Putsasin EA:n ja annoin sille noalox-käsittelyn.
Tulos:
AW 18490 kyykkäsi vain 0.26v 0.9ohm kuormalla. :thumbup:
Printable View
Putsasin EA:n ja annoin sille noalox-käsittelyn.
Tulos:
AW 18490 kyykkäsi vain 0.26v 0.9ohm kuormalla. :thumbup:
En nyt tahdo olla ilkeä, mutta minnekäs se lupailtu genny on jäänyt? Tällä hetkellä EAlle ei ole kuin Severus, joka istuu nätisti joten sille atolle alkaisi olla kysyntää.
Lisäksi mahdolliset lisäputket kiinteille akkukokoille olisi tervetulleita.
Onko tässä modissa muuten samat kierteet putkessa kuin GGTS:ssä?
^Taitaa olla harvempi kierre kuin GG kamoissa, ainakin kun vertailtiin kamun kanssa putkia näytti et kierre on paljon harvempi. Joku viisaampi voi korjata jos oon väärässä.
Ok. Mietin vaan oisko toi DVG käynyt suoraan niihin kierteisiin.
Heidän sivuilla oleva mittapiiroksen mukaan kierre olisi M22x1.
Onkos se niin, että tollanen modin on jo tullesssaan "peruslikainen" vai likaantuuko se käytössä?
Mun EA modista vaan hiipui tehot ja nyt on jonkinlainen puhdistus operaatio tarpeen. Tossa jo olikin hyviä ohjeita pohjatapin ja tulitusnapin puhdistuksesta.
Kuinkas sitten kierteet? Olen ymmärtänyt, että ovat puhdistuksen tarpeessa mutta kuinkas niitä puhdistellaan? Ilmeisesti myös rasvaus on tarpeen?
Ultraäänipesurilla olen pessyt koko laitteen läpi. Sitä ennen hiekkapaperia napin tapille ja pohjatappiin. Hyvin pelaa kertakaikkiaan.
Kyllä sen puhtaaksi saa ihan tiskiaineella ja kuumalla vedellä. Tuosta kun nakkaa vielä astianpesukoneeseen niin tulee puhdasta.
Nappia ei oikein muuten saa puhtaaksi kuin ultraäänellä. Se irrottelee jämät napin sisältäkin ja tulee pehmeä painallus jouseen ilman rutinoita.
Noaloxilla voi hiotuttaa kierteitä paremmaksi mutta ei se sähköä johda kuten ei öljykään. Tuntuma kyllä paranee.
Eli pikku hionta ja pesu, siinä se.
Tällä hetkellä 6.2 takuuseen laitetut nippelit seikkailevat vieläkin suomenmaassa. Onko tämä se kotimaisen plussapuoli että takuu toimii :P
Itellan vikahan se on. Puuttuu mullakin kimppa oddystä hattu itellan takia.
Ei ole itellan vika ;)
Lukitussokka katkesi ja napin sisälmykset ampu jonnekin. Pistin koko päädyn tehtailijalle kun pohjasta oli liimauksetkin pettäneet. Parin viikon ja muistuttelun jälkeen tulikin takuuosat: pohja ja nappi. Harmi vain kun ei ole mitään mihin ruuvata niitä kiinni koska se itse päätyputkenpätkä on vieläkin jossain oulunsalossa. Meiliä on laitettu ja luvattu postittaa mutta kait se pitää itse lähteä hakemaan...
Itsellä ei ole muuta, kuin kehuttavaa EA:n takuuasioiden hoidosta.
Sib:lle kiitos selkeistä ja ymmärrettävistä ohjeista.
Noilla mennään. Hämmästyttävää toi noalox. Itse olen ollut siinä harhakuvitelmassa,että sillä on jotain vaikutusta sähkön johtumiseen. No tulihan asiaan selkeyttä.
Pikemminkin varaventtiili.:D
Mites tuossa säädetään korvausilman määrää???
Kierretään messinkistä pyällettyä osaa. Ylemmässä kuvassa "syöttö" puoleksi auki. Tankkikäytössä tankki pitää painaa ihan alas ettei falskaa ilmaa sieltä. Testit jatkuu.
Paljos?
Lähinnä siinä mielessä, että 69 tulee ekana mieleen (Ei sun kanssa, Sib) ilmasäädöllisistä teleskoopeista 169 hintoineen. En haluaisi vertailla, mitä rahalla saa, but......
Teenpäs niin kuiteskin, koska olen Tuhma Wanha Setä.:D
En tiedä hintaa. Eiköhän se myyntisivulle tule aikanaan. Kyseessä siis lopullinen versio vaikka muutama idea tuli heti mieleen. Mutta käydään ne läpi sitten kun saa tarpeeksi käyttötunteja videorevikkaa varten.
juu sibi nopiaa sitä reviikaa juutuubii! kyl niit käyttötunteja jo senverra kuitenki on et yhden cäpin tunnet läpikotasin ;)
Miksei toi säätö ole samaa väriä tuubin kanssa?
Ite toteutin ilmasäädön Nautiluksen kanssa heittämällä Bilteman O-rengassarjasta rinkulan tohon väliin ja hyvin toimii.
Kuvassa valkotasapaino vähän sekasin, fixaan jos jaksan.. joskus.. jos tarpeen..https://dl.dropbox.com/u/12798072/20...2020.12.52.jpg