Ootko kurkannu tota netflix-ketjua?
Printable View
Sanokaas arvoisat höyryttelevät savustajat (jasso, ässä...), kannattaisko ostaa sähkösavustin vai kaasugrillin päälle savustuslaatikko?
Ite ajattelisin, että laatikko vois olla parempi, kun olis lämmönsäätömahdollisuus. Ei oikeen oo meikäläisellä savustuskokemusta muuta kuin noista uuniin laitettavista pusseista.
Kylmäsavukaappi kuulostais kyl hyvältä. Kylmäsavutuotteet kyl maittaa. Mut oli ajatuksena sijoittaa vaan jokunen kymppi (alle satku), eikä oikeen oo kauheesti tilojakaan (tuli prkl tehtyä liian pieni terassi)
E
Ja eikös jasso valitellu tuubin puuttuvaa lämmönsäätöä
Sähkösavustin, pötkömalli on viraton kesällä kun lämmöt nousee liikaa. Jos äSSä sais tehtyä mulle säädön siihen...
Talvella hyvä vehje kun lämmöt pysyy aisoissa.
Itse meinaan hommata nestekaasukäyttösen kesäksi, pystyy hyvin kontrolloimaan lämpöä. Kävin savustintukus kattomassa sitä. Kylmemmillä keleillä onnistuu myös kylmäsavustus. Sähkökäyttöiset kaapit ois jees (mustang, bradley) mut eivät oo loppupeleissä pitkäikäisiä [emoji53]
Toi savustinlaatikko on vähä siinä ja siinä, tahtoo nousta lämmöt liian korkeelle kesäkeleillä vaik miten säädät.
Lämpömittari joka tapauksessa kylkeen sama millä savustat ja lämmöt mielellään kalalla max 100 c.
Jees, kiitoksia näistä. Kai se tässäkin menee niin kuin kaikessa muussakin, halvalla vaan ei saa hyvää lopputulosta.
Täytyy varmaan eka ostaa muutaman kympin laatikko, todeta se pskaks, ostaa sähkötuubi ja todeta sekin pskaks. Menettää hermot ja pistää muutama satalappunen ilmoille kunnon kaappiin [emoji41]
http://savustintukku.mycashflow.fi/p...inen-5-ritilaa
Tommosen meinasin itselle hommata kesäksi. Tuli muuten helvetisti tietoo kun kävin paikanpäällä kattomassa. Asiantuntevaa palvelua [emoji106]
Hyviä öitä kaikille! Huomenna pienelle maakuntakierrokselle.
Tällä reissulla on vaimo vieressä ja nuoriso takapenkillä. Menemmä kylpylään yms yms. Ehkä on parempi pitää korkki kiinni siis. Olen minäkin niillä maakuntakierroksilla ollu monesti. Löysi itsensä välillä erikoisista paikoista. Hienoja reissuja!
Tää meni viinan juonniksi, miten tässä näin kävi?
Missä ne tytöt sillon luuraa kun pillua tekee mieli? Vanhuksilla alko just soimaan päässä. Modet blokkaa tai sietää rivouteni.
Huomenet! Saatoin just natiaispojan koululle, tarvitsi starttipaikan, kun molemmat vanhempansa aamuvuorossa, mukavati piristi vaikka liukkaita paikkoja sai varoa.
Mamma lekurissa, odotellaan mitä tuleman pitää, jotain hyvääkin, vakuutusyhtiö korvasi jo rikkoutuneen talvitakin, kysyivät vain paljonko laitetaan tilille.
Legendaarinen "Volvo" Markkanen, vanhanajan "rosvo" päätti maallisen vaelluksensa kertoo uutiset.
Meikä viritti näin aamutuimaan stereolaitteet autotalliin. Viä pitäis saada raksakamoja pois tieltä että vois tuoda bilispöydän sisään. 8 jalkainen presidentti. Kivi painaa 200 kiloa niin tarttee vähä kantoapua varmaan haalia. Mutta höyryttely- / keitotteluhuone rakentuu pikku hiljaa.
Olis ees oma huone...
Jos joskus rakennetaan ite talo, niin sinne tulee ehdottomasti man cave.
Minä poka talon rakensin ja niin ison olkkarin että pöytä siihen mahtuu. Vaimo oli eri mieltä. Ja ihan oikeessa se oli, parempi miesten on sulkeutua luolaan viettämään herrain laatuaikaa ku täs tuvalla naisten silmien alla.
Pitäisiköhän tuon autokatoksen ympärille tekaista seinät. :thinking:Ei kai se vaikea rasti olisi, vähän lautaa ympärille ja vaikka paronin riistovillaa eristeeksi. Lupiahan ei täällä maalla tartte kysellä, korkeintaan hallitukselta.
Saisi vähän isomman äijähuoneen, ei tarttis varastoon rakennetussa sellaisessa aina nyhjöttää. Ja mahtuisi se bilispöytäkin sitten sinne... :D
Täältäkin ääni miesluolalle. Olisipa meilläkin sellainen.
Ryhdyin vasta tänään pullantekoon ja kyllä on oikeasti terapeuttista. Taikina 0, minä 1. Ja kuritus jatkuu kohta :evil:
Mikä miesluola [emoji15]
Mulla on 83m2 miesluolaa [emoji13]
Kuinkahan paljon mahtaa muuten noiden isoimpien jenkki-arvostelijoiden tuloissa tuntua, kun euro-subit tippuvat toukokuussa pois?
Laitoin tuolta savustintukusta kesäpoika pöntön tilaukseen. Pyysin valkkaan pinkan päältä kauneimman ettei ota rouvan silmään. Tuli huippu vastaus: "Ilmanmuuta valitaan särmimmän näköinen..... Kiillotin kannen vielä RST-kiillokkeella, niin näyttää pareelta.....".
Hyvältä kaupalta vaikuttaa [emoji106]
Maalla rakennellaan ja luvat antaa myöden. Jassoki oppii miesluolan tarpeellisuudesta paljon jos muuttaa naisen kaa saman katon alle. Se on ihan eri kenttä ja eri säännöt silloin.
Ai Stana [emoji106]
Huomenna postissa pikkutilaus tiivareita, vajaa puol litraa ja yhtäkään en oo niistä maistanut... 8 eri makua eli huomenna kokkaillaan kåkkelbyyssä [emoji4]
Mullekin tuli postia :) Mutta toinen aiemmin tilattu on edelleen matkalla. Pitäiskö kehiä salaliittoteorioita tai ainakin lähteä länkyttämään kauppiaan ketjuun :thinking:
Mulle ei tullu postia [emoji24]
Ja mulla on myös isännän siunaus tilata kaikkea :yeah: Ei sillä että sitä tarvitsisin mutta onhan se kiva. Hän oikein kysyi tässä yksi päivä, eikö nyt kannata hankkia niitä nesteitä varastoon. Ja että tuollaiset säädökset johtavat vain underground-meininkiin. Itse ei höyrytä eikä polta mutta vihaa kaikkea aikuisiin kohdistuvaa holhousta.
Oon mä asustellu neljännesvuosisadan naisen kera saman katon alla, itseasiassa parikinkin eri naisen niin kyl mä ymmärrän luolan ihanuuden [emoji38]
Riippuu vähän itsestäkin miten paljon omaa rauhaa tarvii. Vanhas kämpäs mul oli yx iso huone vallattuna alakerrassa harrastusvehkeille sun muille, siel tuli viihdyttyä iltaisin aika hyvin [emoji106]
Hei tarvii naiset yhtälailla oman naisluolan! Mistä kumpuaa luulo että miehet ne vaan omaa tilaa ja rauhaa kaipaa... :sneaky: