Paskaa litkua, mitä ostan suuremmissa erissä ihan piruuttani vaan :popcorn:
Printable View
Paskaa litkua, mitä ostan suuremmissa erissä ihan piruuttani vaan :popcorn:
Pitäs ostaa nuo huonot pois, ni ei muut kärsis..:popcorn:
Toivon että on hyvää. laitoin toissa päivänä 100ml kypsymään. Sekoitin ja mikroon pari kertaa 10sec ajaksi että sekoittuu paremmin.
Aika lailla vanilijalla höystetylle oksennukselle tuoksahtaa. olihan joillain muillakin ollut samaa mutta toivon että häipyy.
En siis ole maistanut vielä.
Yksi henkilö ainakin sanoi että höyry haisee oksennukselta. Sain testattavaksi ja maistu ihan siltä miltä pitääkin :confused:
Lol, eli paskaa makuaistia?
Noh, odottelemme vklopun yli ja maistelemme.
Tyrkkään sitten vittumaisen YVn jos on paskaa misää kaadan kaiken valtion velasta alkaen sun niskaan :D
Vitun hyvää oksennusta ainakin.:lol:
Hyväähän se on (helppo on mun puhua), mutta en ymmärrä miksi kukaan tekisi 100ml nestettä jota ei ole ennen maistanut :lol:
Onko pienempiäkin pottuja keksitty kuin 100ml ?
Koska ihmiset on laiskoja :D Ite teen aina suoraan 50ml maistamatta :) ja isomman jos totean hyväksi.
:laugh: En mäkään ymmärrä. Siks teinkin 300ml :laugh:
Vapottajat kirpparilla on Swan LE + Origen Genesis V2 150 egee. Ei oo mainos, kun en tunne myyjää, mutta käykää ny noukkimassa pois. Ostaisin kirkuen, mutta en ole kupari enkä oikein gennymiehiäkään.
Nyt huijaat! ei osunusilmään tuolla hinnalla
On on. Tänään päivitetty. FB:n vapottajat kirppari siis.
Voisit Kieroutunut olla hivenen tarkempi, meni meinaan 5min etsiessä silmät verillä. :D
Eikä oo facea.......................
Njoo tällänen setti siellä näkyy olevan 150€
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...323580d2e309fb
Toivottavasti ei isompia verisuonia mennyt :D
Sama setti molemmilla forkilla 200 joten face tarjous varmaan :D
ampr taitaa myydä
Hyvä et joku pystyy luopuu tuohon hintaa. Mulla ei lähtis Joutsen edes tuohon massiin. Niin rakastunut mä siihen olen :love:
Swan on kyllä kaunein putki mitä on. :love: En vaan pärjää sen kanssa niin että voisin olla sen kanssa "oman onneni nojassa" pidempiä aikoja. Tosin ehkä vika on mussa kun alkanu tulla ryppyjä rakkauteen tumpinkin kanssa vaikka sen piti olla idioottivarma mun käsissä. :lol:
Musta on tullu vittumainen, äkänen vanha valittaja :(
Tai oon tainnu olla jo kauan [emoji57]
Mites susta nyt muka semmonen on tullu, en mä ainakaan oo huomannu :o
Eiku ite katellu omia kirjotuksia...
Kunnon vitutuskaudet höyryttelyn suhteen kyllä tullu tutuiks vuosien saatossa.
Mähän oon kotona ku lauhkea lammas tai pupu [emoji11]
Setä tarvis lomaa kiitos ja äkkiä
Mä vai sä äSSä?
Mä tykkään pupuista, hyvä kast... Hups sorry ;)
Mä
24/7 duunissa ja univelkaa tulee kokoajan lisää
Mee nukkuun, niin mäki teen :)
Kurkku on ku Saharan autiomaa, päätä särkee, nenä vuotaa ja kuumetta. Ihanaa X-(
Kahviki maistuu ihan paskalta.
Otin jo buranan ja panacodin, kyllä tämä tästä :D Ei passaa sängyn pohjalle jäädä pyörimään kun sairaslomaa ei tässä vaiheessa pysty ottamaan.
Elä ny saatana töihin tunge jos sulla kuumetta on.
mitä hittoa murossa tapahtuu :D trooool :D
Missä niin :D
Valvojat - MuroBBS
Modecorner avoinna kaikille :laugh: