NO TE
Printable View
:cool:
Kun poliisi käskee niin on parempi tehdä bannin uhalla :thinking:
Nyt heti kun poliisikin käskee, muuten mä en pääse nukkumaan :D
Uuuh.
Tuo nyt kukkia ensin...
Sitten saadaan lisää höyryaiheista materiaalia as.comiin...
Vielä kavallatte luupin vanhan banHammerin icedForselta ja häpäisette sen niin saadaan kunnon matskua :p
En oo minä, mun haitarissa on ollu vaan Provari.
Kävin muuten sirkuksessa tänään, melkeinpä kovimmat aplodit sai arviolta kymmenvuotiaan klovnitytön esityksen puudeli, joka väänsi kunnon sarjapaskat keskelle areenaa :laugh: kummallekaan ei jäänyt traumoja, korkeintaan japanialaisviuhkatanssijalle, joka seuraavaksi matolla jumpatessa ihmetteli jännää hajua.
Onks IcedForce ollu höyrypolliisi? :eek: Koska?
En, mutta oli musta kovaa vauhtia viime syksynä tulossa HöyryGuru (sain jopa ihan oikeen mahtavasti 2 ääntä) :laugh:
Tullut tuo Luupposen vanha bänni vasara toisen modin kanssa lahjoituksena mulle ja voin sanoa, etten ihan heti ole luopumassa (aivan loistava drippailu putki koneen ääressä) :)
Tuleeko sitä linkkiä? Tahtoo taustakuvaksi riettaan rouvashenkilön jolla egotikku rönttösessä! :)
eFukt.com | Asian Stoner Has Epic Ass (NSFW...S'RLY)
(Siinä menee eGotikku jonnekkin......)
Tässä näkee miesten ja naisten eron, jos heppafoorumilla joku "hei mä löysin videon alastomasta ratsastavasta miehestä, pistänkö linkin?" niin kaikki olis "EIEIEIII ÄLÄ TEE SITÄ" :laugh:
Yako oot sitte pistäny oikeen kirjanmerkkiihin ton videon minkä linkkasin silloin joskus :D
Helvetti millasta materiaalia tuolta löysin kun klikkailin noita muita videoita... :blink:
Semmonen se efukt on. Suosittelen myös motherless.comia :whistle: