Deviantista napattua infoa
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Dirk Loechel
Printable View
Deviantista napattua infoa
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Dirk Loechel
Wowia tullut hakattua Vanillasta lähtien.. muutama vuosi meni ihan HC vauhdilla, mutta pari viimeistä vuotta satunnaisesti...
Muija pelas innoissaan GTA:n läpi ja ite asentelin uutta kokoonpanoa... Nyt sitten odotellaan PC versiota, niin pääsee kunnolla sisälle peliin (sitten joskus vuoden päästä).
Itse tilasin ebayn ihmemaasta UV-fikkarin, että pääsee dekoodaamaan tuon mukana tulleen kartan. :D
Pelaako joku Warframe, Neverwinter, Marvel Heroes?
Rayman legends muksujen kanssa hauska.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...03/cookie3.png jokohan tän kohta lopettas?
On näköjään tullu lisää päivityksiä sen jälkeen ku lopetin ton pelaamisen. Pari viikkoa sitten tuumasin, että nyt saa riittää kun kaikki oli jo saavutettu ja alkoihan mun hiirikin jo sekoilemaan nakutuksen takia :D Vähän vain houkkuttais kokeilla uudestaan mutta (niinkuin entinen riippuvainen) mä tiedän, että kun sen aloittaa niin se on taas menoa :laugh:
Onneksi säilytin sen tallennuksen just in case jos mä haluaisin vaikka hommata noi uudet jutut... :whistle:
6h ja 10% GTA:TA takana. Nautiskellaan :)
Jos joku on jo kyllästyny/pelannu läpi GTA V ja haluaa siitä luopua hyvää korvausta vastaan, niin YV mulle.
Pleikkaversio siis hakusessa ja alko vituttaa kun tänää 4 kauppaa kiersin ja kaikissa loppu. Tiistaina tulee kuulemma iso satsi lisää, mut eihän tää kysyminen mitään maksa. :)
Jos tasohyppelyt ovat lähellä sydäntä, suosittelen testaamaan uutta Giana sisterssiä. Tuntuu alkuun helpolta mutta vaikeutuu todella jyrkästi jo ekan maailman puolivälistä eteenpäin. Ainakin PSN plus jäsenille löytyy jopa ilmaiseksi instant game collectionista.
Vautsi, tuli pelattua junnuna Giana sistersiä commodore 64:llä. Ihan vitusti :laugh:. Siinä sai tac-2 joystick kyytiä.
Olihan ne loppunut...
"Väärä" konsoli :D Mulla olis ollu boksin versio vähän niinku ylimääräsenä. Eipä oo paljon tullu enää pelattua sen jälkeen ku sain sen pääjuonen mentyä läpi
Noh, huomenna tulee lisää mätettävää GTA Onlinen muodossa! :p
Saas nähä jaksaako sitäkään; viimesin multiplayeri jota jaksoin mättää oli muistaakseni CS Beta 6.. Kaikki sen jälkeen ollu täyttä paskaa. :p
Terraria v1.2 on tullut - devit palas sorvin ääreen ja työn jälki on mitä mahtavinta!
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...X/terraria.png
Mainitsemisen arvoista :
- 1block korkeuserot pystyy nyt juoksemaan
- Hammerilla voi muokata terrainia tollasiksi tasaisiksi mäiksi
- HELevator onnistuu rautaketjuilla (TOIMIVA HISSI!)
- Uusia krepuja, itemeitä, mineraaleja, nodeja, biomeja