ja muista kiristää messinkitappi lopuksi pihdeillä.
-
Kiitokset eiköhän näillä pärjätä.
-
kokeilin tänään tuota hapettamatonta wickki jutta ja jumaliste että pöhisee hyvin. Oli myös helppoa myös vaikka olen tehnyt vasta 3setuppia.