Ompas sottanen akka [emoji57]
Printable View
Ompas sottanen akka [emoji57]
melko hyvät tissut minusta. Taitaa tyttö sanoa siinä, että ois paljasta torttua tarjolla.
Ei jatkoon.
Silkkareilla saa kelle vaan hyvät tisut[emoji57]
Taitaa niissäki olla parasta ennen päivä:
Liite 26053
Asiasta kolmanteen, tein muutaman kuukauden tauon jälkeen subtankkiin coilit ja jumankekka pöhisee hyvin.25 wattia on just passeli ja en oo ikinä näin hyviä coileja saanut tehtyä, pikkasen tiukkaimunen, kun tottunut starreen, mutta täytyy tätä pitää ohessa[emoji13] Tällä menee kaneli ja starrella w#3....perkele pojat se voi olla, että menee meikällä Supertankit myyntiin[emoji53] En saa atoa tarpeeksi kireelle[emoji21]
Ei sossusta mitään lippuja saa,fyrkkaa kylläkin mut ei paljon jos on kantasuomalainen.Lainaus:
Ei sossun ruokalipuilla saa kaljaa.
Luomu on pop [emoji106] Kuka sitä tehotuotettua huolii [emoji57]
Siis eikös nyt ollu lihasta puhe [emoji5]
30w on se raja jossa tietyt tyypit heittää mini voltin.Lainaus:
jumankekka pöhisee hyvin.25 wattia on just passeli ja en oo ikinä näin hyviä coileja saanut tehtyä, pikkasen tiukkaimunen, kun tottunut Jassoon, mutta täytyy tätä pitää ohessa
Mun pitänee alkaa muokkaa teille tekstejä, en vaan keksi ikinä mitään nasevaa.Siis todellako noi superin atot pitää vetää niin tiukkaan, että saa pihdeillä runtata ja siltikään ei ota kontaktia.Vittu oikeesti menee hermot[emoji36]
Ette vaan osaa
Mä tiiän jasso, että sä näytät, mutta milläs taiot voimaa mun sormiin[emoji21] ellei oikeesti keksitä jotain.Moikka SVK[emoji8] coilien teko onnistuu kyllä, mutta jos käytän valmisatoja niin ei pitäisi olla näin hankalaa..mulla palaa kyllä päreet aika haipakkaan tietyissä asioissa[emoji36]
Jos sulla on toinen ...lauloi taikapeilikin aikoinaan. Mulla on super tank rda johon atot ei mahdu ollenkaan. taa taaada taa
Mitä Niksi meinaat?
Ok taisinkin ymmärtää..oliskin vaan aina niin helppoa[emoji53]
Kunha vitsillä heitin :lol:
Mutta onhan toi nyt ihan toimiva systeemi. Jos stressaa jostain, niin miettii vaan: "Tunteella vaan!" :thumbsup:
Onhan raivoominenkin tunnetila[emoji38] mulla iski se superin kanssa, mutta sitten oli pakko luovuttaa enkä stressaa siitä enää, koska en jaksa.
https://www.youtube.com/watch?v=eEnWQVOAwRY
Onpa tarttuva nauru pikkusella.
Vauvat on ihania[emoji173] ja pikkuiset muutenkin[emoji8]
Iltaa kaikille.
Kaikki hiljeni ku ilmestyin paikalle [emoji22]
Lupaatko höyrypää ettet mee nukkumaan kuitenkaan ihan heti. :D