Mulle näyttivettä shopping cart empty...paljos sitä niksaa oli?
Printable View
Mulle näyttivettä shopping cart empty...paljos sitä niksaa oli?
Saksastahan noi tuli ? Jos näin, tilaa mitä huvittaa.
Ohhoh, onpas pohjilla hintaa.
Tutkippas vaikka sivuja pink-mule tai ego2.pl mieluummin. Ei suomenkielestä kannata noin paljon maksaa.
No hitto, kyllä mulla ainakin linkki toimii tätäkin kautta:thinking:
Mutta siis, 1x100ml pottu 36mg vpg, 1x100ml pottu 0mg vg, 1x100ml pottu 0mg pg ja 9x10ml makutiivisteitä.
On vaan ollu hiukan epäselvää että miten toimitaan noissa nolla nesteissä... Luetaanko ne mukaan siihen "3kk käyttöön tarkoitettuun" määrään vai ei? Siis luetaan joo kyllä mutta saako niitä olla yli ton sallitun "3kk määrän" kunhan NIKOTIININ määrä lähetyksessä ei ylitä 420mg?
Nikotiinin määrästä se lasketaan. Eli jos pössytät päivässä 10ml 10mg nestettä, on 3kk kulutus noin 300mg niksaa.
Antamasi linkki näyttää sinun henkilökohtaisen ostoskorin sisällön eikä se näy muille..
Nollanesteitä ei lueta 3kk:n käyttöä vastaavaan määrään vaan siihen kuuluvat ainoastaan nikotiinia sisältävät nesteet. Tuo 420mg määrä on kumottu jo helmikuussa 2011, jonka jälkeen kyseistä rajoitus ei ole voimassa. Kunhan et yhdessä tilauksessa tilaa litrakaupalla nikotiininesteitä niin tullin kanssa ei ole ongelmia.
Eipä tuo Paypal kestä kun muutaman minuutin tehdä.
Finnvapella voi maksaa myös verkkopankilla. Hyvä kauppa joka palvelee myös muissa kuin nesteostoksissa. Atmoksen pohjia joissa VG:ssä vettä loraus josta ei kyllä puristit tykkää.
Ja katsot vaan että tilaat ETA alueelta. 3kk nikotiinit omaan tarpeeseen, jonka vaan SINÄ tiedät. Minä tarvitsen about 10 grammaa nikotiinia 3 kuukaudessa, ja jos oikein vituttaa niin 20 grammaa, joka onkin sopivasti 1 litra Atmoksen niksapohjaa.
.
Joo, On varmaan tuo ostoskori jääny tänne koneelle välimuistiin tms... Mutta kuitenkin, yhteenvetona siis että mun tietoni tuosta 420mg on TODELLA vanhentunutta, nikotiinittomia nesteitä ei lasketa ja kunhan pitää kohtuuden tässä asiassa niin ei tule ongelmia...
Kiitos tästä!
Toinen vaihtoehto on tilata nollavahvuista litkua tuplamaulla suoraan FSUSA:lta ja nikotinisoida se itse. Tuota tuli aikoinaan itsekin harrastettua.
Nollaa fsusalta ja finnvapelta 24mg:stä :)
Ite tilailen jatkuvasti nallea fsusalta extramaulla, kestää laittaa niksapohjaa melkeen puolet jos haluaa. Sopivaksi muodostunu kuitenki et lisäilen 1/4 pohjaa.
Pitihän sitä nyt jossain vaiheessa tännekkin tunnukset tehdä. Anyways, olisi hieman kysymystä tuolta jenkeistä tilaamisesta.
Olen tilaamassa perfumers apprenticelta aika paljon näitä makunesteitä ja aloin miettimään, että paljonko tullimaksut niistä on? Ja myös, miten tullimaksut maksetaan. Ei ole yhtään kokemusta jenkeistä tilaamisesta :)
Myös: Onko kenelläkään ollu ongelmia tilata Liberty Flightsilta noita mautamattomia nesteitä(54mg)? En ole varma näistä rajoituksista jotka pätee nykyään. Kiitos jo etukäteen! :)
Olin just tulossa kysymään nesteiden tilausta usasta, 3mg. Eli ei kannata? Eroaako tulli hommat mitenkään kun ne tulis fEdexillä?
Sun kannattaa ensin selvittää että onko jenkit EU aluetta ja jos ei oo, niin sitten ei kannata tilata. FedEx kun vie tulliin automaattisesti kaikki lähetykset, niin nesteet ainakin lähtee takavarikkoon, rahat menee ja parhaassa tapauksessa napsahtaa vielä lääkerikoksesta syyte perään.
Vähääään kyllä välillä ihmetyttää, miten höyrykonkaritkaan eivät tunnu tietävän perusasioita nikotiinipitoisten nesteiden tilaamisesta. Eipä siinä toisaalta mitään...fiksuimmat osaa kysyä, mutta mitenköhän ne "muut". Oliskohan syytä kirjailla 72-fonttisella tekstillä noi perusasiat tuohon forkan etusivulle? Tuntuis olevan käyttöä... :rtfm: