Joo siinä on semmonen näyttö?
Printable View
Joo siinä on semmonen näyttö?
Se oli tarkoitettu ihan puhtaaksi vitsiksi, että huippunäytöllä tarttee pelata huonoa peliä (mun mielestä) :D
Pelimaku nyt on jokaisella mikä on, mutta onhan noita eri cs tullut tahkottua jokunen tuhat tuntia :D
Tästä innostuneena kävin heittämässä pari kiekkaa CS:GO ja kyllä tarttee todeta että... Mielummin bäfä4 deathmatch :laugh:
Ainoa ja oikea on 1.6 ja vanhaa kunnon saunaa :D
Ajattelin tossa jossain vaiheessa iskeä pitkästä aikaa Skyrimin tulille ja aattelin, että löytyskö täältä suosituksia siitä, mitä modeja siihen kannattaa iskeä?
Tuntuu löytyvän noin miljoona vaihtoehtoa, eikä millään jaksas kahlata kaikkea paskaa läpi, jos hyviäkin löytyy. :D
Dota 2:sta ja Minecraftia tulee hakattua. Lisäks Fallout 3 ja New Vegas + ES:Skyrim. Borderlandsiäki pelailen kaveriporukassa. Ja tietenki tyttöystävältä saatu GTA V on ollu joulusta lähtien tulilla. :)
Menin myymään pelipc:n pois ja ostin iMacin. Nyt jäi sitten BF4 ja DayZ peluut. :D
Hyi sua. Mutta onneksi Bootcampilla saat Windowsinkin siihen :D
Itsellä on noita grafiikka modeja enimmäkseen enkä nyt niin tiedä ovatko parhaita, mutta omaa silmää hivelevät ainakin:
-Towns and Villages Enhanced
-Pure Waters
-Enhanced Blood Textures
-Realistic Ragdolls and Force
-Archery - Spinning Arrows
-Splash of Rain
-Better Dynamic Snow
-Better Embers
-Dense Vegetation
-Realistic Lightning ja Improved Interior Lightning
-Static Mesh Improvement Mod
-HD Plants + Herbs
-Birds and Flocks
-Distant Detail
-More Village Animals
-Reduced Distance NPC Greetings
-Extra Encounters
-Dragon Bone Weapons
-Skyrim HD - 2K (full) (Täältä)
-Spend Dragon Souls For Perks
Sit melkein pakolliset:
-SKSE (Skyrim Script Extender)
-SkyUI
-Riften jail bugfix (ei välttämättä enää pakollinen, mutta tämä bugi oli ainakin alussa varsin ikävä)
Omat quest modit:
-Moonpath to Elsweyr
-Wyrmstooth
Eiköhän tuossa ole jo tarpeeksi :p
AI kappas, Rift muuttunut ilmaiseksi ja 2.4 tulossa. Jos sitä rollaisi charrun, tuo oli ihan ok mörppi aikoinaan.
Toi emäntä tuliaisia. :thumbsup:
http://img.tapatalk.com/d/14/01/20/zudazy3e.jpg
Itsellä meni gta v:n 60h että sain sen pelattua läpi itseäni miellyttävällä tavalla.:D
En tiedä mikä itselle tuli, online jaksoin hakata 40h ja stooria 30%. Aluksi hypetin ja tärisin ja pärisin kuin jonne konsanaan, muttei vaan tuonut sitä samaa meininkiä kuin San Andreas :D
San Andreas taas ei ollu mun pala kakkua, tää on ensimmäinen näitä uusia joka oikeestaan kunnolla kiinnostaa. Ykkönen, kakkonen ollu tähän asti kova sana. Ja kyllä, vielä tänäki päivänä. :D
Olin taas itse ykkösen ja kakkosen aikaa liian nuori ymmärtään niin ainoa tekeminen oli koodata ja ajaa poliiseja karkuun :D Pitäis varmaa ottaa revanaai joskus noiden kanssa.
Onpahan tullut mätettyä tuota saints row iv free weekendin johdosta tänään, ja kyllähän tuo sen verran hauskaa oli että ostin pois vielä -50% hintaan.
Kiitettävä peli tämä ainakin singleplayerinä. Vähän ihmetyttää, ettei esim. taloja pääse itse ostamaan tai vastaavaa.. Jos onlinea porukka pelailee, niin saa lisätä Wepti, tai miksei muutenkin vain. Ja siis PS3, tietenkin ;)
Wanha juttu silleen - mutta ostiko ketään muuta humble bundlesta sillo tota flipperisettiä stiimiin?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...lfx2bundle.jpg
Saa laittaa kaverikutsua jos tulee jossain määrin pelailtua (olisi joku kenen kanssa "kilpailla")
Lainaus:
Pay What You Want
Pinball FX2: Core Pack - Includes four tables, including Pasha, the orld of ancient Persia, Rome, the aggressive empire of Caear, Biolab, the biohazard laboratory, and Secrets of the Deep, an underwater adventure.
Pinball FX2: Classic Pack - Includes four Zen Studios tables upgraded for FX2, Shaman, El Dorado, Tesla, V12 and Sorcerer's Lair. Wait, that's five. I wonder where the mistake is.
Pinball FX2: Earth Defense Table
Pinball FX2: Paranormal Table
Pinball FX2: Epic Quest Table
Pay More Than $6
Pinball FX2: Marvel's Avengers Chronicles Pack - Each table chronicles a "blockbuster" event in the Marvel Universe, like The Infinity Guantlet, Fear Iteslf, and World War Hulk, along with a general Avengers table.
