Oisit nyt ees vähä pitempään jatkanu, ni oisin saanu huomenna töissä lueskella mietteitä. :D
Ja kyllä. Meni pari viestiä hiffata jutun juoni tuon paskalaatikkokommentin jälkeen. Pointsit siis sinne. :D
Printable View
Mä oon pätevä mut aina joskus pokka pettää :laugh: Ehkä pehmenen seuraavan kerran julkisesti taas joskus kolmen vuoden päästä :D
Mä en myöskään osaa olla kateellinen, paitsi ekalla luokalla varastin parhaalta ystävältäni 5 markkaa.Omatunto alkoi soimaan ja palautin rahat.
Olen aidosti onnellinen ystävieni puolesta, jos heillä menee hyvin.Oma äitini on katkera kaikille ja näyttää sen kyllä..jatkuvasti haukkumalla muiden ulkonäköä, rahoja, statusta ym.kateus oikein loistaa siitä ihmisestä.
En ikinä halua enkä koskaan tule olemaan samanlainen.
Se on ihan itse pilannut elämänsä kateudella ja katkeruudella sekä olemalla mahdollisimman negatiivinen joka vitun asiassa.
Ääh, sä et edes yrittäny ymmärtää mitä tarkoitin kun jauhat jostain kolahtamisesta. No joo, kyllähän se kolahtaa kun jostain suunnasta tuulahtaa jo ihan aidosti katkeralta kärähtävää juttua... En vissiin muuta väittänytkään? Se ei ollut selittelyä vaan ajattelin kerrankin valottaa mitä ajattelen oikeesti täällä näytön takana, siitä inspiroituneena mitä sanoin tekstin alussa. Nimittäin kun yksi foorumilta löytyneistä ystävistä sanoi viime yönä että oon niin taitava provoilemaan ja leijumaan täällä että hänelläkin meinaa välillä ruveta otsasuoni pullottamaan. :laugh:
Uusissa autoissa nopeus ei niin tunnu. Myöskin jos on varaa pitää uutta ja tehokasta autoa niin yleensä varmaan on aika helppoa maksaa se varakkaalle pieni rikesakko joka on kaikille sama. Köyhä kun joutuu autonsa myymään kun sakon saa sillä vanhalla autollansa. Ehkä tällä minun ihan omalla teoriallani on pieni vaikutus ajotyyliin? Jos on, niin mielestäni kuitenkin aika pieni on ero että ajaako bemmillä, mersulla taikka audilla verrattuna halpaan ja vanhaan autoon, mutta ehkä pienoinen ero siellä kuitenkin on..? :rolleyes:
Ei se noissa 8v vanhoissa autoissakaan välttämättä niin tunnu ;)
Alfalle on pari ehtijää jäänyt, ku ovat halunneet leikkiä.
Voi nolo, tää on oikeesti vaan internet ja oikee elämä on erikseen :laugh:
http://i2.kym-cdn.com/photos/images/...66/800/2d6.png
No voi ny helvetti, se ees oikeesti sanonu että sillä rupee otsasuoni pullottaan, kärjistin kun oli puhetta tuosta viime yön autohärdellistä. Mutta siitähän tietenkin tyypillinen perusoululainen pahottaa mielensä toisenkin puolesta, kuha on vaa mahdollisuus pahottaa mielensä. :lol:
Ps. Hei tajusin just ku tuon kirjotin, että onhan mulla muuten elämässä yks asia mitä en ikinä hehkuta, se joka hoksaa sen saa viis pistettä ja papukaijamerkin :D
Pörri? [emoji173]
Saatana kun vihloo ja juikkii selkään. Ei maha hengittää etes täyttä keuhkollista kun vihloo niin saatanasti.. Kyyryssä joutuu kävelee.
Kyllähän mä sillon alussa siitäkin hehkutin vaikka parisuhdehehkutukset menee jo munki mielestä vähän sinne oksettavaa-kategoriaan :lol:
Mut Oulua en oo ikinä hehkuttanu, myöntäny vaan kotiutuneeni sinne. Mut miten sitä voiskaan kehua jos sitä vertaa Tampereeseen <3 :lol:
Vähän tuli huutonaurua kun näki tän viestin. Ei minkäänlaista kateutta ilmassa :lol::lol::lol: Pitääkin ohjeistaa tuittua jatkossa olemaan puhumatta mitään meidän elämästä että sulle ei tuu paha mieli. Miten ois jos puhutaan vaikka meidän audista jatkossa renaulttina ja moottorikelkoista polkupyörinä?
