Photobucketin uudessa strategiassa ei ole tilaa meille harrasteijakäyttäjille, vaan haluavat asiakkaikseen pelkästään niitä yrityksiä ja heavy usereita joille on ihan sama että mitä se maksaa vuodessa.
Printable View
Photobucketin uudessa strategiassa ei ole tilaa meille harrasteijakäyttäjille, vaan haluavat asiakkaikseen pelkästään niitä yrityksiä ja heavy usereita joille on ihan sama että mitä se maksaa vuodessa.
En nyt tiedä ärsyttääkö oikeasti, mutta tilasin Amazonilta veitsen ja hiomakiven. Paketti oli UPS:illa kaksi ja puoli viikkoa Suomessa, ilman liikehdintää. Koska toimituspäivä oli viivästynyt ja muuttunut useamman kerran ja Amazon ei pakettia uudelleen halunnut lähettää, vaan ehdottivat rahojen palautusta, niin toimimme näin. Toissapäuvänä tuli rahat tilille ja eilen paketti postilaatikkoon. Amazon ohjeisti palauttamaan paketin jos se saapuu, mutta minäpä halusin pitää sen. Tänään laitoin postia, että paketti tuli ja rahat on tilillä, joten mitenkä toimitaan maksun suhteen. Veloittavat nyt sitten uudelleen tuon summan kortilta, joka sinänsä on ihan oikein.
Asiakaskyselyyn oli pakko kyllä mainita, että ei ole minun vika että paketti on myöhässä ja kukaan ei edes ehdottanut mitään kompensaatiota. Paketti on edelleen seurannan mukaan UPS:illa joten olisin ihan hyvin voinut olla hiljaa ja pitää tavarat ja rahani.
Oli tuossa selvittelyssä nyt kuitenkin oma vaivansa, mutta minkäs teet.
Voihan viddu, oopuksesta adapterin pistoke palasina rellun molemmat akku sarjat lähes tyhjinä eikä toista laturia jolla ne voisi latailla :facepalm: kaippa se pittää ipvllä pärjäillä kunnes saapi uuden adapterin jostain metsätetty... taikka kokonaan uus laturi :banghead:
Helpomalla pääsee kun hakee suoraa tori.fi tai kaupasta suoraa uuden 3A 12V muuntajan
Tosin DIY korjaa vaikka minkä [emoji109] https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...cc632f52b8.jpg
Noita EU-muuntajia on ollut jopa FT:llä (no tasan just nyt loppu toki), ja muitakin samalla plugilla olevia varmaan löytyy. Lionien lataukseen käytettävän laturin virtalähdettä en mahdollisen siitä riippumattoman vahingon takia sorkkisi. Akut jos poksahtaa laturissa, kämpässä savuvahinko, vahinkotarkastaja näkee itse kolvatun virtalähteen -> "niin, sinähän maksatkin itse tämän kaiken, ja naapurin asunnon myös".
Juu, sähköhommissa kannattaa pitää mielessä tuo mita Twisted sanoi. Kyllä minunkin siskoni pyysi minua vetämään sähköt navettaan jossa on pupuja, marsuja, kanoja ym. n.100 kipaletta, mutta en suostunut (vaikka sisko vähän suuttuikin) koska jos jotain sattuu niin sisko ei kyllä anna anteeksi sitä että jos elukat kuolee eikä vakuutusyhtiö korvaa navettaa :mellow: P.S. Siis jos sähköpalon vuoksi joskus navetta palaa ja vakuutusyhtiö kysyy sähköpiirustuksia...
Koira leikkaukseen tänää [emoji22]
Ärrinmurrin ja tänään keljuttaa vaateostokset :mad: Mistä nykyään saa ostettua "smart casual"-(kesä)paitoja, joissa olisi D-, E- tai jopa F-mitoitus? Kaikissa käymissäni liikkeissä tarjolla on ollut vain regular, slim tai super slim fit. Yritä nyt sitten saada tällainen persjalkainen savo-karjalaiset geenit omaava lyhyt, mutta mahakas kuoma ahdettua tuollaisiin makkarankuoriin :mad: Jos menet johonkin XXXXL-myymälään, niin näistä löytyy kyllä ei-niin-hyvin istuvia riepuja, mutta koska nämä on tehty oletuksella, että ko. rievun kantaja on 2,3-metrinen, niin ylläni paitojen liepeet laahaavat nilkoissa :mad:
Olis varsin akuutti tarve saada uusia paitoja, eikä teettäminen ole just nyt vaihtoehto ja on se kumma kun kansa on tod.näk. lihavimmillaan ikinä, niin meille tarjotaan vain jäntevien mallipoikien ihannevartaloille sopivia kledjuja :mad: V'ttu, kun löydän sen myyjän, jolta saa istuvia lyhythihaisia (mielellään) mustia kauluspaitoja ilman mitään turhia printtejä tai kirjailuja, niin ostan varaston tyhjäksi s'tna prkl :mad: Pitääkö tässä lähteä Amerikkaan ostoksille, tuohon läskilandian ihmemaahan, jossa punkeroille löytyy varmasti vaatetta X-(
Varustelekasta musta kauluspaita. Köhhh... Itselle S oli etvaksen liian piukka,M kuin valettu.... Oonkin tällainen 185/ 76kg. Oli siellä muistaakseni isompiakin kokoja? Laatu hyvä ja halpojakin vielä...
