Oho :mellow: Mulla tuli päivän viestikiintiö täyteen. Pihville ja olut ehkä kylkeen. :p Sit saakin pötkötellä loppupäivän.:yawn:
Printable View
Oho :mellow: Mulla tuli päivän viestikiintiö täyteen. Pihville ja olut ehkä kylkeen. :p Sit saakin pötkötellä loppupäivän.:yawn:
Mulla on s5:ssa Spigenin alumiini kehykset ja ultimate shieldin lasikalvo näytöllä :cool:
mitähän sitä tänään vielä kekseis, muut lakkoilee ni ite sain vapaapäivän josta nyt jo melkei puolet menny pelkkään nukkumiseen ja kahvilla käyntiin toiselpuolen järvee koska siskon kummitädin synttärit :D tietty otin justaan pätkän vaahterapuuta mistä ajattelin jonninlaista projektiboksia alkaa väsäilemään ja tietty tosta tammesta sais kans pätkän jos jaksan laittaa uskollisen partnerin iskuun ja pätkästä sen menemään.. :thinking:
Tuollainen mulla vuoden pyörinyt kuraikossa ja hyvin pelaa
Etulasin suoja alkanut naarmuuntumaan pikkasen mutta toimii hyvin vielä
http://g-ecx.images-amazon.com/image...SR285,285_.jpg
Työkaverilla levis nokialainen vähä reilummin. Nyt tohtorilla jos saa tietoja ulos siitä... Vittu kun eivät tajua pistää tietoja pilveen [emoji30]
1000 numeroo sun muuta hukas...
Se on meikäläisellä 2v/luuri, tässäkään mitään ongelmaa ollu koskaan [emoji106]
Ihan sama mikä se puhelin on kunhan sillä voi soittaa, se kuitenkin leviää vuodessa . :D
No eikä leviä,mulla ollu 3510i 10 vuotta eikä ollu mitään vikaa.
Tulipa sitten tilattua ipv d2, kokeillaan miten ripeään GB:n euroopan varasto toimittaa.
Kuten myös
Evic VTC Mini , Ego One mini , Snowwolf ja Tesla Invader mini tulee testiin ans kattoo mimmosii vimpaimii on
Perhana ei sit tullu subtankin atopäitä mukaan ja tää nykynen pystycoili yliwickaa 90vg nesteellä 60 watillaki
Piti käydä ostamassa uusi pyykikone = ostin mutta saan koneen vasta 24 päivä... Kaippa toi 11-12 vuotta vanha upo vielä muutamat kiepit jaksaa kiepauttaa.
SBE 12/89 kainaloon ja kävis heittään pienen lenkin ennen saunanlämmitystä [emoji8]
20:een vuoteen ei oo linnunpyynnin alotus jääny näin myöhään... Rupee tatsi hiipumaan. Sai tullessa väistää teeripoikuetta ettei jääny alle, eli kyl lintuja on mut harvakseltaan...
No niin! Ryssän pyörästä katkesi kaasuvaijeri kesken ilta ajelun X-(
Alkaa jo väsyttää. Saako jo mennä nukkumaan?