Joko saa ragettaa?? Vaikka ihan huvin vuoks. Mä jo vähä alotin, mutta toi jasso on niin mussukka ettei sille voi olla vihanen. [emoji8]
Printable View
Joko saa ragettaa?? Vaikka ihan huvin vuoks. Mä jo vähä alotin, mutta toi jasso on niin mussukka ettei sille voi olla vihanen. [emoji8]
Menee kuitenkin mutapainiksi ja mun slogit rullautuu vakoseen...
Nykyään on helppo olla anarkisti :)
1. Käytä sähkotupakkaa
Liima oli ennen vanhaan kova sana...
Kiitos
Näkemiin...
Oli muuten tänään kartsalla ihme mulkoilua. Varmaan se yksikin täti aatteli että tuokin tuossa räjäyttää kohta koko torin tolla sähkötupakallaan.
Kyllä mä painijoita oon ennenki niputtanu. Mulla on kavalia itämaisia temppuja.
Ai niin :D Itse odottelin bussia tänään keskustassa, lähellä ei ollut yhtään ihmistä niin rupesin höyryttelemään. Muutaman minuutin päästä paikalle saapuu mummo, joka asettuu n. 2 metrin päähän minusta ja hetken päästä rupeaa yskimään ja vilkuilemaan höyryn suuntaan. Hieman tämä minua nauratti, koska siinä olisi ollut n. 300 metriä tyhjää tilaa missä mummo olisi voinut seisoa yskimättä.
Hauskoja on noi röökaajat jotka tupakkapaikalla pakenee 15 metrin päähän ihanalta tuoksuvia usvapilviä. Pelkäävät vissiin että vaatteet raikaistuu tjstp.
Etelässä tuli vähän liikaa huomiota jopa. Sormella osoteltiin, ja minähän ratkesin viikoksi. Olis just 1000 askia ja 2v. ollut pankissa.
Olet oikeassa.
Sähkörööki on uhkaava.
Kaikille hello kitty sleevit :) jotain mikä vetoo eduskuntaan... pitäskö olla kuitenkin $ kuvake?
viddu,mulla on 4.6 litraa satasen niksaa ja miedommat päälle. tässä ny aleta enää mitää tasoi tiputtelee.
Myy jotain.... Lol
4.6 litraa? Sairasta :D
En mäkään mikään painija oo.
Yleensä rujo ulkomuoto ja koko toimii [emoji106] Ennemmin poistun paikalta ennemmin ku rupeisin vääntämään. Pari kertaa aikoinaan käämit palanu ja raastuvasta käyny pokkaamas sakot. Se riittää [emoji106]
Halataanko paha pois [emoji53]
.
Nyt muuten ruudussa walking dead s06 e 11. Yön kähmeessä aattelin katsoa elokuvan Dredd.
Jou....pink mulen 72 mgtä löytyy ja jne. Pakkanen on käynny pikkasen pieneks vaik vetää 200 litraa
Antti on oikeassa. Niksa on hyvä sijoitus. Hankinta ole kevään jälkeen ol yhtä helppoa. Espanjholot tekee mitä haluu, Suomipoika mitä käsketään...
Anarkia!!!!!
Kamppailulajeista puhuttaessa,niin bondage on mun juttu. Monta selätystä ja selkälukko tullu väännettyä. Harmillisesti ei ole kovin laajalle levinnyt harraste.
Umpi hetero
Onko bondage sitten kamppailulaji? Ja mitä hittoa on bukkake? Tuoksuva karate (bukee)? Ei kai se nasse taas liity tähän jollain tavalla?
Niin no. Panemista ei saa sotkea rakasteluun oi´keastaan millään levelillä,mutta nasse touhut on out of range ainakin meiokeläisellä.Lasvot on hyvä nähdä,vaikka peilin kautta.