Elektrosavun ketjussa luki että siellä saattaisi olla varastossa mustana pitänee käydä viikolla kysymässä
Printable View
Maailmankirjat sekasi [emoji15]
Vuoden eka pyörälenkki heitetty, kyllä on taas kunto rapistunu talven aikana [emoji53]
Kyllä leopardikuosi saattais pukee. Siis ehkä jopa pinkkejä paremmin [emoji12]
Miksei combona, pinkki leopardikuosi, aina miehekäs vaihtoehto.
Kotona oltais jälleen.
Jasso oisko perjantaina DV tilaus?
KELKKAKUUME! Vielä ehtii vähän kruisailla :wheee:
Meillä zkys osti just hienon sähkönsinisen Yamahan, mä alan sit opetella kelkkailua sen vanhalla tuunatulla Lynxillä jossa on vaan parisataa heppaa. :lol: Mut oon mä jokusen kerran elämässäni ajellu joillain laiskoilla retkikelkoilla niin eiköhän se hyvin mene. :thumbsup:
Niin no, niin... :lol: Onhan täällä pidempään kelkkakautta. Ja en mollannu retkikelkkoja, turvallisin olo mun olis ajella sellasella isolla laiskahkolla norsunnotkeella retkikelkalla! :D Mut onneks mulla on hieno pinkkikeltainen kypärä. :thumbup: Voin sit tulla raportoimaan tamperelaisittain että mää mukkasin railon reunaan!
Ja pipa lens!
Ompa tylsää[emoji53]
Ei oo tekemistä..olispa jasso täällä[emoji173] Kai sitä vois kohta mennä nukkumaan[emoji42]
Täällähän mä oon [emoji16]
Tylsää juu ja väsyttää ja ja ja...
Joko kaikki nukkuu?
Eeei, mutta ei oo mitn asiaa oikein.. katon black sailsia ja huomenna töihin viikon tauon jälkeen.
Jumaliste ku kadonnu nukkumisen taito. Pitäis äkkiä päästä takas töihin nii sais taas nukuttua.
Ei se onnistu ainakaan multa vaikka töissä kulkeekin. Pitäs hävittää kaikki laitteet missä on netti, tai hommata itsekuri. Ensimmäinen vaihtoehto on helpompi toteuttaa..