Jaa, ehkä "radiohiljaisuus" ei tarkoitakaan apatiaa? Voi hyvin olla, että porukka kruisailee parhaillaan alan kauppojen sivuilla :D
Printable View
Jaa, ehkä "radiohiljaisuus" ei tarkoitakaan apatiaa? Voi hyvin olla, että porukka kruisailee parhaillaan alan kauppojen sivuilla :D
Mutta kai mä tajusin oikein ettei vielä tartte hamstrata, että eikös tää jatku näin kuten ennenkin ainakin 2 vuotta?
Noin minäkin sen ymmärsin.
Ei tässä ihan vielä hätää ole :) mutta suomella on vain tapana ottaa nuo päätökset huomattavasti nopeammin käytäntöön kuin eu pyytää. Itsellä oli tuo nikotiinin tilaus vain sattumalta ajankohtainen niin otin sitten kerralla vähän enemmän :)
EU. Politiikka yleisesti. Kylläisen ja Urpolaisen pärstät. Sää. Kurapaska märkyys. Kova myräkkäkin vielä niin nukkumatti eksynyt. Saatana.
Ahdistaa. Toivottavasti Suomi ei tällä kertaa halua olla persettä nuoleva mallioppilas ja toteuttaa tota jo ennen kuin 2 vuotta tulee täyteen. Mutta ehkä parin vuoden nikotiinihöyryämisen jälkeen siirryn eshishaan (ei kai sitäkin vaan kielletä?!) koska pelkään etten opi ikinä elämään ilman tuttia suussa. :(
Mä siirryn esinshkaan.
Vai että esinahkaan ;D
Voiko esinshkaan tehdä itse uuden srtupöian?
Joo, luonnosuolesta.
No ei :crying::crying::crying:
Sama. Täytyykin alkaa laskea niksapitoisuuksia nesteistä jo nyt, vaikka höyryämistä ei olekkaan takana kauaa..
Voihan sviddu jos tämä toteutuu kokonaisuudessaan jollain todella paskalla tavalla. Perkeles. Nyt ei pysty ajatella järkevästi, tulee päähän vain juttuja, joita en tänne kehtaa kirjoittaa.
Voi nyt hyvä hevon vittu tuota eu:n toimintaa. Ei nyt sillai että omaa elämää haittaisi, varmasti kerkeän hankkimaan sellaiset varastot ettei ne hetkeen lopu mutta eniten vituttaa kaikkien niiden nykyisten tupakoivien ihmisten puolesta joilla olisi mahdollisuus päästä siitä paskasta irti höyryttelyllä. Oon ihan varma että jos nyt markkinoille laillisina tuotteina jää nuo suljetut 510-laitteet/tmv niin onnistumisprosentti laskee aika railakkaasti. Ja se jos mikä lääkefirmoja tyydyttää. :)
Saatana että näitä meshivehkeitä saa taas kirota. Rutiinilla kääräsin uuden setupin, ei hot spotteja, mutta maku on aivan perseestä. Ei auta vaikka kuinka yrittää haroa tuota, pahenee vaan maku entisestää. Miksei nää voi koskaan toimia tasasesti :banghead:
Eiks noi meshivehkeet oo jo vähän eilisen juttuja? Vähänniinku vanupatruunat :laugh:
Vanupatruunathan ovat tulevaisuutta :D
Varsinkin kun se kokemus olis puolet helpompi. Samantein kun hammas ilmottaa olemassaolostaan, se paikkaus ei juurikaan tunnu edes miltään. Itellä ollu koko iän järkyttävä hammaslääkäripelko, meinannut tinttasta hammaslääkäriä nenäänkin joskus hätääntyneenä. :laugh: Minä siirsin yli 5vuotta putkeen sitä hammaslääkärissä käyntiä, noh sitten lähtikin puolet alahampaista suoraan...
Just tulin TYKSistä missä suu polilla oma Hammas lääkäri lähetteellä kun alahuulessa pieniä vesi kelloja,. Nyt neljä tikkiä kun otettiin koe palat. Tunti sisällä nopeemminkin olisi selvinnyt mutta oli opiskelijoita operaatiossa mukana?
Kannustavaa ja Positiivista palautetta sähkö tupakoinnista! Varoitteli vain vähentämästä nikotiinia liian äkkiä!
Omasta mölytoosasta on revitty tavaraa tuon tuosta, ja tilalle isketty metalleja sen verran että keikalla meinaa naama jäädä bassokaappeihin kiinni. Aikoinaan oli joka vuosi tarkastus ja hyvä niin, ei tullu kerralla isoja leegoremontteja.
Höyryttelyn myötä mulla on muuten häipyny jomotukset täysin, silloin tällöin verta tullu ikenistä mutta kuulunee asiaan.
Pitää varmaan piruuttaan soittaa aika, :sneaky: jos sitten vuoden päästä jo pääsis taas tsekkaan miten ihanasti "ruusu-16" :o rouhii leukaluihin. X-(