Ei muuta kun vessaan salaleivälle :D
Printable View
Mä vähän luulen, että niitä wanhan kansan konnareita ei hirveesti nappaa uudet direktiivit.
1) Talos ei ole mun kanssa samaa mieltä asioista.
2) Kyrvähti jengat DCA:sta.
Prkl. Alkaa hiljaisempaakin miestä vituttaan.
Pakostakin tulee välillä mieleen miten helppoa se oli oikea tupakan kanssa:
Tupakka askista huuleen..tuli perään ja kun on loppu niin tumppi tuhkakuppiin tahi ojaan...ongelmat oli lähinnä sitä kun sytkäristä loppu kaasu..no tulitikkuja nyt aina jostakin löytyy..liedellä kun saa hellan levyn punaiseksi niin tupakka syttyy..aina löytyy joku joka tarjoo tulta!..vaikka naapurista ;)
Äärimmäisen harvoin tupakat edes loppuivat..jos loppui niin aina nyt löytyi sellainen tyyppi jolta sai tai joka tarjos :D
No eihän tästäkään ole pakko tehdä vaikeeta, sen kun ostat valmiiks rei'itetyt cartot ja tankin. Sit kun mennään tonne genesis-puolelle höyryttelyssä niin sitä vois varmaan verrata johonki oman sikarin käärimiseen joka ei varmaan enään ookkaan niin helppo homma 8)
Ärsyttää toi Firefox, mikä sen kaataa kuvat.fi sivulla prkl :( piti mennä Chromiumilla (ei chrome :))
Kuukausi sitten ennakkotilattu modi tuli tänään. Puoli tuntia toimi ennen ku sano sopimuksen irti. Sitten Boltin pohjajousi jumittu eikä sekään enää toiminu. Noh. Onneksi täällä töissä oli varalla kaapissa vanha ego. Päivä pelastettu, ajattelin, kunnes pudotin sen lattialle ja nappi jumiutui pohjaan. Vähän siinä meni työaikaa mutta pari viimeisintä sai sentään korjattua. Nyt voi taas rauhassa höyrytä.
Kolmen tunnin yöunet :(
http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
-Edit- Ja mikä vitun "Embedding disabled by request"?
Perkeleen tietokoneet ja niitten asentamiset ja muut paskat! Mä oon niiiiin tyhmä näitten koneitten kanssa! Mä en osaa ees yhtä pikku reititintä asentaa ilman itkemistä. Koen jälleen kerran tulleeni huijatuks ku ei tää asentaminen ollukkaan niin helppoa ku myyjä anto ymmärtää. Oli viimenen kerta ku ostan Keskisen ATK-osastolta mitään! Ykskään laite ei oo ollu helppo laittaa ja on jopa laitteita jotka ei vaan toimi vaikka mitä temppuja tekis.
Vien ton perhanan reitittimen sinne ja syötän sen sille myyjälle.
Äläs nyt moisesta mieltäsi pahoittamaan mene, ei se tyhmä reititin moisen arvoinen ole.:)
Meneekös tää nyt vähäsen samaan sarjaan pohjimmiltaan niiden puiden ja moottorisahan kanssa?:D
No ei mulla oo menny viel hermo niihin puihin :D
Onneks mun veli tulee laittamaan sen (jos sen laittaminen yleensäkkään on mahollista) nii ehkä en mee huomenna riehumaan Keskiselle...
Tota, mä kun ostin miniläppärin aikoinaan, sain liikkeestä virheelliset ohjeet sen asentamiseen. Onneksi oli tää pöytäkone, ja yks nettituttu antoi vähän paremmat neuvot. Sai ton matkakoneenkin toimimaan. Mutta kävin kyllä antamassa palautetta, ihan ystävällisesti: "Tiesittekö muuten, että asentaessa pitää tehdä näin eikä noin?"
Toivottavasti kuuntelivat, vaikka keski-ikäinen eukko kävikin nuorehkoja nörttejä neuvomassa. :-[
Onneks mulla on tällä viikolla töissä aamuvuoroviikko, vaikka vihaankin heräämisiä klo 04:00, joka toinen ilta menee liian myöhäiseksi, ja sitten töihin muutaman tunnin unien jälkeen. Mutta tällä viikolla on joka päivä mennyt jotain jossain päin persiilleen, tietääpi sitten iltavuorollekin kiirusta iltaa, ei tarvitse pyöritellä peukaloita.
