Itse olen tuimaa kuullut yhdistettävän ilmeeseen ja napsuun. Tuima napsu lienee melko vahva shotti ;)
Printable View
Itse olen tuimaa kuullut yhdistettävän ilmeeseen ja napsuun. Tuima napsu lienee melko vahva shotti ;)
Tuima on tuuli ja pimeä on taivo,
suuri on ulapalla aaltojen raivo.
Eino Leino
:)
Kotona taas ja aamulla pitäis jaksaa herätä töihin.
Virkavalta ilakoi
Ei kait siinä sit muuta, kuin löysin rantein, eläkä jännitä
Rapatessa roiskuu
It's dangerous out there alone, take this with you. :hatsoff:
No on kai sulla pesukone?
Kyllähän se kalashnikovikin joskus jumiin menee :D
Haupitseissakin on vaan yks piipu sen takia kun senkin laukeamiseen tarvitaan 6 äijää :eek:
Ei tällä iällä jaksa ladata asetta ku kerran päivään.
On se jännä kun tässä asiassa miehillä ja naisilla menee hommat päinvastoin. :thinking:
No siis sanotaanko näin että kyllähän sen revolverin laukaisee vaikka kuudesti päivässä jos sitä voitelua ei tarvi yksin suorittaa :thinking:
ELI NUSSIA JAKSAA MUTTA RUNKATA EI jos se ei vielä jollekin auennut :lol:
Riippuu aina niin paljon ihmisistä ja suhteesta. :D Kyllä mä tiedän ihmisiä joilla suhteessa sellainen vire yllä vielä yli 10 vuoden jälkeenkin että ei voi kun ihaillen ja vähän kadehtien päättää että siihen pitää itsekkin pyrkiä sitten joskus. :cool:
Mutta ootteko koskaan miettiny miltä tuntus aivastaa ja laueta yhtä aikaa? Siinä saattais jo taju lähteä.
Varmaan katkeis verisuonet päästä :blink:
Pitäsköhän tilata Shire Maltia kun kaikki sitä niin kehuu ja tykkään kamalasti Long Bottom Leafista... :thinking: En vaan tykkää oluesta, eli jos maistuu kaljalle niin kiitti mutta ei kiitti. :D
Mun mielestä Shire Malt pienen totuttelun jälkeen oli jopa merkittävästi parempaa kuin LBL, joten en voi kuin suositella kokeilemaan!
^ tästä samaa mieltä. Loppupeleiss pidin siitä itsekin enemmän. Nyt vaan kumpikin mehu piiitkällä tauolla ko kyllästyin pahasti. Eikä see miltään bisseltä maistu. :)
Shire Malt on kyl omaanki suuhun parempaa ku LBL. Tauolla tosin molemmat :D