Onhan siellä... https://www.varusteleka.fi/fi/produc...ta-musta/19567
Olen muistaakseni käynyt myymälässä testaamassa noita paitoja (tai ainakin jotain hyvin lähellä olevaa vastaavaa tuotetta) ja oli sama ongelma. Vatsan kohdalta sopivan kokoisen paidan helma roikkuu sitten polvitaipeissa ja juuri tätä en halua...
Haluan siis paidan, jonka leikkauksessa on huomioitu ns. outokumpu ja näitä ei vaan tunnu nykyään enää löytyvän (ennen, vielä ysärin lopulla, löytyi, mutta silloin olinkin suht normimitoissa). Kauppojen räkeissä roikkuu kyllä isoja kokoja, mutta koon kasvaessa kasvaa myös muut mitat ja jos/kun henkilö on vertikaalisesti rajoittunut, niin tällöin voisi yhtä hyvin tehdä reiät perunasäkkiin ja pukeutua siihen. Ja eniten ärsyttää, kun näkee kanssapyknikkoja kulkevan hyvinistuvissa kuteissa ja seuraavan kerran tällaiseen törmätessäni pitänee käydä kysymässä, kekä toimii vaatturinaan...
No kun mä just kävin Dressmanissa ja siksi avauduin :rolleyes: Ostin kevään lopulla pari kesäpaitaa, jotka liikkeen ahtaassa sovituskopissa vaikuttivat olevan ok, mutta sitten himassa totesin ostaneeni lähinnä kaksi tunikaa. Helmat heiluu puolireiden ja polven välillä ja kahden peräkkäisen koon välillä on liian suuri hyppäys koossa ja sellainen XL ja puoli tai 2XL miinus olis ollut aika passeli... Ja tietenkin ostin nämä rievut "varastoon", joten palautusaikakin on nyt ummessa ja ehdin myös repiä kaikki hintalaput yms. hevokkoon... Onneks on vielä kavereita vielä tuhdimmassa kunnossa ja saan varmasti laitettua kledjut kiertoon.
Sulla muuten meni vähän termit sekaisin ja pyknikko (endomorfi) ei liity pygmeihin mitenkään ja en mä nyt niin lyhyt ole, mitä nyt sellainen about vormulakuskin mittainen ja reilusti yli 10cm Angus Youngia pitempi :D
Itseä vaatteissa ärsyttää "kutistuminen". Esim. paita on kaupassa sovittaessa sopivan kokoinen, peset kerran (ohjeen mukaan), ja käsissäsi on paljon pienempi paita. X-(
Luulisi että on määritelty joku standardi, paljonko vaate saa pesussa kutistua? Muistaakseni ainakin joissain lakanoissa olen nähnyt merkinnän: kutistuu x-% pesussa.
Jostain muistelen (pesemättömän) puuvillan kutistuvan n. 5% ekassa pesussa ja asialliset valmistajat mainitsevat asiasta jos/kun omat tuotteensa näin tekevät. Olen itsekin nähnyt näitä merkintöjä, mutta en usko kutistumisesta olevan mitään direktiiviä tms...
