Paskaa se on, pakasteista lämmitettyä paskaa. Ei minulla kebabia vastaan mitään ole, mutta joku roti sentään! Ei ne kaikki ole syntyneet kokeiksi:laugh: Taidan keitellä tillilihaa purkista ja pottuja seuraksi nomnomnom
Printable View
Paskaa se on, pakasteista lämmitettyä paskaa. Ei minulla kebabia vastaan mitään ole, mutta joku roti sentään! Ei ne kaikki ole syntyneet kokeiksi:laugh: Taidan keitellä tillilihaa purkista ja pottuja seuraksi nomnomnom
Mutta hyvää paskaa :thumbup:
Niin köyhät rullat on nykyään paikallisessa pitseriassa etten kestä.
Lihaa ei välissä ollenkaan, pelkkää salaattia ja kosteeta taikinaa.
Joskus oli vielä toisin, olis kai pitänyt tukea paikkaa enemmän vielä silloin kun hyvää sai.
Viime vuodet tullut käytyä tuolta naapurikunnasta hakemassa, sit sekin pitseria paloi maantasalle saatana.
On siellä tosin vielä yksi hyvä paikka josta saa ne muhkeat ja mehukkaat rullat mut puolet kauempana ja tuplahintaista.
Vissiin varaa olla kallis kun kilpailijoita ei ole.
Good shit, ei nyt todellakaan tarkoita mitään rullakebabia:laugh:
Aikaisemmin hyvin toiminut ja pariinkin kertaan onnistuneesti tehty micro pumpulilla alkoi maistumaan paskalta, ei kuitenkaan palaneelta vaan enemmänkin pilaantuneelta. Myös meshisetuppi maistuu paskalta ja sitten silica ei miltään.
Levisikö minulta suoni päästä vai mikä kusee?
Ainoat oikeat kebsut nyljetään asiakkaan edessä, se mikromössö on aika kauheeta :antismoke:
Heh, Libanonissa olen kyllä kokenut tämänkin. Elämäni parhaat hampurilaisateriat on siellä tullut syötyä! Siellä se vuohi/vuohet todellakin pistettiin paikan teurashuoneessa(Suomalaisittain ehkä hiukan vaatimaton:laugh:) päivittäin!
3 dollaria, kokiksen ja perunasta leikattujen ranskalaisten kera:thumbsup: Sai sieltä kaljaakin, mutta hezbollah kävi AK47 kanssa neuvomassa ettei jatkossa kannata kaljaa jäähdytellä:laugh: Joten siirtyi kokis linjalle
Huomasitko kuinka paljon siellä Libanonin "maaseudulla" oli lehmiä. Lehmiä kaikkialla.
e:Jos siis olit muuallakin kuin kaupunkialueella.
Siellä on käsite lehmä, hieman poikkeava:laugh: Pohjoisessa en käynyt, mutta oikein pinnistäen voisin sanoa, etten nähnyt ainoatakaan lehmää siellä viettämäni vuoden aikana, tai sitten papanoivat kebu laumat ovat täyttäneet aivoni muistikapasiteetin:laugh: Eiku prkl, kyllä niitä siellä teuraana roikkui, silloin tällöin(kristittyjen alueilla). Mutta elävänä en muista nähneeni missään!
Nauta/härkä ostettiin aina tukkureilta, pääsääntöisesti oli Brasiliasta tuotua filettä.
Tuli joskus "kanakebab" ostettua jostain. Hyi saakeli, maistu lähinnä pelkältä rasvalta?
Muutenkin tollasen perus salaattikebabin vääntäminen tuntuu aika vaikealta. Tasan yhden puljun kebabia kehtaisin väittää hyväksi toistaiseksi. Helpompi vaan ottaa sitä pizzaa, koska niitä on vaikeampi tyriä?
Varmaan puhuivat kebuista, eli vuohista:laugh: Piti oikein Wikipediasta luupata, mikä on todellisuus lehmien suhteen:)
Category 1980/ 1999 Variation (%)
Cows 55,612 75,874 + 36
Sheep. 145,068 378,050 + 160
Goats. 444,448 435,965 - 2
Total. 645,128 889,889 + 38
Eli kyllä niitä siellä on, jossain:laugh:
kauheeta paskaa,niin se mikromössö:facepalm:
Kävin sitten kaupassa, innostuin oikein, ostelin kinkun ja laatikoita. Bissee, ulkolaista tietenkin(kotonakin on lavatolkulla kotimaista, tai ainakin puolitoista;)) Herneitä jne prkl, kolme muovikassillista. Siinä kassalla todellisuus valkeni, vidduu mä olen kävellen täälläX-( Loppumatkasta ostokset tuli kaksi metriä perässä:laugh: Nytkin kirjoittelen makkarista, vaikka pädi on keittiössä.