-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Siis paketti on lähtenyt Tennesseestä Jacksonista, mennyt Floridaan ja sieltä Euroopan sijaan hypännyt toiselle puolelle ameriikkaa Hawaijin puolelle. Tilailin kasan liittimiä ja yhden Smartboxin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
Siis paketti on lähtenyt Tennesseestä Jacksonista, mennyt Floridaan ja sieltä Euroopan sijaan hypännyt toiselle puolelle ameriikkaa Hawaijin puolelle.
Sehä meni nappiin :D
-
Juuh. Ei niinkään isosti huti... Ja hawaiji on sentäs kaunis mesta.
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Jaa honolulu :D no se ei varmaankaan ole nykissä
-
Fimea ei näe mitään ongelmaa siinä, että nuoret saavat vakavia sivuoireita turhaan syötetyistä masennuslääkkeistä.... :o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
Fimea ei näe mitään ongelmaa siinä, että nuoret saavat vakavia sivuoireita turhaan syötetyistä masennuslääkkeistä.... :o
Mitäs ongelmaa tuossa on edes, viranomaisten on päästävä jollain konstilla ilmisten pään sisälle :D
Ja lääkkeillä saadaan osa porukasta pois jaloista pyörimästä...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
:D Eikös sama instanssi siunaa että tupakoinnin lopettamiseenkin voi tarjota sellaisia pillereitä millä on ominaisuuus vaikuttaa ihmisen psyykkeeseen ja ne aiheuttaa jopa vakavaa masentuneisuutta ,muistaakseni jenkkilässä pystyttiin ne yhdistämään useaan itsemurhaan kun oli niillä lääkkeillä koitettu irrottautua tupakan poltosta ,vaikutukset oli siten todella tehokkaita eli lopullisia ja henkilö pääsi eroon tupakista se on varmaa 8)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
holkki
:D Eikös sama instanssi siunaa että tupakoinnin lopettamiseenkin voi tarjota sellaisia pillereitä millä on ominaisuuus vaikuttaa ihmisen psyykkeeseen ja ne aiheuttaa jopa vakavaa masentuneisuutta ,muistaakseni jenkkilässä pystyttiin ne yhdistämään useaan itsemurhaan kun oli niillä lääkkeillä koitettu irrottautua tupakan poltosta ,vaikutukset oli siten todella tehokkaita eli lopullisia ja henkilö pääsi eroon tupakista se on varmaa 8)
Juu jenkkilässä, mutta ei meillä mitään jenkkilän propagandaa uskota, itse otetaan asioista selvää täällä pohjolassa. Tai ei oteta, mutta kabinetissa otetaan.
-
Suorastaan vituttaa tuo welhon ry4 kun se on uskomattoman makuista shaibaa + ei pysty tekemään vähään aikaan uutta tilausta! :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Lihis
Suorastaan vituttaa tuo welhon ry4 kun se on uskomattoman makuista shaibaa + ei pysty tekemään vähään aikaan uutta tilausta! :(
Toinen tykkää äideistä, toinen tyttäristä.. (Kuvasta uupuu 3* 30ml 24mg putelit)
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...2009.06.15.jpg
Ekat putelit tuli 2011-08-24 tehdyssä tilauksessa
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Toinen tykkää äideistä, toinen tyttäristä..
Niinhän se tuntuu olevan :D
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
WizMixin RY4 on hyvää!
En tiedä sitten onko osunut huono erä mulle vai mikä on mut mun mielestä se ei kelpaa muuhun kuin koko pullon viskoo naapurin kusipäätä kohti! :D
-
Entiä kai sitä on vituttanu niin paljo että tullu näinki hyvä ketju sivuttua
lisävitutuksen pelossa. Onko tämä sitä terapiaa sitte? En tiä mutta kyllähän
se välissä vituttaa. Kunnolla. Silloinko ei vituta niin paljon, niin tuntus että
tässähän vois leiailla pilviin ihan vain ko ei vituta NIIN paljon.
Mutta kyllä se silti vituttaa. Ja paljon.