Minua taas riepoo, että vaatteet kutistuvat itsekseen vaatehuoneessa ja esim. vuosi sitten sopiva nahkarotsi on vatsan kohdalta nyt niin kireä, että napit huutavat hoosiannaa :laugh:
Mulla siis meni muovit kappaleiksi oikean puoleiselta nastalta jonka takia nasta pääsee liikkumaan ja tästä syystä otti pienehkön oikkarin kun seinästä otin irti. Ilmeisesti kun muksu tai emäntä on liikutellu tuoli jonka takana olevassa pistorasiassa oli laturi kiinni niin murjoutui nuo muovit. Löysin kyllä yhen paikan josta saisi uuden oopuksen 22-25e hintaan epäilyttävän halpa kyllä :thinking:
Prkl, luottopeli alien ei selviytynyt vajaan 2n metrin pudotuksesta hiekalle näyttö edellä. Lommo näytössä eikä puhu mitään.
Pitänee huomenna lähteä sokkona ostoksille puffilaan. Olishan se kiva kun hieman tietäis etukäteen valikoimaa ja hintaa, mut ei. Vitun sääntöSuåmi100
Molemmat kutistumiset ärsyttävät. Kaiken huippu ovat puuvillalangat, jotka kutistuvat 5-30 pros pesussa. Tee siinä sitten mittojen mukaan.
Jos jaksaa nähdä vaivaa, vaatteita voi katsella kirppareilta. Ne on kutistettu valmiiksi. Lisäksi voi löytää jotain muuta kuin juuri nyt myytävää mitoitusta. Tietyllä ajan hetkellä kun kaikki rättikaupat tuntuvat olevan täynnä juuri samanlaista ja samalla tavalla mitoitettua tavaraa.
Seinänaapuri otti kissanpennun 2 viikoa sitte.
Hädintuskin luovutusikäinen ja yksin joutunu olemaan 10 päivää niin että yläkerran muori on käynyt ruokkimas 2 kertaa päivään.
Tänään muori oli sitte pitäny puhuttelun vastuusta jne... no naapuri toi sitte mulle avaimet että ruoki aamulla / tulen ehtoolla kotio.
Käivin kattomas tunti siitä kun naapuri lähti riennoille ja kyllähän vitutti: pussiruuat kuivanu kippoon,"potta" löyhkäs jo ovelle asti ja kissa oli aiva onnes ku näki edes jonku elollisen.
Koitin käytäväs tutustuttaa omaan kissan josko tulis toimeen, niin vois ottaa omaan kämpään.
Mutta oma kissa 15v oli sitä mieltä että ei onnaa.
No oma kissa pihalle viihtymään ja vietin sitte pennun kans laadukkaat ~2h, kokoajan vaan kehräs sylis eikä halunnut liikkua mihinkään vaikka olis ollut uutta tutkittavaa tarjolla.
Pistää vihaksi kun otetaan lemmikkejä ja niitä pidetään leluina!
Pujo ärsyttää. Kausi on alkanut. :mad:
Allergia tuli kuin puskista kesällä -03 kun armeijassa olin. Ihmettelin että mikä helvetti on ku yhtäkkiä dedä dukossa ja aivastuttaa. Syytän niitä saatanan valtion hometaloja.
No niin saatana :(
https://www.youtube.com/watch?v=eM_yCi4FDwI
Prkl :thumbdn: ylläolevaan
Saatana sentään, että otti koville ja kohta ottaa vielä kovemmin.. Varmaan elämäni vaikein puhelu, kun piti jonotella yli 10min. puhelimessa, kun varasin 14.5v karvakaverille eutanasia-aikaa. Tänään klo 16.00 tulee parhaalle kaverille lähtö autuaammille niityille, jossa ei ikä paina, eikä kolotukset vaivaa.
Jos jotain positiivista hakee, niin yli 13 vuotta sain lykättyä tuota tapahtumaa ottamalla Toivon hoteisiini vuoden iässä.. Olisi joutunut viikon päästä piikille, jos ei kotia ois löytynyt ja on tuo koiruus vastavuoroisesti auttanut itseänikin vaikeiden aikojen yli ja väittäsin sillä olleen varsin hyvä elämä.
Aika tarkkaan vuosi sitten tuli lopullinen diagnoosi, jossa aikaa annettiin "viikkoja, ehkä kuukausia", että on tässä nyt jonkun aikaa ollut totuttautua ajatukseen, mutta ei se tästä ainakaan helpompaa ole tehnyt.. Niin se vaan isokin mies joskus itkee.
Viime kesänä oltiin aika varmoja, ettei Toivo enää lunta näkisi, mutta niin vain talvi meni ja vielä viimeisen mökkireissunkin kerkesi tehdä ja siihen sitten ilmeisesti viimeiset virrat hupenivat.
Hyvästi jää rakas Toivo. :crying:
http://i66.tinypic.com/f4l3rd.jpg
Kaunis koira. Teillä on ollut pitkä yhteinen taival, kunnioitettava ikä koiralle. Voimia. :(
Kiitti. Eiköhän se tästä pikkuhiljaa..
Pahinta tuntuu olevan tämä hiljasuus kämpässä, kun kuitenkin suunnilleen koko aikuisiän tottunut siihen tassujen tepsutukseen ympäri kämppää ja seuraamassa aina kun ite liikkuu johonkin. :/
Toivo ei ehkä ollut paras koira, mutta se oli paras koira mulle.
Voimia Charun.
Charun, niin surullista.
Olen melkein koko aikuisikäni hieman pelännyt, että joudun selvittämään äidin metsä- ja mökkiomistuksia. Kyse on pienestä pläntistä ja mummon mökistä, jonka hän omisti yhdessä sukulaisen kanssa ja siinä oli vuosien varrella kaikenlaisia omistus- ym. järjestelyjä. No, äiti kuoli reilut 2 kk sitten ja here we go. Se toinen omistava sukulainen alkaa olla iäkäs eikä haluaisi minkään muuttuvan. Siskon kanssa halutaan yhteisomistuksesta eroon. Soppaa sotkevat muut sukulaiset, joilla on nyt menossa 'kuka sanoi mitä' ja mitä tapahtui joskus 30 v. sitten. Yksi sukulainen alkoi "neuvoa" jo ennen kuin äiti oli kuollut ja tunkee nenänsä muutenkin joka väliin. Nyt sain kuulla siskolta, mitä päätöksiä olen mukamas tehnyt ja tälle sukulaiselle avautunut. Voi jeesus. Koko metsäasia on muutenkin tässä vaiheessa hepreaa ja kyllähän tässä vielä surettaakin omaisen kuolema, että ei ole se saatanan metsä koko ajan mielessä etusijalla, joten ei todellakaan jaksaisi moista paskanjauhantaa.
Suku on valitettavasti pahin[emoji848]
Loppui miltei neljän ja puolen vuoden putki sairastamatta kertaakaan eli yhtä kauan kuin olen vapotellutkin(mutu osio: olisikohan pg tappanut tehokkaasti bakteereja), nyt sitten veti loppukesä kuumeet päälle ja kunnolla ja ilmeisesti tämä on vasta alkua kun palelee kuin horkassa ja saa istua paksu fleece päällä vaikka on miltei 20 lämmintä. Hyvä putki loppui, voi #¤"/&:sneaky:.
Mulla kävi keväällä sama, kun lopetin. Kaksi viikon mittaista flunssaa melkein peräkkäin, mutta onneksi loppui siihen. Jos mennään tolla PG tappaa bakteerit teorialla niin kai siellä on hyvätkin saaneet kyytiä ja ovat nyttemmin levinneet takaisin. Höyryttelyuran aikanakin tosin oli joku päivän parin mittainen juttu, joka todennäköisemmin tosin oli kanuuna eikä pöpö.
Billet Box rev 4:sia olisi Vaporilla myynnissä mutta eihän nyt Suomeen saa niitä enää tilailla :banghead:
Mulla käy usein niin että saan "flunssan" kun muutan elintapojani rankasti ja yhtäkkiä. Esimerkiksi raju dieetti saa mut melkein poikkeuksetta "flunssaan" 1-3 viikon sisällä. Tarkoitan tässä nyt sitä että kaikenlainen raju muutos elintavoissa voi laukaista jonkinlaisen flunssaoireen kyllä. Minulla ainakin käy usein niin. Myöskin jos jotain rajua psyykkeen päälle käyvää muutosta tapahtuu elämässä niin sekin voi laukaista flunssanoireet. Ei välttämättä ihan tavatonta ole siis se.
Meillä koko porukka tytärtä vaille toista viikkoa flunssassa, tyttö on semmonen että on kipeenä päivän tai kaks ja tervehtyy sen jälkeen, pojalla taas yskä ja nuha saattaa kestää useamman viikon. Ja itse tietty samanlainen kuin poikani, ärsyttää vaan kun ei pääse puntille tai ylipäätään harrastamaan liikuntaa kunnolla ja on koko ajan väsynyt olo.
Aaaaarrrggghh. Ylinopeutta ja sakot. Perkele että vituttaa. Pitikö puhelimessa olla ja ajatus muualla.
Sit vielä bonuksena pistivät jonkun Sipilä lisän laskuun. Ai että on kivaa kun on mukavaa.