Vitamiinia 3 pullollista
Printable View
Vitamiinia 3 pullollista
Vitamiinii ja tyhjii pulloi ja pari tiivarii ja lankoja lisää sekä vcmt musta 25mm
Lähetetty minun SM-G901F laitteesta Tapatalkilla
Nautilukseen pari varatankkia (verkkomallia), äksään paketti 1.8 ohmisia coileja testiin ja Cubiksen LVC atoja paketti... Nyt ei pitäis tarvita mitään pitkään aikaan?
Kayfun v5. :blushing:
Pöh..alkos jänskättään josko ne ilkeät syövät minun kikkelin.. sillä on kuitenkin kiva pissiä:)
Maksoin 120€ ja nyt minulla on veevitonen sekä munat.. Näin ajatellen loistava investointi:rolleyes:
Isub V ja 15kpl erinäisiä atopäitä kyseiseen kapistukseen
Vape-reseptiltä (Virginiaa!) ja Puffilasta nesteitä, Talolta AIO:n ja atopäitä, pohjanestettä ja Blackia ja sen vihoviimeisen :laugh: vitamiinin.
3FVapelta sellainen valkoinen mekaaninen modi, Star Wars logolla.. jos ei käyttöön, niin hyllyyn koristeeksi :thumbsup: ihan heräteostos...:blushing:
Serpent minin, Picon, theoremin, tsunamin, mega geminin, ipv5sen ja pari pulloo vitamiinia. Miten tätä kalustoo tuntuu kertyvä...?:confused:
Lisää kotiutumassa: Ijoy tornado nano, toinen pico, tf-rdta, obs crius, Limitless rdta plus, dripbox 160, pari niksaa lisää ja yihi q-class 200w... Jokoha ois aika hengähtää :blushing:
Jahas, jokohan vei piru pikkusormen... Subox Nano kitti lähti tilaukseen, kun halvalla sai. Mie kun luulin, että näillä AIO:n tyylisillä tulen pärjäämään maailman tappiin ;D
Puffilta Griffin 22mm ja rulla claptonia.
vähän shoppailua
TAIFUN GT2 Stream RTA - Vapvip:iltä
Goblin Mini V2 RTA - Vapetalolta
Kayfun Mini V3 Plus Styled RTA - FastTech:ilta
Augvape Merlin rta atomizer-4ML - Efun:ilta
2 x merlin RTA
Aspire Cleito
Mä niin sekoon aina tarjouksista ja gearbestiltä tarttu eilen parit avocadot ja tänään vielä Crius kun oli melkein ilmainen. Nyt sitte vape-reseptien ale vielä tähän samaan syssyyn. Ei hitto!
Zero mini saapui tänään kiinan maalta. Ostin kun joku kehui että ihan näppärän oloinen ja edullinen. Ja olihan se edullinen ja näppärän oloinen :) Sitä vaan en tajua että miksi tuonkin modin pitää painaa niin paljon? Pitää ostaa myös henkselit housuihin taikka kainalokotelo... :D Liite 27829