-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Perkele! Joku mullenstein myi ideaparkin edessä oikein puumökissä semmosia tupakannäkösiä nico-brändättyjä 150mah(jota ei kyllä itse tiennyt) paskoja.
Oikein vuositilausta tarjosi patruunoista ja kehtasi haukkua bolttini myyntitilanteessa hiustenkuivaajaksi! Teki mieli haistattaa ja vetästä kannullinen bensaa mökin kylkeen....
...tana. Hyvähän se on että myydään mutta karmeella hinnoilla karmeeta kuraa. Ja valehteli että akku kestää vuorokauden. KETKU!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tomppa
Perkele! Joku mullenstein myi ideaparkin edessä oikein puumökissä semmosia tupakannäkösiä nico-brändättyjä 150mah(jota ei kyllä itse tiennyt) paskoja.
Oikein vuositilausta tarjosi patruunoista ja kehtasi haukkua bolttini myyntitilanteessa hiustenkuivaajaksi! Teki mieli haistattaa ja vetästä kannullinen bensaa mökin kylkeen....
...tana. Hyvähän se on että myydään mutta karmeella hinnoilla karmeeta kuraa. Ja valehteli että akku kestää vuorokauden. KETKU!
http://www.nicopoint.fi/ :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
No jo oli virallisen näköinen tilitys.
Eivät kertoneet laitteen toimintaperiaatteesta, nesteistä tai eri laitevaihtoehdoista yhtään sen enempää, kuin mistään muustakaan. Eivät myy varaosia, isompia akkuja tai ylipäätään mitään järkevää.
Lisäksi kauppa näyttäisi hyvin pitkälti suomalaiseslta, miksi myyvät nikotiinia? Vai olenko nyt käsittänyt jotain väärin...?
Itseänikin alkoi pänniin. :(
-
Joo, siinäpä vasta loistava aloituspakkaus. Vain 89e jos poltat yli 10 savuketta päivässä. Huomioi loistava akkukesto.. Taatusti ainakin päivän kestää, jos et laitetta käytä. Ei hyvää päivää taas näitä firmoja
-
Just tommoset puljut pilaa höyryttelyn maineen :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tomppa
:( olisit laittanut viereen sähkösavuke-info kopin :D jossa olisit tietysti infonnut ko tupakan eroa eGoon, Bolttiin ym :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
:( olisit laittanut viereen sähkösavuke-info kopin :D jossa olisit tietysti infonnut ko tupakan eroa eGoon, Bolttiin ym :D
Tai viereen vaikka päiväks tai pariks joku meidän kunnon kauppias myymään samaisia 510-laitteita neljänneshinnalla. Jokohan nicopoika luikkis kotiinsa... :(
-
"Markkinoiden laadukkain sähkötupakkatuote."
Hohoijaa...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Tai viereen vaikka päiväks tai pariks joku meidän kunnon kauppias myymään samaisia 510-laitteita neljänneshinnalla. Jokohan nicopoika luikkis kotiinsa... :(
olikos sillä jokin sähkötupakkakerho?
Lainaus:
Oikein vuositilausta tarjosi patruunoista
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Dual boosteri jäi sekunniksi silmistä ja hävisi Ilosaaressa... Eihän boksi mitään maksanut ja akkukin oli melkein tyhjä, mutta kun kiinni oli kaksi arcticcia. Tietääköhän viejä edes että mikä tuo on, ottakaa pois jos näette jonkun sellaista höyrystävän.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Arzk
Dual boosteri jäi sekunniksi silmistä ja hävisi Ilosaaressa... Eihän boksi mitään maksanut ja akkukin oli melkein tyhjä, mutta kun kiinni oli kaksi arcticcia. Tietääköhän viejä edes että mikä tuo on, ottakaa pois jos näette jonkun sellaista höyrystävän.
:(
-
Molemmat akut hajos eikä oo rahaa tilata uusia. Ja vaikka tilaisikin niin siinä menis monta päivää ennenku ne tulisi. Mitä vittua tässä nyt sit tekis ?! :'(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
steamer420
Molemmat akut hajos eikä oo rahaa tilata uusia. Ja vaikka tilaisikin niin siinä menis monta päivää ennenku ne tulisi. Mitä vittua tässä nyt sit tekis ?! :'(
Täältä voi löytyä apua.
