Oivallinen hajatelma. :thumbup: Näinhän se vaan on, että kilometrit karttuu itse kullakin vauhdilla. Muksujen vanhenemisesta tajuaa ensimmäisenä, että itselläkin alkaa ikää olemaan. Ja tosiaan jos ei muuten huomaa, niin peilihän sen kertoo...
Printable View
Vanhempi poika oli intissä samassa paikassa kuin minä. Muistan paikan kuin eilisen päivän. Oma isä tuntui silloin etäiseltä ja vanhalta ja luullakseni perinne jatkuu. Eli näytetään jämäkältä ja siltä,että tilanne on hallussa,vaikka ei olisi harmainta aavistustakaan missä mennään.
Toki ikä tuo oman mausteensa eloon. Osaa ottaa löysin rantein ja olla ottamatta itseensä kaikkea epäoikeudenmukaisuutta. Antaa kaikkien kukkien kukkia jos ei haittaa omaa eloa.
Ei uskalla edes peiliin katsoa.. Efekti tuota luokkaa :D
https://www.youtube.com/watch?v=Gxde2GrXLyw
Terveiset saunasta. Josko sitä lasillisen absinttia jois.
Ois 3 hard lemonadee jääkaapissa, pitäskö ne imuroida pois. Palkkioksi rankasta siivouspäivästä [emoji106]
Ei ellei myös ikkunat ole pesty.
Ufoshottipullo, breezeriä ja taffelin juustopalloja :cheers: Saunanraikkaana sohvalla naatiskelen
Me sanottiin yläasteella meidän ruotsinopettajaa Allihuupaks. :lol:
Ikkunan pesu on melkeesteen maailman vittumaisinta toimintaa jota voi harrasta aluspöksyt jalassa. Kolminkertaiset lasit ja akkunoita vallan perkeleesti tällaisessakin torpassa. Kevät auringon säteet paljastavat armotta kärpäsen paskat ja tiloissa leijailevan pölyn. HOX...viddu taidan tässä lomalla olla hereillä vain pimeän aikaan.
Juu, toi 3 on ny vähä ittensä kiusaamista mut ei jaksa törpötellä pätkääkään joten noilla mennään [emoji106]
Ikkunanpesu on ihan jees..just sain silitettyä kaikki verhot.Vit** mä VIHAAN silittämistä[emoji37] Tästä lähtien ostan vain kankaita mitkä siliää itsekseen....argh!!!
Ikkunanpesu ym. siivoileminen on ihan mukavan terapeuttista hommaa. Vaikeinta vaan on aina repiä itseään niskasta kiinni ja aloittaa se urakka.
Ompas vähän nuhaset höyryt tässä GmfK20.
17 watilla pirun pienillä rööreillä ollaa kaukana 50 watin Superista, mutta maku on ainaski yhtä hyvä, ei vaan niin kostee.
Eli jos ei oo pakko, niin se genny kannattaa jättää kauppaa.
Kivasti tää suhisee, mutta vähän joutuu kallistaa, ei kuiteskaa mitää JCWest-kulmia.
Kuka tunnustaa käyttäneensä noita + lakuversiota (jossa merkit oli hieman muutettu.. ?
Liite 25838
Mä joskus 70-luvulla [emoji4]
Joko kaikki nukkuu?
Ei nuku :)
Ei tietenkää
Miten sitten on niin hiljasta. Mistä puhutaan?
Ei tässä minnekkään nukkumaan jouda, ku olutta on! :)
Ei...
Puhutaan siitä tekiskö sitä illan kunniaksi yhden punaisen absintin...
KÄYTTEKS TE USEIN TÄÄLLÄ?
Ei täällä mitään käydä, täällä ollaan ;)
Te ootte aina linjoilla. Puhelin vilkuttaa jatkuvasti uusista viesteistä.
Hän on tehnyt come backin, vaikkei koskaan missään ollutkaan....