kellään hajua mihin hintaluokkaan tuo mahtaa sijoittua?
Printable View
Oho, jätänpä Zorbaksen ostamatta. Tuo 15 watin Kick olisi kyllä kohtalaisen äärimmäinen ratkaisu omaan regulaatio-pakkomielteeseen.
Mutta 6A ja 15 wattia? Varmistelua varmaan noin korkea virransieto.
0,5ohmin setupilla pitäis antaa alle 6A 15 watille, ei tuo ole pelkästään turvallisuussyy, vaan ihan että alle ohmin setupitkin toimii kans.
Hyvähän se on ettei tuu ampeerirajat vastaan, jos haluaa vaikka jotain 0,8 ohmin coilia "rajoittaa" alusta alkaen että on koko ajan se sama 15 wattia käytössä.
Mikäli amppeeriraja olisi matalempi, niin pitäis väkisin tehdä korkeampiohmisia setuppeja, jotka käytännössä estäisi saman setupin käytön mekaanisessa modissa ilman kickkiä.
Edit: Jupeksi oli nopeempi.
Edit2: Taitaa toimia hot spottien pulssittelukin tuolla ampeerirajalla. :)
Huomaa etten ole wattisäätöisiin perehtyny, mutta miksi noihin tehdään subohm-setuppeja ylipäänsä? Huomannut siis DNA20-laitteiden yhteydessä saman ilmiön, mm. facebook-ryhmissä kun jengi humuttaa.
Ei ole mikään pakko, mutta silloin voi vapaasti heittaa saman aton DNA boxista vaikka mekaanisen nokkaan, eikä tartte välissä tehdä uutta setuppia. ;)
Eikai sitä setuppia tehdä sille wattimodille, vaan tehdään sellainen setuppi, että se sitten toimii sekä mekaanisessa, että sitten siinä wattimodissa :) Jos olis wattihybridi, niin luultavasti sitä itekkin tekisi reippaan ohmin setuppeja :)
Edit: jalippo voitti
Itse olen huomannut että höyryn kannalta paras on edelleen se 3-4 kieppiä 0.25-0.3mm kanthalia, niin siinä joskus tuppaa väkisin tulee sub-ohm. Hifistelyä vaan, koska se DNA20 piiri ottaa 20W asetuksella kuitenkin sen 5A akulta joka tapauksessa.
e. Kyllä mä setupoin osan atoista ihan vaan DNA20 modia silmällä pitäen... :yeah:
Ookoo, kiitos valaisusta :)
VW:ltä bongasin.. ;)
Ei taida olla muuta tietoa vielä liikkeellä, kuin tuo 6A 15W ja kullatut kontaktit..
Itse näkisin tuon melko korkean ampeerirajan hyvänä asiana jo täällä mainitun saman setupin käytön mekaanisessakin putkessa, sekä sen takia, että alhaselle vastukselle ei tarvitse virtaa boostata vasta kuin akun ollessa suht tyhjänä, jolloin oletettavasti saadaan hieman parempi akkukesto, koska käsittääkseni nuo buck-boost-piirit antavat jonkun verran paremman hyötysuhteen jännitettä laskiessa, kuin boostatessa. :)
Eli Amerikan ihmemaasta, vastuuvapauksien kehdosta, tulisi jotain, joka sallii subohmien käytön?
^Ei kai siellä kaikki mitään Zenejä ole? :eek:
No ei ja pääseehän Provarillakin 0,8 , mutta en tuota 0,5 niele ennen kuin näen.
En minäkään, vaikka numeroiden mukaan niin meneekin, mutta kyllähän jo jollain 0.8ohmin vastuksellakin pärjää, jos antaa täydet 15W sinne asti.. ;)
Tosin itse en ole vieläkään ihan vakuuttunut, että mulle noi 15W maksimitehot riittäs.. :/
Hinnoittelu voipi olla mielenkiintoinen, meneekö lähemmäs satkua.
Toki tätä myydään silti, koska vaihtoehto, eli Zorbas, ei oikein hybrideihin istu.
60 €
Yllättävän edullinen ja ennen kaikkea kilpailukykyinen, no lähinnä Zorbakseen verrattuna.