Suomessa tosiaankin kateus voittaa kiimankin ja täällä joku voi maksaa 100e siitä ettei naapuri saa 20e seteliä.
Ärsytti tällä viikolla olla töissä niin paljon että piti laittaa renaulttiin kärry perään ja lähteä pyöräilemään rukalle.
Maila poikki. Vituttaa.
Täällä on "maila" ehjä, ainakin toistaiseksi. Kahen viikon päästä päättyy (toivottavasti) tämä epätietoisuudessa taivallus, silloin on treffit ihmisrööreihin erikoistuneen "putkimiehen/naisen" kanssa.
Ja toivottavasti oli viimenen aamukusi, mikä piti aamulla käydä Malmilla heittämässä, kyllä kotona on sentään mukavampi lorottaa.
Prkl. Autohuolto söi taas yhen 700e X-( Ois voinu muuhunki noi rahat laittaa... Vaik uusiin höyrykkeisiin... :crying:
Mun kalliiseen Fenix taskulamppuun oli lithium paristot vuotaneet ja turvonneet sisään! Mitä ihmettä? Miksi? Pakko kait heittää koko lamppu ongelmajätteisiin? En tiedä miten ne paristot sieltä pois saisi turvallisesti? Enkä tiedä että miksi noin on päässyt käymään? Jos joku tietää asiasta jotain niin kuuntelen mielellään. Jottei tapahtuisi uudestaan samaa..?
Mulla on pirun hyvä peugeot 406 vuodelta -96. Mutta aina on ärsyttänyt se että se kallistaa kurveissa liikaa... Traktoritiellä kyllä jousitus pelaa hyvin. No nyt mietin vanhaa Audia tilalle... Mitäs siihen sanotte? Max. 3500€ saa olla hintaa.
Vanha Audi _voi_ olla ihan hyvä valinta, mutta merkistä riippumatta tuossa hintaluokassa autot on yksilöitä. Mitä pelkistetympi varustelu, sitä vähemmän vikapaikkoja... Ruostevikaa noissa taitaa olla vähemmän kuin useimmissa (-87 lähtien sinkitty kori). Viimeiset 13 vuotta itse ajanut vanhoilla Audeilla, eikä ole mainittavasti kaduttanut (vaihdoin merkkiin, kun pari alle 10v japsia oli lahonnut käsiin). Eikä ne Audin varaosat tähititeteellisissä hinnoissa ole, jos ei kaikkea marmoritiskiltä hae.
Tuohon budjettiin hyvä ehdokas on 3BG Passatti. Tekniikka käytännössä Audia, hinta kuitenkin alhaisempi.
Otat "pikkasen" lainaa ja pärräytät ostaa käytetyn 2010 mercedes benz S600. Koska v12 kone.
Tuohon haarukkaan alkaa saada Vokkelolta Plussa Golffiakin, ei hullumpi ajaa ja soluttautuminen jakkaroille on yllättävän helppoa.
430 tkm taipaleella normaalien jakohihnavaihtojen lisäksi on vaihdettu ainoastaan takajarrupalat + pyöränlaakerit, ja pyyhkijänsulkia polttimoiden H7 lisäksi, voisin kuvitella että normaalilla ajolla olis pitkäaikainen kumppani.
Aika liki alkaa oleen myös 3C koppaset passatit. Ovat hyvin varustrltuja. Jos dieseliä harkitsee, ni ehottomasti 1,9. Ei sitä 2 litrasta 16 tappista. Mun mielestä 3B:tä parempi vaihtoehto juurikin siksi, että vähemmän audia alustassa. Jotenkin tuntuu siltä, että se alkuperäinen audin laatu alustassa ei siirtyny vokkeloihin.
https://m.nettiauto.com/audi/a6/8591...=49&vifNav=Y#3
Mutta jos audi, ni tää ei oo huono vaihtoehto. Todella tarkka ohjaus, eikä keinu. Nuo A nelkut on hiukan pikkuautoja jopa pösöön verrattuna.
Ja muistaa myös pidättäytyä manuaalivaihteisissa.
Tohtisin esittää väittämän että siinä kohtaa menee pieleen jos alkaa yksitellen noita keulan niveliä/tukivarsia vaihtamaan. Kerralla kaikki ja välttää halvinta kiinan tinaa niin menee pitkän aikaa.
Rättisitikat kaikille!!!
http://www.youtube.com/watch?v=i5sG5ISgRuU
Kun olimme sodassa