Joko sä myyt mulle sen goblin mini v2?
Printable View
En mä oo koskaan viä heränny ryyppyillan jälkeen ryppynen paperi taskussa miettien mitkä kaupat tulikaan solmittua... ;)
Eikö niitä goblineita täs forkalla just pyöriny yksin ja voltin kans aika monta? Mä bongasin pari ja nappasin välittömästi. Oli niitä sen jälkeen muitakin.
Nyt lähti ykkösjakso black sailsia pyörimään. Hyvältä vaikuttaa näin jo alun perusteella. Netflixistä siis.
http://www.e-enzo.pl/en/atomizers/35...#322;-2-detail
ai se olikin kakkoseen ihastunut :laugh:
Miten voi parin viikon selvinpäin olo huonontaa viinapäätä näinkin paljon. Pari lasillista juonut ja tuntuu nousevan kohtalaisesti päähän
Joku ilkimys muuten väitti aikoinaan, että megabändi KKK:n lyhenteen takana olisi ollut "kuiponen ja komposiittikivekset". Tämä pahantahtoinen juoru on tietenkin täysin tuulesta temmattu!
Tarvis kyllä varmaan mennä joskus lueskelemaan vol1 offaria ja muistella niitä aikoja
Voiko näitä makutiivareita käyttää hiilihappoveden kanssa?? :-h
Voip varmaan, olen kokeillut, mutta kuolenko? kun vetäsin 1,5l kitusiin.... Ja 10 tippa inan vadelmaa.
Voi voi...
Edit: Eilen siis:), olen hengissä, kai.
Totta kai voi. Siihenhän ne on suunniteltu.
Hyvä juttu, hassua epäillä itseään itsestään selvissä asioissa.
Äläs nyt, hymyssä suin jumiuduin lukemaan noita vanhoja juttuja. :)
Ja eikös me sovittu, että nämä säiliöauto - toimitukset sovitaan yv:llä. :sarcasm: Tulee uudet kieltolait ja kaikki, niin alkavat vielä helpommin ratsailemaan mitä tuolla tien päällä yöaikaan liikkuu...
Soitin anbulanssin.
Kommentoin #vitmulpashou.
HUAAAAAAA OLIN UNOHTANU KOMPOSIITTIKIVEKSET :lol: :thumbsup: Oi niit aikoi<3
UNDERBERG elintarvikemakujahan noi on, että ääntä kohti vaan! Itehän oon tuunannut Capellalla sodastreamin peruscolasta vanilla cokista ja jäätelökoneessakin tullut käytettyä... :laugh:
Oho. UFC:ssä yllätys.
Höyrypää linjoille! Kirpparilla olis voltti ja goblin tarjolla!
Jakso 2 | True Detective | TV | Areena | yle.fi
Sarjoihin jo päässyt...
about 15 min kohalla
"vähän kuin olisi imenyt robootin munaa" xD
en nyt kumminkaan allekirjoita tuota vaikka en robooteista mitään tiedäkkään xD
Oogoo.