-
Vitun kroatian idiootti ei oo muka vieläkään kerenny postiin, perjantaina maksoin zenesiksen :(
-
Perkeleen SS line ja sen kulutus, torstaina tuli 30ml tribecaa, ja se on loppu ny.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Aced
Perkeleen SS line ja sen kulutus, torstaina tuli 30ml tribecaa, ja se on loppu ny.
No huh huh.. :antismoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Aa.. luulin että ne olisi kaikki täysiä :) jos on niin näen tuossa pienen ongelman :o
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Tyhmästä päästä kärsii taas. Twisti tyhjeni ennen ruokkista ja vara-akku on lataamatta.
-
Pientä marinaa... kokeilin mitkä kaupat tallentaa ostoskorin siinä tapauksessa, että ostoksia jatkaisi joskus myöhemmin. Oman otoksen mukaan suomalaisista kaupoista (8 kpl) vain esmoke pitää ostokset tallessa seuraavaa kertaa varten.
Muutaman kerran on haitannut, että ostoskori ei pysy tallessa, kun jotain tuotetta ei ole ollut saatavilla ja muutaman muun on laittanut listalle ja sitten on poistunut kaupasta ostamatta mitään. Joskus myöhemmin/seuraavana päivänä (tai pelkästään selaimen sulkemisen jälkeen) saa taas kaivella tuotteet uudestaan listalle. Kai se on vaan normaalia... :-\
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apwelho
Pientä marinaa... kokeilin mitkä kaupat tallentaa ostoskorin siinä tapauksessa, että ostoksia jatkaisi joskus myöhemmin. Oman otoksen mukaan suomalaisista kaupoista (8 kpl) vain esmoke pitää ostokset tallessa seuraavaa kertaa varten.
Muutaman kerran on haitannut, että ostoskori ei pysy tallessa, kun jotain tuotetta ei ole ollut saatavilla ja muutaman muun on laittanut listalle ja sitten on poistunut kaupasta ostamatta mitään. Joskus myöhemmin/seuraavana päivänä (tai pelkästään selaimen sulkemisen jälkeen) saa taas kaivella tuotteet uudestaan listalle. Kai se on vaan normaalia... :-\
Kyl mulla ainaki puff pitää korin, vaikkakin aina saa kirjautua uudestaan sisään.
Täl hetkel ärsyttää muutto ja sen jälkeinen tavaroiden metsästys.
Nimim. Keittelen tässä cartoja ku käyttämättömät on jossain laatikon pohjalla rikkinäisten lavatubejen, sidewinderin ja tankkien kanssa.
Netti aukee joskus ens viikon perjantaina.
Sukat on kaikki hukassa. Joutu ostaa uusia.
Kamat pitäs purkaa,mut lupasin vääntää viikonlopunki duunia, eli kamat löytyy sit joskus.
-
"Miksköhän mää jätin kellon soimaan vaikka on lauantai ja kesäloma... voi perkele"
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
"Miksköhän mää jätin kellon soimaan vaikka on lauantai ja kesäloma... voi perkele"
Tänään on perjantai, vaikka on kesäloma :laugh:
-
Ei perkele, lipsahti taas boltti kädestä ja tällä kertaa line otti kontaktia lattian kanssa, tuloksena liitin poikki.. vittu kun taas vituttaa saatana. Ekan kerran yli puoleen vuoteen joutu ostaa röökiä <
-
Älä osta, siinnittele, yritä vaikka lainata jostain höyrytin.
-
Jep, ei kannata röökiä vedellä, jos noin kauan on jo ilman ollu.
Jossain oli se "lainaus topikki" , liekö vaikka siitä apua...
Täällä siis: http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=2929.0
-
Venäjän posti, ehkä hitainta palvelua ikinä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Aced
Ei perkele, lipsahti taas boltti kädestä ja tällä kertaa line otti kontaktia lattian kanssa, tuloksena liitin poikki.. vittu kun taas vituttaa saatana. Ekan kerran yli puoleen vuoteen joutu ostaa röökiä <
Joo ei täyspäiväinen höyryttelija voi turvautua yhteen laitteeseen.
Aina kannattaa olla varavehkeet, vaikka sitten joku mini ego että selviää sen muutaman päivän.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Raipe
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Aced
Aina kannattaa olla varavehkeet, vaikka sitten joku mini ego että selviää sen muutaman päivän.
