Koitetaan pitää juu.:teaching:
Printable View
Koitetaan pitää juu.:teaching:
Pehmeetä touhua
Sanoi oravakin
Mä sain jenniltä reseptin siihen booliin jo eilen ku käytiin päiväkaffella.
Mulla oli kengännauhat solmussa niin en jaksanu fläpfläpillä lähtee tänään. Ja hyshys, ei saulille huuella noista päiväkaffeista ;)
Juu
Huonot kaffeet sai vaan ei edes aitoa pannukaffia vaan jotain keitin kuraa
Ja pienestä kupista
Mähän oon tottunut juomaan Paskaa.
Crema.fi - Caffé Paskà 1 kg kahvipavut
Manta tuntuu pelittävän hienosti Stinkun nokassa. :love:
Jaa itse juon kahvia [emoji13]
Toisella Ahen vanha toisella jasson
Mitä tapahtuisi jos atot päätyisivät saman katon alle ?
Ompa taas hiljaista.
Päissään :) Jenni Vartiainen oli vähän pettymys mutta loppua kohden paransi kuitenkin. Laulaa se kyllä osaa.
Noi arvonnat/lahjoitukset kirpparilla lämmittää kyllä aina mieltä, taas kerran pitää nostaa hattua ja peukkua kaikille entisille ja tuleville lahjoittajille :hatsoff::thumbup:
Paljon noissa arvonnoissa tuntuu osallistujina olevan sellaisia, jotka eivät täällä foorumilla pahemmin muuten viestejä laittele. Foorumilla kuitenkin melkein 8k jäsentä ja enemmän tai vähemmän aktiivisesti kirjoittelevia on valitettavasti aika murto-osa tuosta kokonaismäärästä.
Millähän ilveellä tuo "hiljainen" enemmistö saataisiin edes satunnaisesti tänne viestejä kirjoittelemaan? Tulisi sitä kautta lisää eloa tähän välillä valitettavan vaisuun meininkiin... :)
No siis joo, ei mulla ollu mitään ongelmia puhua esim. Klamydian Veskun tai Raaka-Aineen Aapon kanssa, mutta kun on aina ollut vähän ihastunut Annaan niin se tuotti tuskaa :whistle:
Rentoa sakkiahan nuo. Jenni aika positiivinen yllätys, kun sen kanssa juttelee. Aika iloinen tapaus.:)
Uudet postimies patet on ihan paskoja
Ukko lentää vaa helikopterilla kokoajan
Pitäs Pate pyytää alas Höyryille välillä..:)
joojoo ja jessi kissallaki ajolasit ja kaikkee
Juu ei hyvä
Ei vaan meidän postikuskilla ole helikopteria
Suurinosa nykypäivän piirretyistä on paskoja
Onneks meillä katotaankin 90% ajasta vaan Paavoa, Paavo on paras :D 10% onkin sitten My Little Ponyä
Meillä Simpsoneita. :laugh:
Yes tuli viesti
Tänään kokkiasu päälle ja isoin mittasylinteri mitä omistan käyttöön [emoji8]
90 ml Olis vielä Pirtelöö Dripperille :lol:
Täällä enää 300ml eli lisää tarvis tilata
Mansikkalakua ja Bavarian Creamia mis pikkuisen Toffoa joukossa. Copsat kohta kypsyneet. :thinking: Pitäs joku uus sovellus löytää taas välillä. Harvest Berryäkin olis 100ml valmiina..
Copsan bat mouse napsahtaa mukavasti kitalakeen :) 5 päivän aikana mennyt vain sitä eikä mitään muuta :D
Mitä toi lepakko oikeen on? Vois testata mut saldot huutaa nollaa.
Hirrrveet määrät valmiita kokkailuja kaapissa ja aina vaan pitäs uusia maistella :(
Kohta ne muutenkin paypalilta ottaa yhteyttä kun ei pitkään aikaan ollu tapahtumia, onko tunnarit hukassa ;)
Rahamiehet ne vaan vetelee Herkkunesteitä pelkästään...:) Itte ei kyllä pysty siihen mitenkään.:crying: