Mä koitan vältellä haukia, oon nääs ite pelänny vähä samaa.
Printable View
Perkele...pitää mennä laittaa pyykit kuivuu[emoji21]
Onks jomppelilla jotain hukassa, enkä nyt puhu siitä hieromasauvasta [emoji5]
Voisin ens viikolla heittää jos oot maisemissa.
Olit jemmannu hyvin hyllylle.
Ens viikolla pamput... eiku sumpitellaan [emoji106]
Mä en kyllä nauttis koska oottaisin vaan sitä että koska tulee se liike jonka ei pitänyt tulla. :D Itsepuolustuksena pidän semmoista karjumista ja naukumista että hurjastelut ja auton yllättävät pyörittelyt ja luisuttelut on lopulta jääneet niillä jotka on koittaneet taitojaan näyttää. :lol: Mutta jossain iiisolla autiolla alueella se on ihan kivaakin, vähän kun särkänniemessä.
Se on totta että kuskista se menopelin hurjuus on kiinni. Toki siinä on aina riski että se yllättää kuskinsa. Mua jännitti noi 300 heppaset automaattiautot hirveesti alkuun, mutta varsin mukavia kuljettimia tehokkaat autot on, kunhan ei totutellessa unohda millä ajaa. Mä onneks en ole unohtanut, muuten oltais oltu jossain puun latvassa jos olisin painanut kaasua Audissa samanlailla kun mun uskollisessa Mondeossa. :lol: Mutta kiva ja turvallisempaakin se on kun ei jää siitä kiinni ehtiikö. Ja on jo kaukana liikennevaloista kun muut autot vielä sutii siellä. :D
Voi pärkele, tässä on yrittäny, siis yrittäny nukkua vaan ei :( koneella vähän aikaa ja kun tuntuu että nyt voisi nukkua niin punkassa tulee silti pyörittyä kun ei edelleenkään nukuta, kohta olis taas "herätys". Täytyy jatkaa samoilla silmillä tämäkin aamu, onneksi on vaan terveysasema reissu ja sitten voisi vaikka päivän nukkua jos vaan saa unenpäästä kiinni :/
On se vaan perseestä, taitaa olla ensi kesän sortsikausi meikäläisen osalta jo nyt ohi, joutuu pitään tukisukkia kun koivet pyrkii turpoamaan, ei niitä viittis sortseissa esitellä :(
Kohta TE:llä siteiden vaihtoon :(
Toi on kyllä pirullista, kun ei saa unen päästä välillä kiinni. Väkisin turha yrittää, eikä ainakaan sängyssä pyöriskellä. Lukeminen auttaa (ainakin minulla) saamaan ajatukset muualle sekä rauhoittumaan, ja varsinkin jos on tylsä kirja. Eikä noita tukisukkia kannata murehtia, ei niitä kukaan varmaan kattele, ja jos tulee kylmä kesä niin eipä tartte paljon sortseja käytellä. :)
Asiasta kukkaruukkuun. Töistä äsken kotiin ajellessa, niin tulipahan vastaan traktoreita vallan pirusti. Voipi olla pääkaupungissa tänään ruuhkia tiedossa...
On tulossa luultavasti taas pitkästyttävä työpäivä. Mestari sanoi ettei sillä ole antaa mitään hommia että koita keksiä jotain.
Huomenta! Ei ollut eilinen päivä pitkästyttävä, siitä piti huolen natiaispoika vaikka kipeänä onkin, pelattiin Pleikka 4:sella F1 Racea ja pappakin sai ajaa muutaman radan. Tänään touhut jatkuu ja mennäänkin Lego-peli osastolla, tiedossa on ainakin Marvelia, Indiana Jonesia ja Caribian Piraatteja. Oma peliosuus jäänee kuitenkin vähiin, jos sattuu tulemaan liian paha pulma tai paikka, kapula heilahtaa papan suuntaan ja äkkiä takasin.
Mikäs se semmoinen maalaiskaupunki on, jonka torilla ei traktorit pimppirallia kierrä?:D
Tuli kotimatkalla muuten ihan muutama 🚜 vastaan.
Juu traktoreita tullut nähtyä tänään[emoji4]
Tänään en ole nähnyt yhtään traktoria, ne on kaikki varmaan hesassa :D
Tuolta löytyy... ;)
https://www.google.fi/search?q=trakt...w=1280&bih=800
Tulipas oltua kaks kertaa töissä tänään. Normaalisti aamuun menin, ja päästiin ajoissa pois kun hommat tuli tehtyä reippaasti. Pomo soitteli neljän jälkeen että eräs suuri tehdas on kusessa kun niillä on tarrat loppu. Ei muuta kun housut takas jalkaan ja työmaalle. Eipä tossa onneks menny kun reilu tunti, ja taas on housut pois jalasta. :laugh:
Eiku teppa o teräsmies, sillä o bokserit farkkuje päällä.
Loistavaa toimintaa Vape-Reseptiltä, eilen tilasin ja nyt jos postissa :thumbs.up: . Ja huomenta vaan kaikille.
En taas sit tykännyt yhtään XD Kädet hikos ja silmät levis s*aatana sekunnissa :love:
Myin just 1.5kk sit kelkan, 200 tuli siitä paskasta aikoja sitten mut kaverista ei oo sen jälkeen kuulunut ja kelkka seisoo viekin tallissa.
Jossei mies romua kesään mennessä hae niin suunnitelmat on aika selvät:sarcasm:
on se ihmeellinen toi netti, 3 minsaa ja saapi nauraa...
Terveiset saunasta
Miks mun vapetalon toimituskulut on kypän? Kotiin kuljetud pyytämättä. Satkun tilaus....
Ex kyttä vois kommentoida.
En ole katkero,mutta kuitenkin...
En tiedä mitä Antti vihjailee, mutta user error oli kyseessä.
Jaaha, mulla on näköjään pöytäkoneessa käyttiksenä Windows 10. :blink:
Enpä tunnusta asentaneeni, eikä kännin piikkiinkään ole voinut mennä. Olisikohan asennuspartio Bill Gates & co olleet asialla... :thinking:
En minä mitään vihjaile. Sattui vaan niin sopivasti tuo sun nikki (mahakatkeroa) ja avautuminen. Toisaalta tällee vanhana tanssimusiikin ystävänä ilman dementiaa vain välähti Reijo Kallion Viikonloppuisä kappaleen sanat ja niistä kohta... "En ole katkera ,mutta kuitenkin tuntuu,että liikaa menetin." Omaa tajunnanvirtaa.
Mää olen estänyt päivitykset tykkänään seiskasta juurikin tuon kympin asentautumisen vuoksi. Asentanut käsin vain osia.
Reijo Kallio? Tunnen itseni nuoreksi tai erehdyn solistista.
Pahoittelut Pottulalle. Harmaita hiuksia tiedossa...
Campari, siinäkatkeroiden kuningas. Taidan vaihtaa nikkiä.
Hätäpäissäni poistin jugurtit tilauksesta kun luulin että on liian iso paketti ja siksi postit pakolliset.
Onko juugurtti edes hyvvee?
Kympissä on muutama huono puoli jonka vuoksi en halua itselleni. Foliohattu osasto ja sitten ihan käytännöllinen. Se kun päivittää itsensä juuri silloin kun haluaa ja välttämäti se aika ei ole kaikille otollinen.
Atomirotta on kyllä hyvä. Rotta ei kyllä win 10 käytä ;)
win 95 oli kyllä hyvä. Woodoo kortti ja unreal.
Taidan ottaa Camparin.