No ei kai sitä pelkkää pohjaa? ~23€/100ml kallista?
En oo ostanu valmisnesteitä tänä vuonna ollenkaan ;)
Printable View
Pitäisi valmistua ammattikorkeakoulusta tuossa 19. pv tätä kuuta ja nyt on parikin duunipaikkaa auki. Harmi vain, että toinen on vanhassa kotikunnassa eli Kuhmossa. Asukkaita alle 9000 eli tuonne muuttaminen olisi henkinen itsemurha. Mutta, hakijoiden puutteen takia voisi pyytää vähän parempaa palkkaa. Vittu kun ahdistaa, miksi ei voi olla vain lottovoittaja? :banghead:
Itse blandatut eri asia... Kotimaisia tiivareita tulee sillointällöin napattua ja onhan toi pirtelö lähes ilmaista, ei paljoa päälle 10€/100ml. Yhtään hyvää "laatu" tiivaria ei oo käytössä kuin korkeintaan sekoituksissa ;)
Ei tohon tarvi edes Lottovoittoa.:) Vuokraa mökin kuukaudeks ja Kalastelee rauhassa.:thumbup:
Ei saatana, muksun huoneessa tullu yks hylly seinästä alas. Siellä on nyt useampi kymmenen lautapeliä ympäri huonetta :facepalm: Aika jännä etten oo pamahdukseen heränny ja hyvä ettei ollu muksu kotona :D
Pistä Alligatoreilla kiinni niin pysyy. 1 Proppu kannattaa Kipsilevyssä minimissään 60Kg. Ja Betonissa melkein mitä vaan. K-Rauta myy niitä..Halpojakin vielä. 8 Millisiä suosittelen.:)
Nyt joukolla pelamaan kimbleä ?
Kiitos pappa [emoji7]
Pikku tilkka niin saa maistella.
Prkleen saarenmaan reissu... Iski kiikarikuume :(
Halpaa, se ois sitten reilu 2k sijoitus ;) Nooh meitin joulupöydässä on tänä jouluna 4kg villisian porsaan kinkku ja pääsiäisenä syödään kauriin ronkkaa [emoji11]
No jopas..Myyntiin tavaraa ja pois paikalta. Pistin yv enkä saanut vastausta. Nyt olikin jo suljettuna ku meni vasebookin puolella. Pitäkööt tunkkinsa tolla pelillä.:laugh:
Tekis mieli kanssa ostaa jotain mutta kun ei tiedä mitä
Kaikkia löytyy ja paljon mutta eihän se mitään haittaa [emoji86]
rDna 40...:laugh:
Ei oo kyllä mitään laitehankintoja tarvinut tehdä pitkään aikaan kun siirtyi clearoista pois. Pumpuli/kanthal/mesh/vaijeri riittää vuoteen 2019.
No ei o helppoo sullakaan. Ei mitään pohdittavaa. :crying:
Ei kiitos
Näin on mutta ton vaijerin saa nypätä pois listalta
Pitkään aikaan ei ole sitä WOW fiilistä tullut ainakaan laitteiden takia sitä odottamaan siis
Sellainen fiilis nykyään kuin ajaisi polkupyörällä missä ei ole ketjuja
Ei tarvis hakkia mitään laitteita ei mut silti tekis mieli ostaa jotain uutta. Mitä sitä tilais?
Mä voin Tonnilla tehdä sulle kunnon vapotelineen. :)
Mä kans vähän mietin jos alkuvuodesta tilais G-tuubin. Toisaalta tekis mieli myös jotain reguloitua lootaa niin ei höyryt huonontuis sitä mukaa kun akku loppuu. Vaikeeta on.
Oon kunnollisia Pumpuliatoja kysellyt Foorulla, mut ku ei ole, eikä näköjään tule. Rimpuloita vaan tarjotaan. :facepalm:
En myy niitä..enkä vaihda.:laugh:
Mitäs pellehermanneja pyörii TAAS kauppapuolella [emoji35]
Huutokaupassa huuto on sitova?
Tänäänkin tullut...ei ollu vissiin sulle.:laugh:
Juuri samaa mä meinasin..:rtfm: