^Siis miten menee ohi?
Printable View
^Siis miten menee ohi?
Taitaa mennä viikonlopun piikkiin ;)
No kai sen näkee joo mutta eiköhän se nyt selvin merkki ole että menehän ohi. Mun mielestä se että näytetään vilkkua on ihan hyvä tapa. Takana tuleva voi näin luottaa että ohitettava ajattelee/ymmärtää edes vähän ja on valmis esim. antamaan tietä jos joku tuleekin vastaan.
Tietty jos sivuteitä on niin eiköhän se takana tuleva ymmärrä jos pikaisesti vilkauttaa.
En barolen tekoa arvostele, jos rekkakuski niin huonosti tilanteen hoiti niin ihan ok näpäytys.
Mutta se vilkun käyttö mielestäni suotavaa tuossa tilanteessa ja tulee varmasti selväksi takana tulevalle että saa mennä ohi.
Toi "hyväksyn kaikki elävät ötökät" jättää hitusen kysymyksiä semminkin, kun siitä seksuaalisesta suuntaumukesta yleensä piti alkaa puhua.
^ Mut on se vilkku ainakin signaali että kannattaa käydä viereisellä kaistalla kurkkaamassa :)
Jos Trollia jotenki mun vastaus hämäs niin sanottakoon vielä tässä et miulle ihan ötökän sama jos joku tyksii miehestä tai naisesta, Täs tapauksessa tais olla homopoika kyseessä. Ei mua kiinnosta onko kaveri homo vai hetero, ei kuulu mulle enkä ole kiinnostnu.
Mut kaikenmaailman shaisseja kyllä voidaan potea.
Tässä nyt tais aiheuttaa ihmetystä se aasinsillan puuttuminen.
Mä en ole niin idiootti että luottaisin tippaakaan jos joku vilkulla näyttää että mene ohi, viimeksi kun joku ajoi reunassa hiljennellen ja vilkautellen, vaikka luulisi sokeankin näkevän kepillä että ohitusmatka ennen mutkaa oli liian lyhyt! En todellakaan mennyt ohi, ja ylläripylläri siellä mutkassa tuli auto vastaan. Tossakin tilanteessa jos ton vilkuttelijan takana olis ajanu vaikka joku kokematon kuski tai muuten sokea niin olisi saattanut ottaa vinkistä vaarin ja olis ollu kuorma romurille kasassa.
Joku kävi tönimään baarissa äsken ja arvatkaa kuka lens pihalle? No vahvempi tietty. Vittu että ottaa päähän noi riidan haastajat.
Jaha, täällä homot pikku autoissaan eivät anna tietä e-neste rekalle, joka kuljettaa makutiivisteitä diy henkilöille aamiasmurojen aikaan. Kyllä tästä vielä aamun tunteina hyvä keskustelu tulee:laugh: Ehkä pientä rönsyilyä, mutta sehän on foorumin suola:thumbsup:
Pahoittelen yhteenvedon keskeneräisyyttä, mutta ei jaksa kelata sivutolkulla taaksepäin.
Siis mitä täällä sekoillaan ötököistä ja homoista?
Taisi olla vain kielikuva, kaikki ei osaa lukea rivienvälistä:) Ne ötökät
Kyllä mä tajusin. Mä vaan ihmettelen että miten jollekkin jonkun seksuaalinen suuntautuminen on niin järisyttävää että se pitää ottaa puheeksi topikissa jossa siitä ei olla puhuttu mitään.
Tarttu varmaankin foorumilta, tässä kun hyppii topicista toiseen, niin meneehän siinä puurot ja vellit sekaisin ja saattaa ketjut mennä sekaisin:)
Onhan se prkl, joka saatanan kivijalka on täynnä jotain saatanan pitsa ahmedin ns ruokapaikkaa, muttei yhtään kunnollista ruokapaikkaa. Lähin olisi Vantaalla, mutta lähde nyt tonne saatanan sateeseen kävelemään junalleX-(
Sattuneesta syystä kun ei voi autollakaan mennä:)
Olisimpa jossain Roomassa tai Pariisissa, niin ei tarvis kuin kynnykseltä kaatua, niin olisi kunnollisia ruokapaikkoja mistä valita
ei prkl, nyt rupes jo urakalla vituttamaan.......
Taidan kävellä alepaan, kun itse tekee niin saa just niin hyvää kun sattuu tulemaan:laugh:
Eikö edullinen kebab maistu/kelpaa?
Ällös Esa nirsoile, kebab on jumalten ruokaa. :laugh: Kenties saat ullatustäytteen kaupan päälle? :lol: