Ihan omaa tyhmyyttä tämäkin on. Muistelin että kaapissa on vielä yks purkki, ei tietystikkään kannata käydä tarkastamassa asiaa. :glare: Mulla tämä taitais kaivata vaan putsin.
Printable View
Ihan omaa tyhmyyttä tämäkin on. Muistelin että kaapissa on vielä yks purkki, ei tietystikkään kannata käydä tarkastamassa asiaa. :glare: Mulla tämä taitais kaivata vaan putsin.
Nyt heivasin senkin setupin pois.. Olkoot paska :D Huomenna tutkimaan foraa löytyskö jotain oikeesti toimivaa ja helppoa settiä.. Ei kiinnosta meshin tai silican kanssa tappelu enää pätkääkään. Toinen boge kanssa antaa palanutta taitaa olla vikaa niissä, voi perkele ku tää vapottelu on aina niin helppoa ja mukavaa :) Nyt koittamaa nukkumista alkaa vitutus-käyrä olemaan niin korkea.
Jorman köyhien kyykytys hiukan vituttaa X-( Eihän tässä mikään mitään varmaa ole pitkään aikaan mutta.. Tuolla 33 sentillä tulis minun ajoilla se 1100€ vuoteen nykyisen 170 euron sijaan :D
'Top up instantly'. Kukaan käyttänyt tätä optiota PayPalilla? Ite olen pari kertaa, yleensä tunnissa parissa raha siirtyy omasta pankista PP-tilille. No, nyt siirsin lauantai-iltana satkun, eikä vieläkään näy. Viikonloppuisin ei ilmeisesti raha kulje, mutta olisihan tuon pitänyt tähän kellonaikaan mennessä siirtyä jo tilille. Kun maanantaina eletään. Instantly, joo-o. Laitoin Trustpaylle kyselyä mailitse, kuitti liitteenä että mikä mättää. Tuota kautta se raha siis siirtyy, maksu suoritetaan Trustpaylle joka siirtää rahan PP:lle.
Ei tässä muuta, mutta vistottaa kun Intastella oli saldoilla lauantaina 20x1 hybrid connectoreja (Smok-e Mountain). Oli vielä sunnuntainakin. Oli vielä tänä aamunakin. Mutta nyt iltapäivästä ne saatanan perkeleen käikäleet on 'out of stock', ja tuleekohan vappuna kenties jo uusi satsi. Ellei joku muu ala pikkuhiljaa älymään, että kun jengillä on noita 20x1 kierteisiä modeja vähän useammallakin että voiskohan näitä saatana valmistaa enemmän kuin kymmenen kappaletta vittuillessaan.
No, kai se on jostain helvetin Koreasta tai Australiasta tilattava sika-posteilla.
Olis vaan pitäny vinguttaa Visaa, vituttaa nuo paskasysteemit kun toimii miten sattuu.
Mä jo säikähin kun sulloli pilkku jääny pois :laugh:
Ja täältä korvesta kun kattoo tuota autovero asiaa niin ärsyttää oikeasti. Välttävään kauppaan matkaa 25km sivu, postiin 15km, vaimolla töihin 35km, isompaan kaupunkiin yli 80km jne. Pelottaa jo ajatella kun lapset kasvaa ja tarttee muitakin harrastuksia kuin kavereiden kanssa leikkimisen. Mikään julkinen liikennehän ei täällä kulje...
...ja vaikka kulkisikin, niin se olisi kerran viikossa? :D
ei mutta tosiaan on kyllä jännä että Ollilan työryhmä tällaista ehdottelee, luulisi miehellä riittävän kiinnostusta nimenomaan siihen että autoja käytetään mahd. paljon, kun kerran Shellin hallituksessa istuu.
Ja Nokialta tulee ainut hyväksyttävä seurantalaite.
juu mukava ajella ensin pk-seudulla sillä kalleimmalla hinnalla työmatkat ja sit viikonloput mökille 360 kilsan päähän..
Ei saa enää höyrytellä vähäpäästösellä autollakaan edullisesti^?, ja tää meidänkin höyryttely on kohta varmaan kiven alla. Perkele kaikki kielletään, suomi on kyllä loppupeleissä paska maa kun alkaa miettiin tarkemmin. Täälähän on kaikki ihan perseestä? :crazy:
Vittu mitä vitun vittu paskaa, jumalauta palaa hihat. Millä muka "ohjataan oikeaan liikennekulttuuri" suuntaan kun työmatkaa päivässä 50km/ suunta!!! Ei siinä muutenkaan juuri ylimääräisiä ajella kun työmatkoihin menee tilistä 300 euroa. Tuskin tuo kilometri vero ainakaan bensanhinta laskee. Vielä olis hengittäminen verotonta, eikös nyt kaikki kansalaiset pef mittauksiin kerran kuussa ja siitä sitten lasketaan kuutiovero hengitysilmalle, saadaan ihmisten turhaa hengittelyä ja ulos hengityksen hiilidioksidi päästöjä ohjattua oikeaan suuntaan. Haistakaa paska kuoliaaksi verottajatX-( Sitten vielä kaupan päälle eu:n perkele koittaa parhaansa mukaan kieltää höyryttely.:banghead:
Löyty sitten se kadonnut eRoll. Yöpöydän taakse oli tipahtanut, seinän ja sellasen vesipatterin putken väliin. Ja se putki on kuuma. Tuolla se on varmaan viikon hautunu ja nesteetki oli vetistyny siinä lämmössä niin että oli vuotanu. Toihan on kai litiumakku, niin onko tollasesta viikon kuumennuksesta sille haittaa? :( Oli meinaan aika kuuma se akku.
Riippuu vähän miten kuuma se patteri on. Muistaakseni jossain on ollut maininta että jatkuva yli 60 asteen lämpö on vahingollinen litium akulle. En varmaan itse ainakaan alkais lataamaan nii ei saa mitään liekkimeriä aikaiseksi.
Uutta vaan tilaukseen, ei ne pikkuakut ikuisia ole muutenkaan :) Ostat yhden setin lisää niin sitten sulla on kolme eri makua käytettävissä.