Pitäskö pitää kaiffari allday atona ja drippailla sitten sillon tällön vai ottaa ihan suosiolla dripperi allday atoksi? :thinking:
Printable View
Pitäskö pitää kaiffari allday atona ja drippailla sitten sillon tällön vai ottaa ihan suosiolla dripperi allday atoksi? :thinking:
Huoh..Ihan kuin olisin joku ammattiostaja. Just testailin Prinzziä ja toimii aika hyvin.:popcorn:
Gennyjen kanssa kova ja kiireetön työ palkitaan.:popcorn:
Ei saatana kun on juokseminen sekoittanut nupin aivan täysin. Ensimmäistä kertaa juoksin kauppaan ja sieltä pienehkö ostoskassi kourassa kotiin, onkai sitä kaljakassin kanssa joskus saattanut tulla juostua, mutta harvemmin viittä kilometriä.
Aamulla kävin tietysti jo vetämässä 10 kilometriä. No mikäs siinä kun henki kulkee ja paino laskee, marlborot taskussa tätä tuskin tapahtuisi :cheers:
Sigelei läjä avattu :)
No niin, Taas Sama :) Otatko haasteen vastaan? äSSä takavarikoi sun muut kamat tammikuuks ja sulle jää vamo ja mä laitan läjän bogeja tulemaan?
xD..:crazy: Mitäs tohonkin sanois.:laugh:
Kova haaste, saa kai sen bogen laittaa tankkiin sentään ?
En taida vamoon luottaa niin paljoo. :laugh:
Voit laittaa mut niissä ei oo reikiä. Pääset drippailemaan vanhaan kunnon malliin ;)
Ja tankin käyttö kielletty...
Bogeen voi tehdä subohm coilin mää tiedä [emoji36]
Huoh..Ei pysty.:)
Voin laittaa Jassolle tulemaan ce5 clearoja paketillisen, just niitä ylhäällä olevalla vastuksella olevia malleja. Koittakaa kumpi pärjää tammikuulla kauemmin, clearo vai kartomies :D
Haha..menee reilu 30ml nestettä päivässä..:laugh: Ne kun Drippais Bogesta :blink:
Nyt on jo tiukan skaban tuntua ilmassa :laugh:
Tuskahiki..:crying:
Mul kotona 30 Bogea avaamattomia.:laugh:
Voin itsekin lähteä mukaan kisaan, kun vaan joku lähettää mulle jonkun saatanasta olevan laitteen. Sovitaan vaikka että häviäjät ostaa voittajalle kossupullon.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...efda47eb2a.jpg
kaikki muu on turhaa....
Vielä puuttuu se tosimies joka ottaa osaa 510- ja 306 drippi atoilla :evil:
Joku sama setti kaikille ?
Ja alkaa tammikuu 1 päivä ?
joo joo mä oon ainaki mukana
HH357 mulle [emoji85]
Eikös noita megadualeita ollut Puffilla saldoilla ? Varmaan sais hyvän tarjouksen jos tilaatte läjän ?
Niitä muovisia jotka halkeaa kun täyttää että menee imut hukkaan. :laugh:
Pistäkää vaan vedot kehiin, puhaltelen cumuluksia watit tapissa :)
Vamo tai ego-tikku ;) boge ilman tankkia...
spinner ja lr-boge