Tulikin näköjään bisse numero 150 juuri maistettua.
Printable View
Tulikin näköjään bisse numero 150 juuri maistettua.
Voi perse huomen ois työpäivän päätteeks mentävä johonki kouluu istumaa ja mä kun luulin et mä en koulun penkille enää istu.
Taas olis pohjia tehty valmiiksi vähäksi aikaa
Pojat on poikia
Tälläiselle paapalle kelpaa kynttilän valo + kädestä pitäminen sohvalla rouvan kanssa [emoji7]
Me ollaan erityisiä kaikki ! Kaikille on ope koulussa varmaan näin kehunut. :blink::crazy:
Me oltiin vaan tyhmiä ja meistä ei ikinä tuu kuulemma mitään. :D
Mutta! Huomenna mukelon kanssa kaksistaan! :yeah:
Jääkaapissa 3x redbull+1 EDi, 3 vaapotinta iskukunnossa ja liemiä riittävä määrä. :thumbup: (isälle...siis... ei noiden pienten ihmisten perässä muuten pysy...)
Luupin 6 viestin ennätys putki uusiksi ja katotaan kumman pave pistää ensin jäähylle :laugh:
Se pistää sut ensin [emoji1]
Mulla on yksi "vapaudu vankilasta kortti" paavo lupas ainakin niin
Kyllähän 10 viestii kerkee pasteamaan ennen banneja [emoji4]
Mulla varmaan katkeis 3-4 viestiin kun en vielä niin kauheesti oo kerennyt pirtelöä kehumaan :D
En itsekään sitä ole kehunut mutta olen paavolle romuja laittanut lahjuksena ettei pamputa
Nyt vaan kun kyttä muutti ei ole uutta osoitetta
Jos soittelisi tiedusteluun ja kysyisi mihin paavo muutti [emoji1]
Vähän on hijasta stadissa.. Tähän mennessä 6 tuntia hommissa ja KTA (bruttona) 4,5€/h. :esmoke:
Mites muilla?
Edit. Aamu kuuteen pitäs täällä kökkiä, eli helposti saadaan alle 3€/h liksaks tältä yöltä.
Onko taksikuskin hommat edelleen pääosin provikkapalkalla?
Nykypäivänä vähän kuulostaa oudolta tuollaiset työt, joissa työpäivästä saatava liksa riippuu "tuurista", eli onko ajoja/myyntejä tms. vai ei...
Täys provikka ilman mitään peruspalkkaa, tosin mulla on siitä harvinainen pomo, että se maksaa sentään sunnuntailisää.
Toisaalta kääntäen. Jos minä lähden taksilla lähimpään kapakkaan,niin edestakaiseen matkaan kuluu päivän nettopalkka ja taksilla menee päiväpalkan viemiseen vajaa tunti.
ei sillä. Jos olisi kavereita matkassa,niin eihän tuo paljoa nuppia kohden olisi,mutta kun ei vvaan ole. Ainakaan takaisin tullessa. :)
Kyllä duunari on palkkansa ansainnut,mutta taksin käyttö tavalliselle duunarille on tullut aika kalliiksi tai sitten nuorena ei vaan haitannut kalleus samaan malliin kuin nykyään.
JEE 3K paskan kirjoitusta [emoji187] [emoji133] [emoji123] [emoji120] [emoji106] [emoji109] [emoji218] [emoji219] [emoji221] [emoji251] [emoji298] [emoji320] [emoji844] [emoji845]
Hyvä, mulla kohta 6k :lol: jasson kolmossija on uhattu...
Ässä perkule ne pippalot piti olla vasta huomenna :laugh:
Mitäköhän skeidaa edelliset asukkaat oli keittiön lattiaan saanu, ei lähteny vaikka kuinka jynssäs. Piti sitten mattoveitsen kanssa pyllistellä ja raaputella irti :confused:
Siinä oli päivän kuntoilu, keittiön oven kannoin kellarikomerosta kolmanteen kerrokseen. Oli kai tuo betonista valmistettu
Kerrostalossa kun vielä asuttiin niin rengas jumppa oli se vittumaisin pakkoliikunta. Vaiha siinä nyt 2 autoon renkaan kun häkkivarasto oli 4 kerroksessa eikä ollut hissiä :D
Ei ollu ainuttakaan ikkunaa kun varasto oli katon harjan sisässä eikä käytävien ikkunat auennu :(
3K!! :wheee::wheee:
Kaikki satakunnan höyryyjät. Jos on aggregaatteja, mönkijöitä, mopoja, peräkärryjä yms. niin pistäkään lukkojen taa. Ollu melkosia varkausaaltoja tääläpäin. Itsehän kävin juuri hakemassa oman mönkijäni pois pillunpäreinä ojan pohjalta.
vai vielä gurubileet...
Ai joko pistitte guruäänestyksen käyntiin, minä tietenkin ensimmäisenä ehdokaslistalla http://i.imgur.com/Zyb2fMv.gif
Vai oliko se gubbeäänestys :rolleyes:
WTF, minä oon saanu eniten kiitoksia :confused: Ja tuittu antanut eniten ei tykkäyksiä :lol:
asiaahan kaikki puhuvat. pelkkää faktaa :)
Höpö höpö
Paskaa täällä puhutaan 23/7
Toi tunti nukutaan [emoji13]