Pitäs varmaan jarrut tehdä ennen ku tuollaista kiskoo kylillä... Oli muuten melko halpa jarruvaijeri, about 0.5m ja 63 € :blink:
Printable View
Mulla ei oo enää 5 vuotee ollu jarrut käytös ko vaijerit paskana. Joskus meinaa vaan unohtua...
Viime talvi temppuiltiin yhden jarrun kanssa ja pariin otteeseen rämmittiin pitkin ojanpohjia kun ohjattavuus on mitä on linko/lana perässä... Muuta työkäyttöä Majurilla ei olekkaan kuin talvella 2 pihan ja tienpätkän puhdistus. Mutta harrastuksena aivan loistava
Kylläpäs on hiljasta. Parin päivän takanen meininki enteili sitä, että forumi poksahtaa perjantain koittaessa.
Ei ne karhutkaan kokoajan riehu.. Ne syö välillä mustikoita. :D
eiku puolukoita X-(
round 1 :D
Viikonloppu pitää pyhittää perhe-elämälle :)
Kyllä niille varmasti molemmat kelpaa. :D
kyllä
aamulla perhee voimin aamujäille luistelee :)
Aamulla vedetään lastenohjelmat tölsyyn pyöriin ja vedetään karkkipäivän kunniaks jumalaton kasa smartiesseja :p
juu karkkia huomenna ja ISI voi ottaa muutama jos sä et tykkää noista ja noista.....
Kait se baarien vetovoima vähentää kirjotteluintoa. :cheers:
OT. Onko Trmnt toi sun avatarkuva jostain omaltakeikalta, on meinaan aika tykki kuva ja värimaailma.
Joka talvi pakko. Tuli ite pelattua 15v kiekkoa sitten loppu kun työelämään menin niin rupes reenit jäämään pikkuhiljaa.
Hienoa aikaa ja mahtavia muistoja.
Porukoilla vieläkin mun vanhassa huoneessa vitriinissä kaikki mitalit ja pokaalit nätissä rivissä.
Oisko isä pelannut uudestaan oman pojan kautta :)
Itellä jäi kun inttiin lähtö tuli.
Minähän vaan harrastelin omasta ilosta enkä tosiaan ollut se ykkös tai kakkos kentän jätkä. Välillä oli hyvä, jos edes peli kokoonpanoon mahtui, mutta hienoja muistoja jäänyt, etenkin turnaus reissuilta. :)
Inttiaikaan huvitti ku jotkut vanhukset muisteli hyvällä armeija-aikoja. Ny sitä muistelee itekki että oli se mukavaa aikaa rovaniemellä ja riihimäellä :blink: Ja noiden kahden paikan erot. Riihimäellä taakse poistu oli äärimmäinen kurinpitotoimi (tapahtuiko kerran pari neljän kuukauden aikana). Rovaniemellä poistuttiin metrin hankeen joka aamu ties mistä syystä useampia kertoja. Toki sekin taitaa nykyään olla kiellettyä. No molemmat varuskunnat taitaa muutenkin olla hiljaisia nykyään.
Ite vetelin aikanaan kaljaa lapinjärvellä ja nauroin inttihinteille. Liite 10364
Itse särmäsi puntteja ja kiusasin pitkätukkia http://www.sherv.net/cm/emoticons/fi.../head-bash.gif
Kai sulla särmärit löytyy?
Plus särmille punteille pitää olla oikeat maiharit, teräskärkiset Docit sitten mummonpotkijoille tahi rottajahtiin.
Ostitko varustelekasta laskuvarjojääkärien teräskärkiset kengät? Itellä on sellaiset, on muuten hintaisekseen hyvä ja kestävä maihari. Laittaa vaan kunnon pohjalliset niihin.
Plääääh, firman pikkujoulu.
Ruokaa, juomaa, saunaa ja persoonia, joiden kanssa ei oikein pakottavaa tarvetta sosialisoida.
Ought to skip, koska ketään kiinnostavaa pikkutuhman flirtin kohdetta ei ole.
Aina toki voi vetää pään täyteen ja hölmöillä, mutta varttuneempana hitusen vähemmän houkuttelevaa.
Ylipuhukaa.
Karaoke? :unsure:
Menet totta kai pikkujouluihin, koska jos ei kiinnosta yhtiön persoonat niin ainakin saat monta mehukasta juttua kun ne hölmöilevät!
Totta ja noiden hölmöilyiden huomaamaton dokumentointi tarjoaa potentiaalisia mahdollisuuksia omien intressien edistämiselle myöhemmällä ajankohdalla.
Valitettavasti myöskin karaoke ON kuvioissa.
Itse joskus jos ei "se" porukka isommin kiinnosta käynyt vaan syömässä ja juomassa...jossainvaiheessa katoamistemppu hyvällä syyllä ja baariin ;) Pari viikkoo sitten kävin pikkujouluissa todella pitkästä aikaa ja hauskaa oli eikä kukaan liian kännissä aiheuttamaan katastrofeja ;) Ilman muuta menet sinne tiedä kuinka hauskaa voi tulla...
Myös minä skippaan pikkujoulut tänä vuonna.
Ei jotenki ole nää firman kemut kiinnostanu pariin vuoteen.
Aina sama kaava. Mennään samaan hotelliin, piikki auki ja sitten kännissä kotiin.
"Mikä soi höyrytellessä"-langasta on hyvä tarkailla omaa alkoholinkulutusta ja etenkin sitä milloin tuli mentyä nukkumaan. Suhteellisen smoothisti taisi tällä kertaa.
Kait sitä näinkin kehtaa mennä:
http://img.tapatalk.com/d/13/11/16/eqajyhy8.jpg
Tavoiteltu Mickey Rourkemainen Barfly-renttuus ei ihan toimi, liikaa partaa.
Aijuu, ja teräskärkiset maiharit, toimivuus ennen tyyliä.
Wanha punkin ystävä ei docmartineistaan luovu!
Maiharit on jees. Mulla on hollannin armeijan maiharit, toimineet hyvin tähän asti. Laiskasti olen niitä hoitanut tosin.
Huudellaan vielä, et Varusteleka on mahtava kauppa!
Sen asiakaskannassa tapahtunut imo ironinen muutos die hard militaristien omasta puodista ernojen pukineiksi.
On kyllä. Itse taidan kuulua jälkimmäiseen ryhmään, mutta käytän mielelläni armeijakuteita, kestävyyden ja toimivuuden takia.
Mainitaanpa vielä, etten ole sivari, jos se jotakuta kiinnostaa. :D
Alan humaltua ja viihdyn parikymppisen neitosen seurassa.
Naamapalmuttaisin selvänä, mutta näin hienoisessa humalassa aivan liian hauskaa miettiäkseen etikettiä, soveliaisuutta ja säälittävyyttä.