Tosi/Tee-Se-Itse (vaikken oikeasti osaa, mutta luja usko jne)mies taitaa olla ehtymätön tulonlähde LVI-firmoille.
Printable View
Tosi/Tee-Se-Itse (vaikken oikeasti osaa, mutta luja usko jne)mies taitaa olla ehtymätön tulonlähde LVI-firmoille.
Soitin huoltoon ja sieltä tuli ukko ilmaamaan. Selitti että patterin ei kuulukaan lämmetä kun yläosasta.
Kloonikeskustelulle on ihan oma ketjunsa :police:
Samalla sivulla alhaalla sama merkki mutta 2 paikkainen
PurePower HC2+ v.2 All-in-One akkulaturi 2X 24,90? - VALOSTORE.FI ja viikonlopun näyttäis toim.kulut 0€
Meneepäs tuota lientä vähän kun höyryytely mahollista ainoastaan vessassa. Vaimon veljenpoika yökyläilemässä kun vanhemmat lähtivät rilluttelemaan ja vielä kun vaimo on töissä niin ei kerkee kun 1-3 höyryä napata ennenkun pitää palata valvomaan :D
Pitää sit vetää Kahta kerralla, kun pääsee..;)
Ei ole tainnut lohjeta vähään aikaan?
Nonii trollilla heti pervoilut mielessä :laugh:
Jos trolli vaimon veljeä meinaat niin luultavasti oot oikeessa. 3 ja 2 vuotiaat poijjat ja naikosella oma firma jossa päästää pitkää päivää :whistle:
Varovaisesti ilmaa pyyhkeen kera, mutta jos liikaa ilmaa niin täytyy nostaa painetta järjestelmään.
siihen ei kahta Eukkoa tarvita..1 riittää hyvin..:)
Täältä varmaan nopein vastaus siihen, kestääkö muovitankin Copsan Bat mousea?
Suattaapi kestää tai suattaapi olla kestämättä, kokeile. :D
Riippuu muovista?
"voiko käyttää muovitankissa?" on melko turha kysymys ja käytännössä siihen on vielä turhempi vastata mitään, johtuen siitä että niitä muovilaatuja on aivan helvetin monta. Käytännössä siis joku tankki kestää ja toinen ei. Asiaa vielä sotkee se että saman valmistajan laitteessa voi olla erillaisia muoveja.
Kaiffari on se mikä ei ikinä kuse..:unsure:
Ja vaikka kestääkin lyhyellä tähtäimellä halkeamatta, ajan kanssa tuppaa jotkut nesteet sumentamaan tankkeja kun pitkään käyttää. Kulutusosia.
Kaiffari ei mitään muuta teekkään kun vuotaa.
Kaiffari ei oo koskaan mulla kussu, mut misteri kuseksii
Misteri ei kuse. Se ilmoittaa että setuppi ei kelpaa sille.:)
pasteat sen lainauksen ja ensimmäisen QUOTE sanan jälkeen =Pottula siis lainattu henkilö, jos siihen ei tule numero sarjaa se näkyy erilainena mutta näkyy kumminkin tai klikkaat 'lainaa' linkkiä ja kopioit tekstiruudun kokonaan ja toisessa ketjussa pasteat sen uuteen viestiin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Trollipeikko
Onko muilla muuten ongelmana meshin palaminen poikki esim. Misterissä tai Gammassa. Mulla tuppaa Gammassa palamaan rulla poikki vaikka ei mitään hotspotteja ole. Ei kovin kauaa kestä kun pitää jo tukki vaihtaa, tosin eipä se kovin suuri ongelma ole. Kärähtää rulla aina poikki siitä taitoksesta ensimmäisen langan kohdalta.
Moraalinen kysymys: Jos saat väärän tuotteen ja kauppias vastausviestissään sanoo, että "jos haluat palauttaa" väärän tavaran, niin palauttaistko vai antaisitko kauppiaan kärsiä mokailustaan ja pidät tuotteen itselläsi?