kaikesta paskasta huolimatta ei pidä unohtaa että välillä EU myös suojelee meitä meijän omien poliitikkoen tyhmyydeltä o:
Printable View
No yläviitonen kyllä että saanut tilata, pienessä suomessa olisi varmasti kielletty muuten
http://img.tapatalk.com/d/13/12/19/ege8y5y8.jpg
Mitä pienempi puulaaki, sitä enemmän muutosvastarintaa (ettei ansiot luisu muille)
Taaperolla ilmeisesti vatsavaivoja; kahden tunnin huutomaratoni, kouristelee vatsaa eikä rauhoittunut mihinkään. Vatsaa epäilen koska ei suostunut edes suosikkiruokaansa maitoa ottamaan, kipulääkkeestä puhumattakaan. Sylissä vain itkuraivaroi, pinnikseen kun pisti niin yritti vain kiivetä takas syliin -> sylissä vaan piehtaroi ja huusi.
Muija soitti sit polille koska tilanne näytti jo aika karsealta jopa mun mielestä, ja kun tässä on antibiootteja popsittu aika reilusti; "Moi, tytär itkee eikä rauhoitu. Itkenyt 1½ tuntia, mitä meijän pitäs tehdä?"
:facepalm:
Eikä sitten suostunut luuria mulle luovuttaa, vaikka olisin alle minuutissa pystynyt luettelee otetut lääkkeet, oireet, huomiot toisen käytöksestä ynnä muuta oleellista jota tossa taistelun lomassa kiinnitin huomiota sillä välin, kun akka nukkui. Naiset...
Lopulta muksu nukahti omaan huutoonsa pinnasänkyyn, kun sain hierottua massua ja hyssyteltyä vieressä. Helvetin voimattomalta tollasessa tilanteessa tuntuu, eikä kyllä tänä yönä paljoa nukuta :yawn:
Taaas perkele! Nukkumaan aikasin -> heräsin vitulliseen painajaiseen -> unihalvaus heti perään ja joku kuumottava hahmo huoneessa -> loppuyö valvoen.. vitun vittu.
Näin lenssuisena herään itikan pieraisuun Tesomassa. Moron jakajalla olisi hengitysvaikeuksia jos kykenisin juoksemaan.
Koira ontuu vasenta etujalkaansa, tuntuu et pahenee vaan, taitaa olla eläinlääkärireissu tiedossa.
Sitä vitutuksen määrää kun aamulenkillä koiran kanssa meni nivelsiteet paskaksi oikeasta nilkasta.
Edellisen kerran kun kävi niin lääkäri totesi että seuraavan kerran jälkeen lähdetään leikkauspöydälle.
Onneksi ei ole kuin 300 Onea kasattavana eikä pysty kävelemään.
Sitä vaikka ryömitään tänään mutta töihin pitää pystyä menemään.
Ai saatana...
Täällä olis työtön vailla hommia, voin tulla jeesii :) Ja se tuntuu herkulliselta kun polvesta napsahtaa, kipu on jotakuinkin infernaalinen..
Ei vaan ole varaa maksaa palkkaa :)
Käteispalkka viikon päätteks sopii :evil: Pääsee huomattavasti halvemmalla :O
Nyt mennään jo harmaan talouden puolle. :police:
Haha :lol:
Onko aiheet näin loppu vuonna hiukan vähissä kun tästäkin täytyy vielä kirjotella
Muistatko vielä Pensselisedän? HS: Elämä muuttunut täysin | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Sitä myötähäpeän määrää kun tästä ekan kerran kirjoteltiin ja piti oikeen Suomeen asti raahata "keikalle" :facepalm:
Justin Bieber järkytti radiohaastattelussa: "Aion lopettaa" | Musiikki | Iltalehti.fi
Tämä ihminen.
" Ihmiset luulevat, että olen ylimielinen, mutta en ole. Olen ollut aina toisista huolehtiva ja välittävä henkilö. "
Seuraavassa haastattelussa jannu oli heittänyt, että koko "lopettaminen" olisi läppää ja hän haluaa "kehittää itseään".
VMP minä sanon, jätkän naama on jo kusesta ihan keltainen.
Third world problems.... toinen pmma kirkas misterin tankki sano sopimuksen irti vuotamalla juuresta :banghead: onneks on rst tilalla ;) josko nyt kestäs käsittelyy