Joo...vituttaa vaa pikkasen.
Printable View
Joo...vituttaa vaa pikkasen.
Menee vaa sekasin vatit ja voltit noissa. Pitäis vissiin siirtyy johonkin RBA ja mekaaninen komboon niin ei tarttis noitakaa miettiä.
Eip. Oon kyllä ton hoitanu kuntoon.
Pikkuhiljaa kutitellaan sitä omaa "breaking pointia"...
Eilinen meni käytännössä siihen että kävin muksua näyttämäs lääkärissä, apteekkiin, sitten himaan vetää pikana safkat napaan ja päiväunille -> herätys lliian aikaisin jotta ehditään neuvolaan -> neuvolassa 1½ kehityspalaveri, eli juteltiin kaikki läpi mitä lapseen tulee. Sieltä takas apteekkiin kun unohtu särkylääke ostaa -> kauppaan -> himaan ja 2h sinnittelin kiukuttelevan muksun kanssa kunnes simahti. Eilisen unisaldo oli jotan 3h katkonaista unta itelle, kun eipä pirpana nukkunut korvatulehduksen takia juuri ollenkaa.
Noh, viime yö meni sentäs hieman paremmin mutta aamusta asti on mukulalla ollut joku aivan käsittämätön tuhovimma, ja painaa menee kämppää ympäri helvetillistä vauhtia. Tämän kaiken keskellä ihan joka asiasta pitää kiukutella ja huutaa isälle. Koko kämppä on aivan tornadon jäljiltä. Tein sitten väsyneenä legendaarisen virheen; käytin likan kylvyssä ENNEN syöttämistä. Murphyn lain mukaan ruokaa on nyt sitten tukassa, käsissä, joka paikassa. Ja tajusin myös liian myöhään että puin nätin VALKOISEN bodyn, ja juuri ostamani kalliit bodyt ovat liian pieniä ja niillä ei ole palautusoikeutta.
Sain likan vihdoin nukahtamaan päiväunille, kuin luojan lahjasta. Itse olen ihan vitun puhki. Illasta pitäisi olla muksu- ja akkavapaa, joka eskaloituu nyt siihen että koko vitun illan mä SIIVOAN tätä kämppää kun sunnuntaina mukelon synttärijuhlat, ja tän illan on akka ryyppäämässä työpaikan pikkujouluissa. Toisin sanoen, huomenna muija vitullisessa krapulassa raivoaa kun ei ole aikaa tehdä kaikkia tarjottavia (ei ole edes aloittanut) ja mun pitkään odotettu vapaailta palaa täysin siivoamiseen ja krapulaisen ämmän katteluun.
Meillä on toiminut tuo nestemäinen panadoli aika hyvin pojan kanssa. Korvien kanssa oli ongelmia keväällä paljon ja useampia antibiootteja joutui vetämään. Eikös facessa ole useampia paikkoja, joissa vaihtaa tai myydä ne bodyt?
Meillä on Burana toiminut huomattavasti paremmin, mutta ei sekään ihmeitä tee.
e. Niin ja niistä vaatteista saa ehkä 1-2e per kappale, niin ei ihan kauheasti lohduta :D Ei ne nyt niin justiinsa ole, mutta vituttaa aika huolella kun 86 koon body vastaa about 74 kokoa, riippuen merkistä. Ei taas ollu silmä kädessä.
Pienten taaperoiden vaatteet on perseestä, niitä ei osta kukaan. Paitsi jos on jotain vitun kalliita tunnetun brändin limited edition-retkuja jotka kokkaa illallisen, täyttää veroilmoituksen ja on sotkunkestäviä.
Miksi vitussa sille omalle pikkupikku homopetterille ei kelpaa käytetty? Ne vaatteet on kuitenkin parin käyttökerran jälkeen liian pieniä eikä siinä ajassa mee miksikään.
Pistä Defu syrjään ne, ostan pois jos seuraava lapsi on tyttö. Selviää enskuussa. :D Saat vähän enemmän ku 1-2€. :thumbsup:
Tuo uus youtuben systeemi on kyllä hanurista. Jos kuvaat arvostelun esim. Smokin laitteesta niin sinulla ei ole oikeuksia siihen vaan Smokilla. Tai jos tekee nestearvostelun Vermillion Riveristä niin niillä on oikeudet videoon, ei sinulla. Kannattaako youtubeen noita enää tehdä? Muutenkin paska kuvanlaatu tuubissa. Ja mitä varten Google+:aa tunketaan uudelle youtuben tunnusten tekijälle? En minä halua mitään Google plussaa. Tuossa tiivistetty koko paska:
http://www.youtube.com/watch?v=JQfHdasuWtI
Ohjelmisto tunnistaa brändit automaattisesti ja merkkaa (flag) omistajuuden sen mukaan. Toimii myös musiikissa, elokuvaklipeissä jne. Tuossa tubepätkässä jannu tehnyt haastatteluja ja nyt sen videot on merkattu haastatelluille, mad.
Tuonhan piti tulla vasta ens vuoden alusta voimaan vai oonko käsittäny väärin... No anyway, vmp. Etenkin se, että ne kahlaa sun videon läpi ennen julkaisua ja selvittää onko siinä mitään tekijänoikeutta rikkovaa tms. ja mitä useampi videosi on ns. "puhdas" niin sitä helpommin ne jättää ne tarkistamatta.
Sit on hauska tehdä tyyppien diy-tuotteista revikoita kun nillekkin tulee oikeudet niihin :thumbsup: Oikeesti...
Mites mahtasko Vimeo olla yhtään fiksumpi?
Ainakin maksullinen versio oli varsin toimiva systeemi, kun aikasemmassa duunipaikassa videoita tehtailtiin..
PERKELEEEEE! Ootellu tässä jo 3 viikkoa libertyn litkuja ja ei vieläkään!!! X-( Maanantaina olis parempi tulla ne tai suutun ihan totaalisesti :banghead:
Google on yks suuri syöpä. Moni siirtyny YouTubesta Vimeoon jo aikaa sitten, mutta en sitten tiedä onko senkään käyttöehdot sen paremmat.