Tänään käynnissäpitäjä koitti vakuuttaa mulle, kato nyt, tää muste on ihan helppo vaihtaa. Olihan se joo, kahden musteen vaihtamiseen meni aikaan vain 2h 10 minuuttia. Totesin että taidanpa pyytää ens kerrallakin sut apuun.
MacBook pron laturi sanoi sopimuksen irti, vuoden käytön jälkeen :(. Eikä ole latureista se kaikkein halvin.
Välillä veetuttaa paljon, joskus ihan helvetisti.
Lähdin sitte töihin täyden tankin ja tyhjän akun kanssa.
Tiistai-iltana kävin pakettia hakemassa lähikaupasta.. ööh, ei se ollutkaan siellä vaan Keravan postissa. Ystävällinen kaupan myyjä tilasi sen sinne. "Laitatko sen siihen meidän rullakkoon, niin se on täällä torstaina? Kiitos".
Eipä ne sitten viitsineet sitä kaupan rullakkoon laittaa, on mukavampi kierrättää sekin Pasilan lajittelukeskuksen kautta. Katsotaan tuleeko se huomenna lähikauppaan, vai laittavatko sen taas takaisin Keravalle :(
Tää päivä tuli taas töissä vietettyä korjausmiesten kanssa. Ugh.. tää viikko on ollut töissä sitä luokkaa, työkaveri jo ehdotti että otan huomiseksi vapaapäivän, kun kaikki koneet hajoo, kun mä vaan katsonkin niihin :D
Lähinnä naurattaa mutta lievä ärsyke:
Avidin pakettiin laittelin ciscoja ja driptippejä. Sekä dripshield conen. Nyt paketista avatessa huomasin että tilatut driptipit ei mahdu dripshield conen alle :(. Ihan oma moka.
Yhdellä sanalla ilmaistuna:
:( LAUTTASAARI :(
taas tuli kuultua tämä kuolematon lause .mikäs huume piippu toi on kannabistakos vetelet? aika lähellä oli taas et en vedelly tätä vitsi niekkaa ympäri korvia mutta kohotin tyyneyttäni ja haistattelin hyvin laaja sanaisesti piiiiiiitkät paskat kyseiselle idiootille.
kaiken laisia vitun aaseja meilläkin on töissä :(
FFFFFUUUUUUU!!!! osat ei mahdu koteloon vaikka mitenpäin sovittelis..pöytä täynnä roinaa..osia ja työkaluja..kuumaliima pötköt putoilee lattialle... 2x 18650..stepdowni..horni..päävirta..ja 6ml tankki tarttis saada koteloon survottua, niin jottei paljoa driptippiä enempää tulis ulkopuolelle...uskaltais huoletta taskussa kuljetella vailla pelkoa minkään katkeamisesta..peukalot keskellä kämmentä...hermot piukalla..prkl :(
Aamuinen uutisointi iltalehdessä kissankokoisilla kirjaimilla kyllä ottaa AIVOOON!!
Tilasin tiistaina DID:in ja maksoin vielä kalliimmasta ja nopeammasta postituksesta, ei oo kuulunu mitään evape.gr:ltä. Laitoin sinne mailia mutta eivät ole vastanneet.
Vittu.
Kiivasti odotellut uusinta venäjän ihmettä saapuvaksi, no saapui se, mutta vielä epäonnen päivä sai laitettua kapuloita rattaisiin. 510-liittimellinen kerääjäsäiliö loistaa poissa olollaan. No kivahan sitä on tuossa pöydällä katsella :/
Parista tankista meni kartot, ja menin aarrekaapille hakemaan bogeja mitä olin juuri tilannut. Avasin ekan paketin ja huomasin että ovat perkele mustia! Tarkistin loput kolme pakettia ja kaikki samoja saatana! Pakko oli tarkistaa tilaus josko jotakin olisi mennyt pakkaajalla mönkään, mutta olin ihan ite tilannut noita svidun tarra-helvettejä. Onhan tossa askaretta kun tarroja repii pois... Saatana! :(
mun autosta varastettiin kilvet yöllä :( ja vielä perjantai 13...
Sama ongelma. 5 pakettia bogeja, kaikki mustia! ??? Paitsi että kuitissä vieläpä lukee että Boge LR stainless! Hemmetin healthcabin. No, mielummin revin näitä sitten vaikka maailman tappiin saakka, kun lähettäisin takaisin ja odottelisin uudet kaksi viikkoa... :esmoke:
Tuossa juurikin höyryttelin salmiakkia, ja yhtäkkiä Vmax meni mykäksi. Hajosi vissiin heikkouttaan prkl! :(