Mä tykkään sarjoista, joten mun valintani on netflix. On siä leffojaki, mutta sarjojen takia tuo on hommattu.
Printable View
Mä tykkään sarjoista, joten mun valintani on netflix. On siä leffojaki, mutta sarjojen takia tuo on hommattu.
Hyvää iltaa. Korkki on auki. Mitä muiden iltaan?
Sokka on irti ja kohta pulkkamäkeen :)
Burgerien väsäystä ja pikku tissuttelua.
Korkkasin hetki sitten Suomenlinnan panimon Hoppe IPAn. Ei paha. Muksujen kanssa kotona, niin ei montaa tohdi juoda. Akka lähti Chisun keikalle.
Nyt helvetin tarkkana, 26 kaliaa alla ja olis hitusen viiniä tuolla mutta sillä vissiin lähtee taas keulimaan.
Elämän pieniä iloja on sauna, rommin tissuttelu ja täydellisesti toimiva setuppi :)
Mitä ne ny yhdestä serpentistä taistelee? Eikö niitä kaupastakin saa?
Vähän nihkeesti niitä kaupasta saa tällä hetkellä. Ja tuostahan sai joka tapauksessa aika paljon halvemmalla. Ei kehtais Kiinasta tilata.
Känni päälle jee jee jee! :punk: No ei, kaveri hakee kohta ihan autolla, kahville mennää.
Vaikka tuolta sitten jos hätähätä, ei ole postitkaan pahat. Ja eiköhän noita tule lähemmäskin piakkoin, ainakin esmokesille Ruåttiin.
ATOMIZERS : WOTOFO Steam Engine (orygina?)
Ottipahan Tomassino aika urakan tuosta höyry-sanakirjasta, tuollaista tosiaan kaivattukin. :thumbup: Hommaa riittää jos tuosta haluaa kattavan, tosin alun jälkeen tarve lisäyksiin ja päivityksiin vähenee.
Lisää juomaa koneeseen. Mistä tänään puhuttaisiin?
Olisiko hetki aikaa puhua Jeesuksesta ???
No ei tod :D
Jeesus(telu) - ketjuhan täältä vielä puuttuukin... ;)
Kirkasta.Oi kristus meille. Virsi 301. Protestilaulu ehtoollisviinin vastustajille.
Minoon vähän miettinyt, että pitäisi ryhtyä saatananpalvetsiloitsijaksi karoittaakseen mm. yliuskonnollisen tädin ja muut muslimit.
In Nomine Dei Nostri Satanas, Luciferi Excelsi. :worship:
No se. Itse tieteellisen maailmankatsomuksen omaavana ei voi edes saatanan palvelijaksi ryhtyä.. Mormooniksi voisi ryhtyä,mutta kun ei ole ensimmäistäkään eukkoa. Toisaalta. Eikö naimisissa olo ole lähes sama kuin Fordin omistaminen? Eli helvetti on kärsitty jo maan päällä.?
Mahtava moottorikelkkailupäivä takana, ystävystyin mun kelkan kanssa ihan täysin ja sain koemaistiaiset siitä pienestä hulluuden tunteesta kun merenjää aukeaa edessä ja tekee vaan mieli antaa kaasua ja kelkka huutaa MIIAAAUUUUUUUUUUUU :wheee: Kyssikin yllättyi kun jätin sen lumipilveen, kyllä tästä vielä hyvä tulee kun huomenna uudestaan :evil: Sieltä sit saunaan ja Amarilloon, ai että on niin hyvä fiilis. Täydellinen päivä. :love:
Elämän tarkoituksesta? lainaus toiselta foorumilta "Elämällä ei ole tarkoitusta, jos olet näin luullut olet ollut väärässä".
Tai sitten tästä höyryharrastelun ihanuudesta. Itse huomasin sellaisen ihanuuden, että kun yksikään laite ei ole vielä edes omiin käsiin eksynyt (lukuun ottamatta joitain lainavehkeitä mitä tuli viime vuoden puolella testailtua), niin silti pitää koko ajan uutta tilata :)
Nyt kaikki hereille ja jotain toimintaa
Ei jaksa... Naamapeikkokin on varmaan haistelemassa omia pierujaan
Kaljaa ja NHL 15, tarpeeks toimintaa meikäläiselle näin lauantai illalle. En jaksa eritellä vitutukseen, mut vituttaa ku xbox onelle omistan nhl16, mutta itse boxi odottaa vielä tilausta. Jos olisin jättänyt höryhilppeet tilaamatta tältä viikolta niin ois tuon boxin saanu :( täytynee odotella että rahaa sataa, jostain...
Se on tämä nyky tekniikka ja sosiaalinen media joka on vähentänyt tarvetta vanhan liiton viihdykkeille kuten kämmenkuppi pierulle. Solitarea voi tempaista nykyään käden kääteessä ja toisaalta kämmenkuppipierun jako ei onnistu ellei ole f2f kontaktissa.
En tiedä oonko vähän liian väsynyt, mutta MIKSEI täällä ole sitä itkuhuutonauruhymiötä, niin tuli naurettua tolle mielikuvalle Naamiksesta kauhomassa pierua ja kyyneleet tuli kun kuvitteli sitä hajua :lol: :lol: :lol: Maiskuttaakin varmaan vielä päälle tyytyväisenä
https://www.youtube.com/watch?v=TMTkedIUX8U
Miks täällä on nykysin aina niin rauhallinen meno?
Mä haluun selityksen nyt heti nyt.
Lisää viinaa naamariin.
Saanko määritelmän sanalle rauhallinen? Kaljat loppuu:( ja viinastilauskin on jossain vasta tulossa ovelle
kiitos tästä höyrypää... :D