Sama vika rahikaisella. Tosin 3-vuorotyö, niin rytmit nyt menee muutenkin vähän miten sattuu. Välillä ei mitään ongelmia nukkumisen kanssa ja toisinaan taas ei millään saa unta palloon.
Printable View
Enköhän mä kahden mais mee nukkuun. Vähän ennen kasia pystyyn sitte. Vajaan kuuden tunnin uniin kroppa tottunu. Ei se riittävästi oo mutta otan viikonloppuina vähä kiinni velkoja.
Jahas kohta pitäisi startata kolmen timantin laina-akvaario ja lähteä ajelemaan nurmijärvelle. Keli on mitä mukavin taas tähän touhuun.
Olin äsken tupakkapaikalla höyryillä ni siihen tuli höyrypesuriauto ja kuski oli että pitikö täällä höyryttää jotain.
Meinasin sanoa että mä hoidan tän alueen höyryttämisen [emoji23]
Miksi meidät käskettiin tänne viranomaisen kehoituksesta?
Jotain jännää?
No luuppone sano, ilmeisesti tuitulle, että menkää tsättiin, jonka oletin tarkoittavan tänne.
Missä ketjussa?
Mitä täällä nyt on tapahtunu? Mulla on menny ihan ohi.
.
Missä?
.
Lisää sokuria vaan, ei nyt lähdetä hyvää nousukiitoo lyttäämään.
Plus aspartamit ja muut "terveelliset" vaihtoehdot, HYI.
Vissiin siivottu viestejä kun en mä siellä enää mitään erikoista nähny
Harmi, missasit siis tuitun nakukuvat.:(
Twisted tuon ketjun jo mainitsikin.
Tapahtumavirtaa tulee ainakin itse seurailtua, sieltä sitten helppo siiryä ketjuihin jotka kiinnostaa. Tosin joskus tapahtumavirrassa aika kelaaminen, mutta pysyypähän jotenkin kartalla missä mennään.
SOKERIA SEN OLLA PITÄÄ! :wheee: Ja laitoin vaan 23 kuvaa, en ymmärrä miks luup1 vihelsi pelin poikki :confused:
Tuitulla vauhtipäivä?
https://www.youtube.com/watch?v=dqCaVjJSD7Q
tuittu on tuittu[emoji8] jaksaisimpa minäkin vielä riekkua tuollaisella nuoruuden innolla[emoji13] mä vaan murahtelen välillä[emoji41]
No juu[emoji38] Kotonakin riittää, kun pojille näytän mistä on pienet muijat tehty niin se katse, kun ne huomaa et olen vihainen[emoji36] Kyllä ne tottelee tosipaikan tullen.Välillä toki nauravat, kun meuhkaan omiani ja draamailen milloin mistäkin[emoji8] Eivätkä tosiaan ymmärrä aina mun länkytyksiä muttei kai tarvitsekaan[emoji13]
Kävin tänään parilla itsemyyntikirpparilla. Jasso kun valitti niistä käytetyistä atopäistä niin kyllä tuolla sekakirpparillakin on ihme tavaraa. Kuten vähän käytettyjä ihovoiteita tai meikkejä. Ostaisko ne myyjät itse niitä?
Mä välillä naureskelen noita kirppislöytöjä tuolla sivulla :)
Paskat Kirppislöydöt
Mun mielestä se käytetty atopää ei ole niin paha kuin limainen tippi. Omatkin tipit pesen tiskiaineella joka täytöllä.
http://paskatkirppisloydot.bellablog...4873426192.jpg
Tämmönen vois olla komia omaan kotioveen.
:lol: Tosiaan samantyyppisiä nähnyt itsekin myynnissä. Nykyään aika vähän käyn noilla itsemyyntikirppareilla kun hirveä vaiva käydä läpi ne, helpompi käydä järjestetyillä järjestöjen myynneissä kuten Kontissa. Mutta niistä on valitettavasti karsittu nämä "löydöt".
Käytetystä atopäästä tulee uusi kun siihen vaihtaa sisuskalut. On tässä setupoitu jopa evodin päitäkin.
Viittinyt tuolla Deetwon ketjussa kysäistä, mutta onko tässä kirjoitusvirhe vai enkö vaan hoksaa mitä tarkoitetaan? :confused:Lainaus:
Alkuperäinen postaaja SVK
https://www.youtube.com/watch?v=EfrXYXM8ZYk
ei vanha. sangen uusi. ;)
On! Toi hamsteri on legenda! :love: Mullakin on ollut samanmerkkinen venäjänkääpiöhampsteri eli Roborovski, jolla oli samanlainen silent spinner juoksupyörä, ja se veti kanssa usein katon kautta sillä. :laugh:
Oon mä jo aika paljon rauhoittunut ja laiskistunut. :angel: