Kyllä tuosta ois "pikkusen" enemmän pitäny saada.
Printable View
No mites jos onkin Puputyttö? :thinking:
Juu kyllä oli selostus. Pahoittelivat tapahtunutta ja halusivat korvata asian kyseisellä setelillä.
Muistan joskus kun exä rekkuloi fazerille jostain, en muista mistä, tuli vastauksena ainakin 70€ edestä makeisia. Silloin syy oli jokin mitätön.
Näin erilaisia suhtautumisia yrityksillä on asiakkaisiin. Toisille asiakkaat ovat jopa tärkeitä.
Perskele.. Pitääpäs ruveta reklamaatioita väsäämään noille neste kauppiaille :evil:
" Hyvä kauppias.
Tilaamassani e-nesteessä oli puoliksi syöty nakki. Miten ajattelitte tämän hyvittää?"
Lähettävät kokonaisen nakin. :lol:
Tai puolikkaan mikä puuttui. :thinking:
Englannista saa nykyään Aidot uudet halvemmalla, ku käytetyt Foorulta. Mielenkiintoinen ilmiö. Paljon on muutakin ihmeellistä mailmalla.:laugh:
Taffelin sipsipussista puuttu kerran mausteet kokonaan -> sama vitosen lahjakortti, Siwaan toki ja lähimpään 35km matkaa :laugh:
Lidlin vihanneksista löysin kerran muovisuikaleen niin siitä tuli 50€ lahjakortti lidliin :)
Kun otat siitä kuvan ja lähetät sen Iltasanomiin saat 100€ :laugh:
Vie uhallas 500ml ruisku
500 mulle :mellow:
Ootteko muuten huomanneet että meno foorumilla muuttunu? Tajusin justiinsa :blink:
Ennen perjantait ja viikonloput meinasi tappelua, se oli niin itsestäänselvyys että niitä rähinöitä oikein odotettiin. Semmoista se on ollut täällä melkeinpä koko ajan kun oon tänne ollut rekisteröityneenä, vaikka ehkä viime talvena se rähinöinti yleistyi niin että se oli enemmän sääntö kuin poikkeus. Kesällä täällä oli välillä tosi hiljaista mutta silti ilmapiiri karmea välillä. Oli sitä rähjäämistä vielä alkusyksystäkin, mutta jossain vaiheessa se jäi ja hoksasin etten enää itsekkään odota mitään perjantai-illan räyhää kun jotenkin tietää ettei sitä tule.
Kai tänä syksynä ollaan syöty kaverikeksejä ärrimurrikeksien sijaan ja kaikista on tullut pehmeän pörröisiä, vai mikä ihme tässä on. :D
Oot vaan rauhoittanut Kaikki.:) Nyt kukaan ei jaksa tapella enää.:yeah:
Jostuisko osin siitä että kloonikeskustelun ja OT:topicin aktiivisimmat ovat keksineet yhdessä parempaa tekemistä :)
Ai, täälä on asia jotenkin ilmaistu?
Kyl mää olin ihan pilkillä. Saalista saatiin sen verran että sitä syötiin viikonloppu siellä, ja tuotiin viä jokamiehelle kotiinkin. :) Kaikkiaan yhdeksän kirjolohta.
Jäätä muuten oli noin 7cm, vaikka itseänikin hieman ennen reissua arvelutti.
Minä ja rauhoittava vaikutus! :lol: Oon tainnut aiemmin olla välillä vaan bensana liekeissä täällä mitä rähinöintiin tulee. :rolleyes:
Noh, niin noh... :D Ei kyllä silti riitä selitykseks! :laugh:
Sori mä juorusin että oot kaloja mettästämässä kun täällä sua kaipailtiin. :3
No jos joku joka on onnistunut kirjoittamaan vuodessa melekeen 10% koko ot topicista hiljentyy pikkusen niin kai se vähän hiljentää koko topiccia :laugh:
(E. Ei sillä ettei pave ollu kun sen reippaat 100 viestiä jälessä :D )
Ku se kirjottaakin aina 2 peräkkäin. Ei o ihme et paljon viestejä.:lol:
Mutta missä on RAAKA EKI?
Ei oo ekiä bannien jälkeen näkyny :lol:
Miiitä? Riitelyäkö on ikävä? Laittakaa se misteri tilaukseen ja esittelette täällä niin eiköhän ne fanaatikot hypi pitkin seiniä :lol:
Tissi ja Peräosio rauhoittanut kuumana käyneen Poppoon.:p
Montako niitä piti tilata :confused:
Enhän mä nyt niin kauheesti oo hiljentyny! :D Ja paljonkohan täällä olis viestejä jos en olis ollu huligaattoroimassa täällä, viime talvena tää oli ihan kuollut ketju ja saattoi mennä päiviä ettei tänne tullu mitään kun suosituin ketju oli ärsytysketju ja kaikki volisi ja angstas siellä! :teaching:
Mitä, minä, en missään nimessä, en ainakaan yhtään härnätäkseni meitin pesusientä! :angel:
Ellei oo salamettästämässä kaloja... :blink:
Lärvitrolli, *tabu*, kukas muu vielä?
Miltä se lainkaan näyttääkään ku ostaa 4 :lol:
Ukko tilannut Kiinasta
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...SDTk8W_DBS1PnY