-
Absinthe meni avokin allday nesteeks ja mulle jäi vr:n tupakkamaut omaks iloks. Nyt kun toi neiti on sitten vetänyt melkein kaikki nesteet, rupeaa se vikisemään ärsyyntymisestä carton ainaseen täyttelyyn vaikka löytyy 2 varmasti absintinkestävää tankkia himasta, muttei ole viitsinyt pyytää toista. Rupes jo uhkailemaan höyryttelyn lopettamisella ja koska kyseessä on se tämän perheen "rahastonhoitaja", ni voi olla että joutuu tulevaisuudessa neuvottelemaan noista nestetilauksista hieman tarkemmin. Pari viikkoa painettu ylitöitä ja ajattelin palkita ens kuussa itseni jollain laitteella, mut jos neiti vaihtaa takas tupakkaan, ni turha unelmoidakkaan (varsinki ku sil alkaa koulu ens kuussa, eli tulot romahtaa).
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
-
Kai se on pakko tehä pari seuraavaaki viikonloppua, ni luulis heltyvän. :(
-
Perkele viimeviikolla laitoin 2.1T:n takuupalautuksee perjantaina oli lähteny tulee uus takasinpäin....mutta perkele itella taas kusee nää hommat.Viimeks ku tilas samasta kaupasta ni tuli päivässä. Odottelin että olis ollu jo eilen laatikossa MUTTA EI! Odottavan aika on pitkä
-
Tankkitouhut!!! Laitoin uuden karton tankkiin, täytin tankin ja ei mitään!! Ei pihaustakaan! Kyllä vähän nallekarkkia jäljellä ja meni neki hukkaan :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Tankkitouhut!!! Laitoin uuden karton tankkiin, täytin tankin ja ei mitään!! Ei pihaustakaan! Kyllä vähän nallekarkkia jäljellä ja meni neki hukkaan :(
Tankkitouhut vituttaa..just kun sain uudet litkut sisään niin käräytin karton..perhana näpyttelin kaljapäissään vahingos lavan kuudelle voltille ja nyt siten yritän imeskellä täyden tankin tyhjäksi palaneen makuista litkua
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
ViVi auttaa tuohon vaivaan tai sitten Arryn nelonen.
-
Monen vuoden jälkeepä sitten ratkesin juopottelemaan kesäloman kunniaksi oikein kunnolla ja tulipan sitä sitte oikeata tupakkaakin vedeltyä..se nyt vähiten vituttaa,saatanallinen krapula!...eiköstä ikinä opi tuotakaa että monenpäivän rännistä ei saa muuta kuin kaikkiasiat perseilleen ja päin vittua..mienhän sitä kerkiää touhutakin kaikenlaista muistamattomana ukkona..perkele!..
-
Pakon edessä jouduin kirjallisiin ja inssiin uusiksi, kun kortti pamahti vanhaksi jonkin aikaa takaperin.
Kirjalliset ilman virheitä... Loistavaa.
Inssissä sitten sattui ja tapahtui.
52km/h 40km/h alueella (inssi kirjasi virheeksi ja merkkasi 50/40).
Toinen virhe oli ehkä huvittavin... Olin kuulema "haastanut" vastakkaisesta suunnasta tulleen auton kääntyessäni oikealle.. Ko. mersumies kun valutteli autonsa keskelle risteystä, kun ilmeisesti odotteli että kääntyisin nopeammin ja oli tulossa samaan suuntaan (mersuhan oli väistämisvelvollinen tässä kohtaa).
Näistä kahdesta tuli vain virhe merkintä, eli olisi viellä ollut sallittuja mokia, mutta konfliktiksi merkittiin kuitenkin kolmas ja vittumaisin tilanne..
Olin kuulema vaihtanut kaistaa tarkastamatta että se on tyhjä, vaikka osasin jopa kertoa inssille minkä värinen auto siellä 100m takana oli tulossa (kultanen toyota land cruiser).. Olin vaan tarkastanut tilanteen sen verran ennakkoon, kun katsoin tien kaartuvan sopivasti siten että pääsen vaihtamaan kaistaa kääntämättä rattia. Tosta olisi selvinnyt kun olisin aikaisemmin laittanut vilkun, jolloin inssi olisi aikaisemmin kiinnittänyt huomiota minun huomiointiin.
Sinne meni sitten ne modi rahat, TTU!
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Hyvin alko lomat. Ekana päivänä korkkas uuden lavan kirteet, menee onnex takuuseen. Ja nyt kyrvähti uuden boltin nappi :( Onnex matkassa on viellä uskollinen DIY VV boksi ja mini ego.
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tobi
Hyvin alko lomat. Ekana päivänä korkkas uuden lavan kirteet, menee onnex takuuseen. Ja nyt kyrvähti uuden boltin nappi :( Onnex matkassa on viellä uskollinen DIY VV boksi ja mini ego.
