Yök. Oli eilen koulutus porukan illanvietto ja on aika rapsakka olo.
Onneks aihe on helppo ja kevyt. http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...89c20a4c41.jpg
Printable View
Yök. Oli eilen koulutus porukan illanvietto ja on aika rapsakka olo.
Onneks aihe on helppo ja kevyt. http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...89c20a4c41.jpg
Musta tuli sittenkin yllättäen Yamahatyttö! :eek:
Uljas ratsuni :wheee:
http://i.imgur.com/bPh9FGz.jpg
No voi jummi tuittu[emoji13] olis kiva päästä pärräilee joskus sun kanssa, en oo vielä moottorikelkkaa päässyt ajamaan[emoji4]
Mitens naisilla tuo tyrä jos sattuu tulemaan? Kaverilla valahti suolet kivespussiin kun kelkkaa piti jumista irrotella...
Joo. Nuo kelkat nostaa vaikka kainaloon,mutta silloin kun minä olin nuori ja työkelkalla umpisessa ja kuormaa 20 säkkiä.... Oi niitä aikoja.
Avohakkuu aukealle tehdyllä kiepillä kannattaa rouvien aloittaa. Ei tule ajettua niin kovaa. Vähän mäkeä vielä ylös ja alas...
Kelkkahommissa on hyvä olla se tyrävyö ja mielellään nuppi valmiiksi umpiluuta. ;-)
Te yritätte ihan selvästi lannistaa[emoji53] tylsiä ootte....
Eipä tullut sitkeä natiaississi tänään pappaa viihdyttämään, piti käydä koulussa ja musiikkikerhossa rumpuja paukuttamassa. Ei ollut aamulla kuumetta, mutta nyt on, huomisen soittimena onkin sitten pappa, tuovat pikku potilaan aamulla tänne hoitoon.
Jäällä hyvää ajaa kun lunta vähän päällä tai sit syrjäisellä metsätiellä. Kerran lähin kaverin kyytiin syrjäisellä metsätiellä... Pikkasen kutititeltu vehjes... oli mennä haalarit vaihtoon [emoji53]
Se on yks parhaita leffoja ikinä! :love:
Kyllä tuo mun kelkka painaa enemmän kun riittävästi, kokeilin tönäistä sitä tasaisella eikä hievahtanukkaan. Mutta kyllä mä sen esiin ojasta kaivan jossain rattiraivokohtauksessa jos se sinne kehtaa pyllähtää. :D
Mä just haluan mennä johonkin metsään ajeleen jyrkkiä ylä- ja alamäkiä! :wheee:
Merenjäällä aloitetaan mun alkeistunnit. :eek:
Mulla oli joskus mennä koko kroppa vaihtoon. Pitkä loiva mutka, ja ajettu siitä lukuisat kerrat. Oli mettästä juoksuttanu vettä tielle, ko rumpu tukos, vauhtia n.120. Ei muistikuvia mitä sen kohan jälkee tapahtu, mut niskan hiusmurtumalla ja lievällä aivotärähdyksellä selvittiin
Tainnut suurin osa kuolleista ajaa kännissä heikkoihin jäihin...
Kaksi tiedän kutka on ajaneet laivaväylään ja henki pois. Yhden joka veti ahtojää kasaan muuten tasasella merijäällä. Se on semmoinen 30% prosentilla käyvä. Jalka poikki huuli halkki sitten enemmän.
Tässä kyliillä kun ei saa ajaa oottoriveneillä,niin juhannuksena yksi hurja veti moottorikelkalla pitkin järveä,eikä osuuskunta voinnut mitään kun ei ollut säännöissä kielletty. Mökkiläiset kuulemma valitti...
.
Ehkä mä ajan sitte vaan kahtakymppiä[emoji41]
Jännä juttu vaikka itse ajaisi kovaa niin ei pelota, mutta annas olla jos oot kyydissä, kun joku toinen ajaa[emoji51]
Tää on kyllä aika kipeetä hommaa :laugh:
https://www.youtube.com/watch?v=lhmDJeDpgmc
Rankkoja nää reissut. Meillä on samaan aikaan kursseilla akt:n porukkaa ja jos jotkut osaa ottaa kuppia niin ne.
Nyt siitä on virallinen lekurin todistus, nuorimmainen on äippää pidempi[emoji13]
Eihän noita saa enää haliakaan[emoji53] Onneksi jasso tulee huomenna niin sitä saa pallutella ja helliä[emoji173]
Aluksi juu, mutta sitten kun huomaa että tämähän pysyy perhana sen kuskin lapasessa ja kaikki ajoneuvon liikkeet on kuskin halluamia, muuttuu hurjakin kyyti nautinnoksi. :)
Tässä keskustelun aiheena olevista "tappovehkeistä":
Ei mikään laite yksinään ole vaarallinen, ylitehokkaallakin vehkeellä voi ajaa omien taitojen mukaan.
Poikkeuksena mainittakoon 500cc 2T crossipyörä, se on vaarallinen sellaisenaankin, ilman kuskia ja puuta vasten nojatessaankin.
Pari kertaa nuorempana moista kokeilin ihan radalla ja karmea kampe oli.
Voi että kun sellaisen vielä jostain sais... :love:
Olisi kiva tietää että aiheuttaisko se vielä nykyäänkin sellaisen aidon kuolemanpelon.
Nykyiset lelut ei siihen enää kunnolla pysty vaikka katukakspyöräisessä tällä hetkellä takapyöräteho onkin tarvittaessa yli 250hv.
Mietippä niitä 500cc 2t ratapyöriä. Ne kun ei pysyny edes ammattikuskeilla lapasissa.
Mutta noi yli 200 heppaset katupyörät ei oo mulle oikein auennu. Muistelisin että MotoGP pyörissä oli taannoin ongelmia saada noita 250 hp tehoja siirrettyä radanpintaan. Ne ajeli kuitenkin liimanakeilla.
:unsure:
Tulin pitkästä aikaa kurkkimaan mitä tänne kuuluu?
Hejsan vaan kaikille.
Helou Jamo[emoji8] Missäs on mies luurannut?
.