Pinball FX2: Star Wars Pack - Includes three tables, including a special Darth Vader tribute table.
Pinball FX2: Marvel Pinball Original Pack - Includes four tables for Spider-Man, Wolverine, Iron Man and Blade.
Niin sitä vaan on ruostunut lyhyessä ajassa, että Dark Soulsissa en päässyt neljän yrittämän jälkeen S&O:sta läpi ja jätin siihen. Ornsteiniin aina wipesin tyhmään mokaan ~50-25% healthissa, joten se siitä.
Mitähän hittoa sitä pelais ennen DSII?
Enää karvan päälle kuukaus seuraavaan Thiefiin! :wheee:
Tässähän tulee kiire Skyrimmailla.. :thinking:
http://i.imgur.com/kuva7WA.png
Kai sitä voisi uuden pelin aloittaa.
Jaaha...
Meinaa mennä överiks noitten Skyrimin modien kanssa.. Nyt ois melkeen 100 nexusessa odottamassa, että vetäsen Last Lightin läpi ja rupeen mättää Rimmiä. :laugh:
Edit. Pitää tosin vielä käydä toi lista läpi ja katella löytyykö konflikteja kuinka paljon.. :rolleyes:
Mä kans aikanaa keräsin hirveän läjän modeja Skyrimiin, lopulta pelasin intron ja kyllästyin jo :D
Join the dark side... we have BJs...
Jussi-Imperial Agent/Sniper-The Red Eclipse
(Full 78 gear, minmaxed)
Liite 12122
Helevetti kun houkuttas. Mä jätin 2vk jälkeen pelaamisen sikseen vaikka hankin Cartel Coinsejakin ~3000, mutta ei vaan jaksanut jostain syystä. Pitäisköhän se vielä tovi...
Tiedän, mulla on FB seurannassa tuo vielä...
tietokoneella wowia pelailen darksorrowilla lvl 90 guardian druidilla,ilevel 493 ja sitten borderlands 2 ja boxilla yleensä forza 4
Tuli kokeiltua miten normaalilla 3D töllöllä voi pelata tietokonepelejä. Tarvii siis TriDef ohjelman jonne lisätään asennettu peli, klikataan kuvaketta ja pelaamaan. Asetukseksi valitsin SBS ja kun peli käynnistyy niin töllöstä 3D päälle. Bugbearin rallia kokeilin ja aika komeaa 3D efektiä pukkaa kyllä. Tuossa cross eye kuva (katso kieroon että kuvat menee päällekkäin, kannattaa siirtä kauemmaksi monitorista):
http://koti.mbnet.fi/sib77/jpg/ncg_3d2.jpg
Toimii! Messevää pelata. Seuraavaksi vois kokeilla tuota BF4:sta 3D:nä. Tosin voi 3D muunnos haukata aika paljon tehoja mut kuitenkin. TriDef:stä saa 14 päivän trialin eli jos töllö löytyy niin rahaa PC töllölle ja kokeile. Ei maksa muuta kun vaivan.
E: ei toimi BF4 3D:nä.
E2: BF3 toimii. Aika huisaa kyllä omg
Onko kukaan mättäny tuota State Of Deacay -zombie survivalia? Ihan näppärän oloinen ja laajahko peli, mutta jostain syystä omalla kohdalla tuo vaan tökkii jostain. Tuo on helvetin monimutkainen peli kaikkine kikkoineen. Ois mm. tukikohdan rakentelua ja ylläpitoa, tavaran hamstraamista, yms. Tuossa pystyy myös pelaamaan useammalla hahmolla, mutta en oo vielä käsittäny ihan, että miten tuota hahmoa voi vaihtaa. Myöskin hahmojen inventory on surullisen pieni, tavaraa kulkee mukana todella vähän vaikka ois tuo isomman kaliiperin selkäreppu käytössä.
SoD on vähän taas sen tyypin peli, että sitä ei ole missään mielessä mukava pelata näppis + hiiri -yhdistelmällä. Oon tätä yrittäny PS3 -ohjaimella hakata, mutta kontrollit ovat edelleen jotenki takkuilevat. Ampuma-aseilla tähtääminen on todella vaikeaa juurikin tuon takkuamisen takia, joten jouduin tyytymään lyömäaseisiin. Grafiikat ovat pelissä myös jokseenkin suttuiset ja rumahkot, mutta niihin tottuu aika nopeasti. Oishan tuossa paljonkin potentiaalia hyväksi zombiepeliksi, mutta katsotaan nyt miten tuohon jaksaa tarttua. Pelitunteja tähän mennessä takana noin neljä.
Tota State of Decay oonkin seurannut, että pitäis hankkia. Se on mun ymmärtääkseni singleplayer versio DayZ?
Pitkään jo himottanu alottaa pelaaminen uudestaan, mutta ei vaan saa aikaseksi. Pitäis ilmeisesti hommata jotain tärkeetä tekemistä, kuten uus päättötyö. Pari vuotta sitten nimittäin kun moista kirjottelin, niin tuli satoja tunteja mätettyä Skyrimmiä. Joka kerta sama homma: "jos alkais kirjottaan... tai sittenkin pelais esimerkiks 8h skyrimmiä ensin". :laugh: