Joku täällä juuri arveli VG:n imevän jopa 20% (alkuperäisestä vaiko siitä 'lopullisesta' määrästä?) vettä ilmasta avonaista pulloa säilyteltyään, jossain ketjussa muutama päivä sitten. Löytäisköhän sen...
Vaikea kyllä uskoa...
Printable View
En usko tuota määrää
Mutta uskoisin että jotain hajoamista / vettymistä tapahtuu
Ennen steepattiin korkki auki nyt korkki kiinni eikös tuo jo kerro jotain ? :)
Joo mä en ole oikein seurannut näitä trendejä, niin en ole tietoinen tuosta. Itse en ole jaksanut korkkeja aukoa tiivareista enkä valmiiksi sekoitelluista liian parfyymisista litkuista, kuin joskus pari kertaa aikoinaan. Olen vain tuuminut, että ehkä aika parantaa, ja palannut asiaan joskus syssymmällä.
Pitäisi olla joku hipsterisivusto höyryttelylle, mistä voisi aina katsoa mikä on in ja mikä jo out. Vai onko? Olen niin out, etten tiedä edes onko tuollaista. Tai ehkä noista kerrotaan vain noilla suljetuilla foorumeilla, joilla en käy kun jos ne mun kaltaistani porukkaa hyväksyisivät, niin en haluaisikaan käydä.
Kyllä mä pidän pullon auki päivän noista kokkauksista, missä maistuu/haisee selvästi alkoholi. Onhan viina hyvää, mutta ei kiva kun se jyrää alleen muita makuja. Atmoksen hetelmätiivarit tuntuis olevan alkoholipohjaisia, ainakin näin hajun ja vahvuutensa puolesta...
Sulkiko kauppias itse sen Xsmoke-ketjun?
Tais luulla ettei sitä haluta tänne :D 5 täytettyä kartoa parillakybällä on kyllä loisto diili, varsikin meille kaikille yli 5ml päivässä höyryttäville. säästää tonnin vuodessa kun imasee 30e edestä kartoja päivässä eikä osta 5e toppaa :D
Toki tää mun höyryttely on tällähetkellä kalliimpaa ku polttelu vaikka pelkät nesteet laskis siihen. Meinas oikein naurattaa taas pitkästä aikaa kuitti minkä 4 kartongista sai kun akkelille töistä ostin :D
Mitä?!? Eikö se ollutkaan maailman paras diili? Voi vittu ja mä menin jo ostamaan vuoden kamat ja ajattelin heittää H-Attyt ja muut nurkkaan ja nesteetkin jo kaadoin viemäristä, koska mitään ton parempaa ei voi olla :lol:
Aattelin pistää RSST:n kiertoon ku ei vittu taas millään meinannu setuppi onnistua, dryhittiä vaan pukkas. Nyt viimesellä yrityksellä sainki sitten tehtyä hyvän. Oishan se mukavaa jos ois käsistään yhtä kätevä ku juutalainen rahojen kanssa (sori) mutta tasan ei käy onnen lahjat.
Heitä taipaleelle tuollaiset kiinalaiset paskat ja osta Xsmoke. Voit samalla testata kloonimiesten teoriaa siitä että HE-laitteet tuntuu paremmilta vain siksi kun ne on kalliimpia. Tuon teorian perusteella tuollaisesta 5€ maksavasta esitäytetystä kertakäyttöisestä kartosta pitäisi lähteä melko paljon paremmat höyryt kuin misteristä :D
Kyllä muakin nyt kaduttaa että menin tilailemaan jotain piippusoosseja ja haloja kun Xsmokelta sais niin hyvää ja halvalla. :crying:
Meinasin jo pistää XSmokelta vuoden pakkauksen tilaukseen, mutta kun sieltä ei Harvest Berryn makuisia kartoja löytynyt niin annoin olla.
Ketju meni lukkoon, nyt sitä ei enää edes löydy? :D
Kaikki on katoavaista :crying:
Kai niiden verkkokauppaan tuli niin valtava asiakasryntäys täältä että piti lakata hetkeks mainostus, että laadukkaita esitäytettyjä patruunoita riittää meille kaikille vuoden tilauksen tehneille. :thinking:
Eiköhän ylläpito vain reagoinut tähän hakukonehuomiohakuisuuteen.
Olisko jopa näin? :blink: :o
Nyt ..TTU riitti tää leikkiminen, kaiffari saa just nyt setupin mallia 0.6-0.7 muumia ja sit katotaan paljonko toi vg pöhisee...
Meni sitten 270e tänään vapotavaraan. Ja ei pitäny enää mitään ostaa...