Tääl ois t-2h lomaan
Printable View
Tääl ois t-2h lomaan
EI HELVETTI! :lol:
Hyvä muuten että alat taas kiriä mua, huomasin yks päivä että oho oon jollain sadalla viestillä menny sun ohi. ;)
Naatiskele sä misteristä, mä naatiskelen Shire Maltista, tässä on se joku viimeinen silaus mikä LBL puuttuu. Sopivasti makeampi ja pumpuli<3. :love:
Pikkuhiljaa ja salakavalasti nyt kun oon jo viikon ollut kotona ;) Kohta taas hiljenee kun tulee kutsua töihin.
On muuten hauska kun alkaa kunto pikku hiljaa nousta. Nyt on tullut käytyä 2-3krt viikossa veljen kanssa juoksu/hölkkä+jumppa setit vetämässä aina kun en oo ollu työreissussa. Nyt alkaa jo tuolla polvivammautuneella entisella edustusjoukku jalkapalloijijallakin pukata hikeä kun samaan tahtiin mennään ja oma "normi" hikoilukin on vähentynyt :) Housujakin kävin vkloppuna ostelemassa niin oho 2 numeroa pienemmät kun viimeksi shoppaillessa (toiset vielä slimfit chinot, akka pakotti mutta käyät varmaan ehkäisystä :facepalm:) Tätä jos jaksais tehdä ens kesään asti ja vähäsen lisää muuttelis ruokavalio niin saattais ens ksäksi päästä sinne neuvolassa punnittavien joukkoon, eli alle 100kg :) Vaikkakin nyt jo oon ylpee ittestäni ja kiitollinen velipojalla kun potki mukaan.
Kuunnellaans keikka:
https://www.youtube.com/watch?v=_bwE...=RDmnbG8Jf2kpw
:yeah:
Jahas, taisin just napata itelleni viikon darwin-palkinnon.. Kuivapolttelin microcoilia ja puhaltelin samalla paskaa pois coililta. Siinä välähti samalla, et hei
mullahan on tossa pullo paineilmaa. Coili hehkuvaksi kunnon ravistus pullolle ja siinä meniki sitte silmäripset. :lol:
Hyvä homma! :thumbsup: Se on hieno tunne huomata että lenkki kulkee, kasvattaa motivaatiota ja varsinkin se että miten nopeasti loppujen lopuksi se kunto alkaa nousta. :) Mä itse lähinnä pyöräilen ja kävelen, polvi- ja nilkkavammaisena voi ottaa vaan pätkissä juoksua hyvin lämmenneenä eikä liian väsyneenä. Muuten muljahtaa ja saa linkuttaa kotiin. :unsure: Vaatteet on hyvä mittari, tosin nykyään naisten kokojen mitoitukset on sellaisia ettei yhtään tiedä mitä saa. X-( Viimeks ostin H&M:stä kokeilematta kotihousut ja eka luulin että oon laihtunut kun ei ne pysyny päällä, valitettavasti jouduin kumminkin toteamaan että se onnellinen päivä ei ole koittanut vaan H&M on muuttanut m-koon vastaamaan varmaan jotain xl:lää. :D En kyllä jaksanu palauttaakkaan niitä. X-( Mutta tsemppiä sulle projektiin, jos neuvolaan haluat punnittavaksi niin varmasti sinne pääset tolla menolla. :)
Meillä on muutenkin hauskaa kun molemmilla on vasen jalka teipattuna/tuen varassa :D ensimmäiset 2km molemmat vähän linkkaa ja polveen ottaa mutta kun siitä saa lämmöt niin ei enää satu :)
Ponnekaasuputeleilla leikittiin kakarana liekinheitintä (ei kannata kokeilla, ainakin periaatteessa räjähdysmahdollisuus). Kaikki kokeillut putelit toimivat, mutta tuolloin oli kyllä toiset ponnekaasut kuin nykyään... Nuotiossa myös paukkuivat hyvin, tyhjätkin putelit.
Mites nykyisillä ponnekaasuilla? Saako enää dödöpullosta Exterminatorin varusteen? Paineilmapullosta?
Jahas se ois Bud Atty lähteny Koreasta tulemaan. Tuleekohan tuo yhtä hitaasti ku Fasttechiltä että elokuulle oottelis sitten?
Ompa täälä hiljasta. Onko kaikilla elämä näin kesällä? Oman elämäni toisen jakson alkuun on viä pari viikkoa. Jos vaikka hörppis odotellessa oluen.
Kun muksut nukahtaa absintti paukku ulkona niin mukista kuin herrastakin :)
Ainakin mun tuli "elettyä" juhannusviikonloppu siihen malliin ettei tee varmasti muutamaan viikkoon mieli muuta kun muumilimpparia. :D Grillaaminen on ihan mukavan leppoisaa perjantai-illan puuhaa. :D Kun alkaa taas oleen keli semmoinen että just ja just tarkenee. :thinking:
Ööö... on mulla neljänneslitra absinth-tiivaria kaapissa ;)
Joutavaa, eiku juotavaa kiitos ;)
Noi on noita 70% mehuja vaan jos sellainen kelpaa herralle niin saamanne pitää :hatsoff:
Pakko kai siihen tyytyä jos ei muuta oo :(
Mä tuon pari litraa ouzoa ;)