WW boxi vielä kun leviäis ku jokisen eväät ja mini ego hukkuu, sitten ois päivä kruunattu exponentiaalisella vitutuskäyrällä. Noh, näitä sattuu. Onneks hyvin varustautuneella höyrytteliällä ei vehkeet lopu kesken ;)
-
Ei nyt niinkään rageta, vaan stressaa ja ahdistaa. Koira sai lenkillä (taas) jonkun paniikkikohtauksen kun naapuri päätti alkaa tamppaamaan mattojaan kun käveltiin siitä ohi. Koira sitten juoksi ympyrää, uikutti/huusi ja kusi allensa. Naapurit sitten tietty katto tuomitsevasti vierestä tätä showta, ja tuo yksi jatkoi tamppaustaan.¨
Kotona alko välittömästi hirveä haukkuminen kun ilmaispostinjakaja erehtyi tuomaan lehdet hetken päästä siitä kun oltiin kotio saavuttu(viimein).
Miettii sitten vaan että millaista melua se pitää yksinään kun täällä käy päivällä postikuski.. Alkoi välittömästi ahdistamaan rintaa. Tää koira tappaa kyllä mut pitemmän päälle.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sössönsöö
Alkoi välittömästi ahdistamaan rintaa. Tää koira tappaa kyllä mut pitemmän päälle.
Eiköhän Räsänen kiellä kohta koiratkin...
-
Helkkari että vaivaa taas tuo nivustyrä...leikkauksen jälkeen ei ole pystyny viiteen viikkoon mitään tekemään..alkaa jo ahdistaa..räsänen ja puska sanois että tyrän saa sähkötupakasta :D
kipuja ei sillee ole mutta ei kärsi nostella oikein mitään ....jos nyt jotain yrittäs touhuta...kiertoliikket saa välillä nuo leikkaus arvet helläksi :(..eikai se aita kun vain odotella...sitte kun tietysti tuiskeessa oli..eihän sitä ole älynny varoa
-
Nurmikko ollut leikkaamatta kohta 2 viikkoa ja just kun saa ruohonleikkurin pihaan, niin ukkoskuuro iskee päälle! :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
Nurmikko ollut leikkaamatta kohta 2 viikkoa ja just kun saa ruohonleikkurin pihaan, niin ukkoskuuro iskee päälle! :(
Sulla on vääränlainen leikkuri...
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._3916544_n.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
voi nurmikko. puolet sain leikattua ja ampiainen pisti kaulaan. (olen allerginen) lääkettä naamaan ja nyt hetki huilia. saas kattoo saako leikattua loppuun. kurkku vähän turvoksissa eikä höyrykään nyt maistu.... aaaarrggghhh
-
Automaagileikkuri tupakasta säästyvillä rahoilla:
http://www.husqvarna.com/fi/products...omower-220-ac/ :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
Hyvä ehdotus! :D Ajattelin kyllä ennemminkin lampaita, että olisi meidän paimenkorillekin tekemistä...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vh
Juu, mutta tällä hetkellä tuo säästetyn summan etumerkki on negatiivinen... :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
Hyvä ehdotus! :D Ajattelin kyllä ennemminkin lampaita, että olisi meidän paimenkorillekin tekemistä...
mikä paimenkorira itellä bordercollie 3v belkkarin saatoin vanhuuden lepoon vasta
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
:)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vh
Meidän paimenkoirat söis tuon laitteen...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aku
mikä paimenkorira itellä bordercollie 3v belkkarin saatoin vanhuuden lepoon vasta
2kpl Schapendoeseja. 3v narttu ja 5v leikattu uros. Tuosta nartusta oliskin paimentamaan. Kävi keväällä paimennusleirillä opettelemassa ja vetäjä olis ottanut sen heti töihin. :D
Tuo uros on ollut meillä vasta tammikuusta. Annettiin koti, kun entiset omistajat eivät sitä voineet kerrostalossa pitää. Hieman säälittävä tapaus tullessa, mutta on nyt jo oppinut koiran tavoille. Tosin on tuon meidän nartun tassun alla. No, olenhan minäkin emännä tossun alla.
Ikäviä juttuja nuo karvaisille perheenjäsenille hyvästien jättäminen. :(
-
Jännä juttu, rage ketju on foorumin suurin yksittäinen aihe. Vittu että suomalaisia vituttaa.
Vitutus elää ja voi hyvin! :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Aced
Jännä juttu, rage ketju on foorumin suurin yksittäinen aihe. Vittu että suomalaisia vituttaa.
Vitutus elää ja voi hyvin! :D
Vitutus ja kateus..se kuuluu suomalaiseen kansanluonteeseen..vaikka olis asiat kuinka hyvin niin joku vain vituttaa :D
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Hellraiser
Vitutus ja kateus..se kuuluu suomalaiseen kansanluonteeseen..vaikka olis asiat kuinka hyvin niin joku vain vituttaa :D
Amen! :D
-
Vitutus on melko vittumainen asia.. Itsellä ei oo tällä hetkellä ku -popparit loppu PRKL-