😂
Printable View
😂
Kttd blokannu oman foorumipalaute systeeminsä? Kaikkien muiden palautteet voi kattoa tosta nimenä alta paitsi patrikin :o
En kyllä mielestäni ole :o
Hei mistä sä tollasen tilaston näät! :D Noh, sua vaan harmittaa kun pitkään kirittiin noissa viestimäärissä rinta rinnan ja sitten mä karautin reippaan etumatkan :p
Niin oonkin, ja näköjään toisena en tykätyissä, kiitos kusisen naamapeikon kännipsykoosikohtausten :glare:
Salaliitto!
Samaa mieltä
ktdd muokkaa itse noita ja muidenkin tykkäämisiä
Salaliitto ! Mää vaadin Admini passun tästä hyvästä että voin tarkastaa asian [emoji13]
Voi vittu oliko taas pakko. Jouduin takapihalle nukkumaan.
Ollaan vaarallisilla vesillä nyt, mun näppis rupes huurtumaan täällä päässä :laugh:
No sehän menee sulla jo ihan rutiinilla
No nyt löysin sen asetuksen että sain näkymään oman nimen alla nuo.
ELI OLIT PIILOTTANU NE!!
Ja nyt pääset jakaa rankkuaki kaikille kirppiksellä :D
No olin joo näköjään :D Se on tämä dementia.
Rangaistuksia en vielä jaa mutta ehkä toistuvista rikkeistä :thinking:
Sano mua rehtoriks [emoji1]
Ässä on ainakin terässä. :D
Joo, alkaa oleen siinä kinttaalla, et onko latinomaisen miehekäs tokaisu, vai ihan vaan homo..:D
Vaimo tuossa vieressä on kyllä
Ja ei mikään kulissi vaan ihan aito rouva ässä
Perheeseemme kuuluu
Iso ässä , mamma ässä , mini ässä , mini mini ässä ja koira ässä [emoji1]
Huhhuh, poistin 66 sivua ketjuja myyntipuolelta. Sitten jos vielä ostopuolen kävis läpi.
Son nääs vitsit vitsinä, ei täällä vissiin näistä seksuaalisista suuntautumisista kai kovin vakavasti ole koskaan huudeltu :D
Ei oo ei
Elämän kuuluukin olla täynnä vitsejä muuten kuolee nuorena
Pimeä ehtoo luvassa niin on ukkokin pimee [emoji318]
...ja samalla kun poistin vanhoja ketjuja poistin myös kaikki pysyvät topicit myyntipuolelta. Nyt tais tulla runtua :blushing:
Poistit pysyvästi? Tais tulla meille uus passipoliisi kavennetuilla valtuuksilla :D..vai onko se niinku stevari?
Poistin pysyvästi, en tajunnut että pysyvä topic näkyy jokaisella sivulla :D Säännöt onneksi löyty vielä vaihtopuolelta... Tais lähteä ViZi kännejä vetämään
... kun kuuli tämän ? :laugh:
No siehän oot dataguru, ja koko yö aikaa...
Kuka tuli kaapista ulos? :)
Paavon peukalo tuli kaapista, keskellä kämmentä :)
ktdd kaivaa välimuistista koko yön sivuja ja kirjaa kaikki poistamansa topicit uusiksi :lol:
..........:thinking:
Paavo vois laittaa koko forkan uusiks samalla ?
Del *.* / format c: *.* ? [emoji13]
Ei oo helppoo olla paavo :D..syyttääköhän se alter egoaan patrikkia?
Ei hemmetissä. Mie harrastan arkeologiaa/nekrofiliaa, noita menneisyyden ketjuja kiva joskus kahlata.
Ron de Jeremyn suora hyökkäys Suomen Valviraa kohtaan :thumbup:
.
?Se kelpaa Anthony Bourdainille ja Donald Trumpille, mutta ei Suomen viranomaisille!? | Uusi Suomi
Onneksi pääjehu/ylivalta saapui pelastamaan tilanteen :D tai siis paikkaamaan paven kireetä liipasin sormea :D
Paavo saa pia piiskaa hihii [emoji13]