melkein tekis mieli tulla, mutta veikkaan että akka saa lopullisen raivarin ja sammun perille päästyäni...
tosin mitä siitä
Printable View
melkein tekis mieli tulla, mutta veikkaan että akka saa lopullisen raivarin ja sammun perille päästyäni...
tosin mitä siitä
Et kattonu videota ? :D
no nopsaan vilasin markon uutta elämää :D
mamma tuossa kävi toteamassa että nyt korkki kii :(
**tut.
Jos mulle sanottais noin niin sittenhän avattaisiin jo parit lisää vaikkapa valmiiksi :D
-
Juu, nyt liikkeelle. Polvi paskana mutta eipä tähän uuteen kämppään kehtaa kutsua juoppokavereita ennenkuin on edes itse sotkenu kunnolla :laugh:
Kovasti tekis mieli mutta en uskalla uhmata mammaa. Oli se sen verran hurjana, 3 päivää täs menny jo räkäpäissään. Vitun akat, ol ku harmia. Kysyin vielä miten ois illan nussihässit... ei oikeen kuulemma lähikuukausina...
Noni. Siinä se meni. Kuukauden selvä jakso. Ei voi mitään jos rakas vaimo ostaa monipakkauksen olutta mulle. Pakko ottaa... Kyllä te tiedätte... Örrörröyh! :D
Kouvolan alueella höyryttelijöitä maistelemassa?
Jaahans jaahans, ei kouvolaa lähimaillakaan mutta huomenna taas kesäloma niin ihmetellään tässä nyt
Nyt voi jo sanoo et päässy kokonaa eroo tupakasta ku ei etes kännissä tee miel polttaa, ostin varuiks askin ja jaoin ne kaikki pois. Ai että oon onnellinen :D
Sammaa vikkaa rahikaisella, varmaan puolitoistavuotta mentiin röökin + sähkösavukkeen avulla, ja nyt uuenvuojen jäläkeen täysin iliman norttia :)
Ja ei tee sitte tippaakaan mieli polttaa, huoletta voi mennä toisten kanssa norttikoppiin immeen gripperistä höyryjä jos mieli tekkee.
Tai tupakkipaikalle. Tai ihammihhivvuan.
No eiköhän se ole jo aika vetää perseet olalle ^-^ Ei muuta kun kulkuttamaan pödeä naamaan!! onneks pöde on vielä alkon myynnissä!! Vanha kunnon tenu!!
Tuli mieleen tässä päissäni että minkälainen riimu pitäs nokkaan laittaa että pystys katu-uskottavia vapoarvosteluvideoita juutuubiin lykkäämään? Että sais niitä ilmasia modeja ja muuta roinaa :esmoke:
^Ei muuta kun kuvaamaan vaan ja jos tulee porukkaa miellyttävää settiä, niin ehkä niitä laitteitakin jossain vaiheessa arvosteluun saa. ;)
Toisaalta en kyllä usko, että suomessa kukaan noita videoita ilmasnäytteiden takia tekee.. Ne vaan on semmonen mukava pikku boonus. :P
Tänään hilpeänä kaljaa huomenna kalpeana hiljaa :D
ma juoda kansa pari.
Lupaan... SIIS lupaan olla kännissä, viimeistään kymmenen maissa. Pelkällä oluella ja viinillä, tää vie hetken pidempää :-\
Täällä tavotellaan kahta promillee että pääsee ekat juutuubi videot levitykseen. Toivottavasti neljän tähden Kalle tekee tehtävänsä. Mut nyt saunaan karhun kanssa painimaan 8)
Mina lupasi juoda pulon romia ja soitaa naapureiten iloksi keikapianoani muta ei viela ole tulut kukaa iskemaan mua siis mu ovea ni pitaisiko mu vaihtaa atele muuhu vai alako soitaa mollisa et joku tykäis musta
nostatusta, nostatusta, nostatusta, siisus alkaa häviimään ja piru saa vallan kera rommin, pöyritystä.pyöritystä ja taas mennään :esmoke:
Pari seuraks!
-
Dösässä, matkalla keskustaan (milloinkohan viimeksi), naurattaa kovin vieressä istuvien virolaisten "salamyhkäinen" köhiminen bisseä avatessaan. Kaikki kolme vuoronperään "Kröhöhömm" ja "tshhhh". :D Itdellä pullo Ballantinesiä povarissa, ei sihise yhtä pahasti avatessa.
vidu, tänään 21 reikäleipä TV5;ltä (Apocalypse Now - redux, sota, draama, USA, 2001) Vietnamin sotaan sijoittuvassa elokuvassa sodasta jo kotiutunut kapteeni Willard (Martin Sheen) komennetaan takaisin Vietnamiin tehtävänään murhata päästään seonnut eversti Kurtz (Marlon Brando). Matka Nung-jokea pitkin Kambodzan viidakoihin on kaikkea muuta kuin helppo. 188 min. Ohjaus: Francis Ford Coppola. Pääosissa: Martin Sheen, Marlon Brando, Robert Duvall, Dennis Hopper.
paras känni leffa ikinä, rommia, wiskiä ja helvetisti höyryjä, antoisaa leffa iltaa
Perkeleen perkele
Ei täst tullu mittää. Oluet ja viinit pisti vaan väsyttää... Katellaa huomen uudestaan, siis tänään ...tana :(
(jos nyt kuitenkin viel parit)
Viina virtaa ja pico lähtis halvalla ;))))
Alkoholi toimii
Tässä tultiin juuri kotiin ja tidän kirjoittamanne teksti on liian pientä fonttia :( sekä viimeviestistä on ainakin satoja tuneja, eli olenko täällä yksin ???
kolmen vartin kossu tyhjään mahaan ei ehkä ollut paras mahdollinen idea.
mutta ei kyllä huonoinkaan :esmoke:
Tääl on kyl nyt erittäin VAHVA TUNNE, et eilisee tavoitteesee pääsen... Maku, tahti ja menekki sitä luokkaa, et huomen huh huh :o
menipäs eilen taas vähän turhankin lujaa..
alkais vasta pikkuhiljaa menojalkaa vipattaa ja kello on jo noin... perskuleen rajotukset noissa kuppiloitten aukioloajoissa, ei tästä ny enää tähän aikaan mihkään voi lähtee :S vai oonks mä taas alottanu liian myöhään vai hörppiny liian rauhalliseen tahtiin?