allossaJ kestää 3 tuntia aamiainen tänään, ku syö puolikkaan Poron. Loppupäivä menee ähkyen ja puhkuen, ku imee Gennyä.:)
Printable View
allossaJ kestää 3 tuntia aamiainen tänään, ku syö puolikkaan Poron. Loppupäivä menee ähkyen ja puhkuen, ku imee Gennyä.:)
Pieni humutuksen aihe... 4 lähetystä kotona :)
Pääsee kokkailemaan ja muuta kivaa, vihdoin sain rDNA3-kymppisen piirinvaihtoon lähetettyä :)
Kolvimestari. :worship:
Voi jösses sentään. Nyt taas tupsahti semmonen liemi testiin et pitäskö jäädä eläkkeelle nestehommista [emoji33]
Gentleman's Whisper... Ompahan autenttinen tupakki/sikarimaku.
Jasso suosittelee, APU-kerho myös :)
Kokeilkaa ja ihastukaa kun markkinoille tulee [emoji106]
Niin ja tuli näperreltyä nikkelisetup tohon quasariin, 0,15 ohmia dualina ja pelittää ku pikku elukka :)
Ja kyllä nyt loppu näpertely ton atlantiksen atopäiden kans. Kokeilin nikkeli-hopealanka yhdistelmää mut eihän noita lankoja saa liitettyä :( Kokeilin myös vanhalla coililla, putsasin kunnolla mut paskat... Maistuu ihan vehkeelle.
Jos mulla ei oo varaa ostaa uusia niin sama lopettaa koko höyryttely ;)
Eleaffilta oli tulossa se uusi, jossa puuvillawick atopäät, ja ristiin yhteensopiva Atlantiksen kanssa (kuulemma ainakin). Täyspuuvillaa olevat päät tulee Aspirelta pian ihan varmasti kun Kanger ja Eleaf ahistaa molemmilta puolilta. Kanger teki vanhan tempun eli subtankkia jatkossa 3 eri kokoa. Joye yrittää työntää jalkaa ovenväliin Delta kakkosella. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Juu kyllä nyt tähdätään helppoon höyryttelyyn ilman ylimääräisiä kikkoja. Helppoja työ/reissuvehkeitä. Maut jää vaan paitsioon raakasti gennyihin verrattuna...
Itse taas ajatellut, että gennyt nimenomaan on niitä helppoja matkakavereita koska se setuppi kestää isältä pojalle :D..
Juu mut ne vuoto-ongelmat :(
Laita siekin Jasso dripperi taskumodiksi. Eilen -27 niin ei ollut ulkona vuoto ongelmia 80% vg:n kanssa :lol:
Kyllä se toimii kun pitää lämpösessä taskussa ;) Toi tiputtelu on korjattu pikku rasiaalla ja lusikalla millä saa hyytelön annosteltua dripperiin :lol:
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...f5e0e54966.jpg
Eikä pahemmin lorota taskuun...
Ei mulla oo lätää tommosiin turhuuksiin :thinking:
Revi ny toi kortsu tosta hain päältä helvettiin :whistle:
Arvaa lähtikö?
Ihan saatanan ruman värinen meinaa :)
Jasso tää sun myymäsi Manta on edelleen päivittäisessä käytössä. Niin kiva kapistus että en ole muista drippereistä jaksanut kunnolla kiinnostua, paitsi nyt tuosta junnu-Behemothista.
En tiedä mikä siinä oli et ei mulle istunu kouraan :confused:
Mulla on vähän sellainen homma et vaikka on kuinka nätti ja hyvä mut jos ei oo fiilistä niin ei oo. Perskules kunnon sinkkudripperi pitäs hommata tolle nikkelille. Ei tarvis kilometriä kääriä :lol:
Nojuu, mulla vähän sama taipumus. Siksi vaihdoin isoherran pois, vaikka jumalato olikin ja hienon näköinen, ei vaan istunut eikä ollut parin päivän jälkeen enää fiilistäkään.
Pitäskö teidän käydä puhumassa lääkärille?
Jassokin vanha gennymies ni hommaas nyt INAX. Helposti paras genny, helppo setupoida ja ei vuoda vaikka miten päin olis. Itsellä jokapäiväisessä käytössä eikä tarvii mitää pumpulikikkareita kantaa mukana :)
R-versiolla natsaa lunghititki varsin kivasti eikä oo pelkoo dryhiteista :love:
Pistäs mulle tulemaan niin testaan... Tullu vähä semmonen viilis et prkle ku pääsis testaamaan ensin :(
Ennen mentiin välillä perse edellä puuhun samantien :)
Kohta niitä on myynnis kuitenkin polkuhintaan... On se kyl ollu mielenpäällä...
Laittaisin kyllä, mutta tällä hetkellä on niin paha laitevajaus ettei ole muuta..
Mä heitän sulle pari boge-tankkia niin pärjäät :lol:
Aika houkutteleva tarjous :eek:
Kokkolan kuningas! APUa tarttee
Painan sun yv. Sharkkiin liittyy
haavi on auki :)
Jaahas jasso alkanut kolvaa haita työksee :)
Juuei... Ei oo mun hommaa toi kolvaaminen mut provarin piru toimii vieläkin ;)
Joko Patinaa putkien pinnassa.:confused: Puolivälissä Tammikuuta. Piis of kake sano mä.:laugh:
Korotetaan panoksia... Tammikuu: 1putki. Helmikuu 1 putki + 1 loota [emoji33]
Ja Maaliskuusta saakin jo Oman Kaupan. Kiittää jo valmiiksi :D Selkäruoto kunnossa.:crying:
Tilasitko sitä inaxia? Perhele minä ja minun suuri suu.. :thinking:
Lähetystiedot on vastaanotettu STRASBOURG - FRANCE 12:22 ;)
No voi v.... :mad:
Mistä tilasit?