Juu ei varavehkeestä haittaakaan ole. Ittellä tuo Gripperi vähän niinkun varavehkeenä, käyttää kätevästi samoja akkuja kun mini Provari. Kertakaan en ole joutunut käyttämään mutta ikinä ei tiedä mitä tuleman pitää.
Mitä tarkoittaa että on liitin poikki? Mikäli on vain piuhat / juotokset poikki niin ne on helppo korjata, jos vain kolvi ja tinalankaa löytyy.
-
Jep, mulla on duunissa mukana, varavehje, pari akkua ja 10ml putelissa litkua.
Jotenkin pärjättävä duunipäivän loppuun, himassa sit vetää yyber-höyryt.
En kehtais täällä kertoa polttaneeni tupakkaa :D
Jaaha ja sit lissää höyryä ystävät hyvät :esmoke:
-
Sään ennustajat lupas hirveitä ukkosia jo viimeyöksi, ei kuulunut mitään...
Jäi sit hälyrahat saamatta, prkl :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
Sään ennustajat lupas hirveitä ukkosia jo viimeyöksi, ei kuulunut mitään...
Jäi sit hälyrahat saamatta, prkl :(
Ekaa kertaa ilman sateenvarjoa lauantaina kaupungilla ja tietysti bussia ootellessa alkoi sataan ja pari kertaa jyrähtikin, vähän vaan kastuin kun kotiin pääsin 8)
-
Kotipalvelimesta kyrvähti emolevyn verkkoliitäntä eikä tietenkään sopivaa PCI-korttia missään, ei edes kauppojen varastoissa :(
Enpä muuten ole ennen kuullut että kun piuhan kytkee niin verkkokortista kuuluu pärinää...
-
Perkele, junat myöhässä ja jumissa Seinäjoella krapulassa. Akut loppu, kohta palaa nortti.
Oh well, semmosta sattuu.
-
Akkuja löyty, mutta Jäksyllä täytetty T2 lahosi, ei tää nyt oikein lähde...
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Troll from behind
Perkele, junat myöhässä ja jumissa Seinäjoella krapulassa. Akut loppu, kohta palaa nortti.
Oh well, semmosta sattuu.
Mihin tuodaan varalaitteet?
Voin hypätä heti auton rattiin... asemalle kenties?
-
Kiitti tarjouksesta, mutta ei enää tarvi, löysin yhden Bogen.:D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Juu ei varavehkeestä haittaakaan ole. Ittellä tuo Gripperi vähän niinkun varavehkeenä, käyttää kätevästi samoja akkuja kun mini Provari. Kertakaan en ole joutunut käyttämään mutta ikinä ei tiedä mitä tuleman pitää.
Mitä tarkoittaa että on liitin poikki? Mikäli on vain piuhat / juotokset poikki niin ne on helppo korjata, jos vain kolvi ja tinalankaa löytyy.
Linessä "liitin poikki" meinaa sitä että tohon atoon prässätty 510 liitin on murtunut poikki siis on fyysisesti kahdessa osassa nyt, ja sitä on vähän vaikea alkaa kotikonstein vaihtamaan. Mutta nou hätä, laatikon pohjalta löysin yhden neitseellisen bogen ja on mulla pari Ikenvapen atoakin tossa, niin pärjäillään siihen asti että saa taas jonkun toimivan genesiksen kouraan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Aced
Linessä "liitin poikki" meinaa sitä että tohon atoon prässätty 510 liitin on murtunut poikki siis on fyysisesti kahdessa osassa nyt, ja sitä on vähän vaikea alkaa kotikonstein vaihtamaan. Mutta nou hätä, laatikon pohjalta löysin yhden neitseellisen bogen ja on mulla pari Ikenvapen atoakin tossa, niin pärjäillään siihen asti että saa taas jonkun toimivan genesiksen kouraan.
Juujuu, eiku tajusin väärin, että olis boltin päässä menny rikki. Pahapa tuota tosiaan kotona alkaa korjailla :-\
-
Ei siinä mitää, jos junassa ei saa höyrytellä, mutta kun ovat jo kieltäneet omien eväidenki syönnin. Pitäkööt tunkkinsa :D