Meni sit nähtävästi mun istick rikki, ei lähe ollenkaan päälle ja kun laittaa lataukseen, niin ei tulita ollenkaan vaikka tekis mitä😠
Printable View
Meni sit nähtävästi mun istick rikki, ei lähe ollenkaan päälle ja kun laittaa lataukseen, niin ei tulita ollenkaan vaikka tekis mitä😠
.
.
.
Ja en viitti kokeilla onnea tilailla ulkomailta😎
Miten sitä aina syyllistyy samoihin yksinkertaisiin virheisiin? Joojoo, mä olen näitä ennenkin hoidellut ja sitten on kädet viiltoja ja reikiä täynnä:lol: alkaa olemaan melko tyhmä olo, näin vuosien jälkeen:laugh: Valmistauminen ok, on sopivat tavarat kaikkeen jne! Sitten kun rupeaa hommiin, niin perusasiat lentää johonkin sielun ulottumattomiin.
ehkä se vaan on paljaalla parempi?
Ei mitään ongelmia naisten kanssa, en ole kyllä kysynyt :thinking:
Esa vetää kakkosnelosta[emoji23]
Minä en lautoja vetele!:)
Humoristinen jätkä...
https://areena.yle.fi/1-4416008#autoplay=true
ajassa n. 22.30 Otto Ruokolainen
Parkki-Pirkko. On muuten turhin ammatti mitä on olemassa.
Helvata.
Olipa taas yks mulkero liikenteessä, ajeli viittäkymppiä 80:n alueella. Lähdin tietty ohittamaan ja yllättäen sit alkoikin vauhtia löytymään ohitettavaltakin :(
Piti nostaa sataseen et pääsi omalle kaistalle takaisin ja samalla ohitettava tais hiljentää takaisin viiteenkymppiin kun välimatka kasvoi sen verran rivakasti, vaikka itekin pudotin kasikymppiin...
Nää on just niitä teiden ritareita, tyypillisesti ajavat reilua alinopeutta, kunnes joku alkaa ohittamaan tai tulee esim. ohituskaista, silloin kyllä nopeutta nostetaan. Samaan kategoriaan kuuluu nämä 80 rajoituksella 60 ajavat, ja sitten kun rajoitus muuttuu 60, niin ajetaan 80. Ei aina ymmärrä logiikkaa...
Ja liikenteestä kun puhutaan, niin on se vilkun käyttö joillekin ylivoimaisen vaikeaa. X-(
Töihin ajellessa oli pari jarrunpolkijaa edellä. Alkuunsa ..tutti mutta jätin turvaväliä puoli kilsaa kun ei ollut kiire ja ajoin ittekkin aikalailla gps 80kmh.
Oli huvittavaa turruutella vakkarilla noiden uunojen perässä. Välimatka kasvoi suorilla, mutta kun tuli mutka, tolppakamera, vastaantulija, tuulen lennättämä syksyn lehti tms. uhkaavaa niin alkoi jarruvalot vilkkua ja sain ne kiinni.
Jarruttelun toki ymmärtäisin jos olisivat ajaneet ennestään ylinopeutta, mutta pudottivat vauhdin näissä tiukoissa tilanteissa jonnekin seitsemäänkymppiin.
Tietysti jos kiire olisi ollut niin en olisi hetkeä enempää näitä katsellut.
Kaamea räkätauti :(
Taitaa olla eka kerta kun olen töistä (47v) pois flunssan takia :(
.
.
[emoji23]
.
Eipä käy kateeksi sun hommia[emoji848]
Vaan onhan noita, mua huvittaa omassa työssä asukkaat jotka vaatii sitä sun tätä vaikka eivät edes tiedä mitä kuuluu huoltosopimukseen.
Olettavat, että teemme IHAN KAIKEN!
Yksi suurimpia ihmetyksen aiheita on, kun en korjaa kodinkoneita yleisimpänä astianpesukone, televisio, pyykinpesukone ja jääkaapit[emoji3]
Just eilen alkoi asukas kakomaan puhelimessa, kun oli lähtenyt autolla liikkeelle piuha tolpassa[emoji1787][emoji1787] ja kun ilmoitin, että hän joutuu maksamaan korjauksen kun rikkoikin.
Luuleeko ihmiset, että voi rikkoa mitä vaan ilman korvauksia vaikkakin vahinko kyseessä, se on voi voi....
.
.
.
Olet niin oikeassa, ihmiset on todella hävyttömiä joskus.
Itse jos olen käynyt huoneistossa tekemässä keikan ja tulen ulos asunnosta niin naapuri on kytiksellä rappukäytävässä.
Kyselee mitä tein ym tai millainen kämppä ym älytöntä.Vastaan etten kerro koska tapana ei ole kierrellä asuntoa ( kielletty eikä kuulu meille ) eikä mua kiinnosta ja asia ei todellakaan kuulu naapurille.
Ottavat tosi paljon nokkiinsa tästä[emoji3]
.
Öööö mitä vaarallista on auton lämmitysjohdossa? :blink: Joku kakara tekee siitä silmukan ja hirttää ittensä tolppaan vai?! :lol:
Esim. Auton lämmitysjohtoa ei saa missään tilanteessa jättää pistorasiaan roikkumaan silloin kun johto ei ole käytössä. Pahimmillaan jännitteellinen johto voi sähköistää pihan vesilammikon ja aiheuttaa vaaran erityisesti lapsille ja lemmikeille. Johto tulisikin aina irrottaa pistorasiasta ja kotelon kansi lukita.
Eikö se läppä sit suojaa siltä :blink: Mut joo en ollu ees tienny, tutkin aihetta ja opin että ulkona säilytettävä johto voi vaurioitua ajalle niin että se voi polttaa auton :eek: Varmaan viimeistään tämän tiedon jakaminen niille jotka niitä pihalla lojututtaa saa sen huolimattoman säilytyksen loppumaan :lol:
.
Monta lasta ja ihmistä on tolpat surmanneet (ainakin 0!), vaarallisia kapineita, oikeita saatanoita