Ootkos Jussi miettiny vielä tota PayPal maksuvaihtoehtoa netti kauppaan ?
Ootkos Jussi miettiny vielä tota PayPal maksuvaihtoehtoa netti kauppaan ?
pistin tilauksen vetämään
Pistetäänpä positiivistakin palautetta: eilen tilasin tavaraa (tosin vain yhden tuotteen), jo tänään oli paketti perillä. Kiitokset!
Kiitos kiitos, tuhansia lähetettyjä lähetyksiä, joista muutama ei ole vastannut vastaanottajan toiveita, siitä tämä meteli.
Valitettavasti kinukeilla myöhästelee lähetykset vieläkin, vaikka uudestavuodesta jo yli kuukausi. Edelleen valitettavan paljon puutteita. Jos tavara on tulossa lähiaikoina, emme poista sitä myynnistä sen loppuessa vaan toimitamme sitten jälkitoimituksena.
E: en tarkoita etteikö virheitä sattuisi jatkuvasti, mutta virheet on lähes aina saatu korjattua.
On selvääkin että nettikaupassa sattuu ja tapahtuu, mutta parahamme yritämme ja uskomme joulupukkiin.:rolleyes:
Tämä on pakko olla Suomen paras kauppa, kun vaan yksi tuhannesta lähetyksestä ei ole vastannut toiveita! Minäkin uskon Joulupukkiin. Voisit edes vastata mailiin, jonka lähetin ennen joulua?
E: Oikeastaan älä vastaa, en halua olla missään tekemisissä muurahaispesäsi kanssa.
No höh, tilasin Bertan, tuli kyllä nopeesti, mutta ei ollu mitään varatiivisteitä eikä setuppia niinku sivuilla lukee.
http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...uct/277/bertta
kas , pakkaajat taaaaaas mokas, korjataaan sorry. Lähtee uudet, muistelivat kyllä että olisivat laittaneet, oisko pussin kätköissä. No jokatapauksessa uudet tulloo.
Oli asiaa Riihimäelle niin poikkesin liikkeessä.
Ihan asiallinen palvelu ja tuotteet mitä halusin löytyi hyllystä.
...
Terveisiä Kanarialta
Muuten oli mukava loma mutta flunssa piti 4 päivää petissä.
Nyt taas paikalla. Saattaa olla joku asia hoitamatta, jos on niin ottakaa uudelleen yhteyttä, niin hoidetaan kuntoon.
Lomalla oli erityisiä vaikeuksia sähköpostien kanssa. Tälläkin viikolla tulossa runsaasti täydennyksiä.
Jussi
Tänään tuli 45 tuotteeseen täydennystä ja uusia, Vamot, v2 500 mesh, kanthal,bully ensiviikon alussa.
huh, onpas sitkeää flunssaa, kaks viikkoo jo punkassa, mutta yritän olla jo tällä viikolla putiikissakin.
Vamoja- gun metall, bully, kanthal, silica, vamon pohja jousia ym täydennystä tänään
minunkin helpompi hoitaa asia, jos tiedän, kuka ja mitä. Nuo nimimerkit eivät sano mitään. Kaikki on pyritty hoitamaan.
Jussi
Ikäväkseni sain kuulla että bt 804 rosteri tankin toimitus siirtyy huhtikuun lopulle??
Jussi
Olihan kiva käydä taas turisemassa. koitahan parantua siitä lunssasta :) koitan huomenna keritä hakemaan sen pyrexmersun
Tarkistin joidenkin suosikkituotteiden hintoja!
ihan mielenkiinnosta kysyn, että minkä takia teillä on nimetty tuotteet ihan miten sattuu? esim cartobuncher, vamo pohjajousi keltainen ja mersut?
mikä buncherin ja pohjajousen nimi tulisi olla?. Noi mersut oon tuonut ilmeisesti ekana markkinoille ja joku kovin paheksui kun käytin esim mersusta sen oikeata nimeä - cobra. Minkälaisia nimia haluaisit käytettävän, mietitään.
Taas lisää makuja...
buncher vois esim. vaihtaa ekan kirjaimenn P:ksi niin ois oikein :D
no hei bunch=nippu ja buncher sitten varmaan niputin, niputtaja tjtn :)
toisaalta punch=booli ja puncher rei´itin hmm...
katos joo, toi mun ikunen lukihäiriö, sorry, noh onhan se suomeks kai oikein??
Puncherista tossa olikin jo mainittu.
mutta pohjajousi, miks sillä on merkitystä että se on keltainen. jos se ois esim. kullattu, messinkinen, tai muu sen laitteen toimintaan vaikuttava ominaisuus, sillä ois enemmän väliä.
"A mersu"/cobraan en osaa ottaa kantaa, mut pyrex mersun tunnistin aga-t+ tai 2+ -versioks. mut taitaa noitten kiinanihmeiden nimet vaihella muutenki :F
näin niinkun mahdollisena asiakkaana, en ollu ihan varma että pitäskö mun kyseenalaistaa myyjän huumorintaju vai ammattitaito o:
Ainahan voit kokeilla. Itse laitoin pienen erän tilaukseen ja maksoin, eikä koskaan lähetystä saapunut. Saati vastausta.
Pitäisi oikeasti Jussin tajuta pyytää apua kaupan pyörittämiseen. Voin itse auttaa esim. suomentamisessa, oikoluvussa ym. for free jos vain osaisi pyytää.
Nojoo, työhän ihan väkisin koettelette mun huumorintajua. Eihän asioita näin hoideta! Jos et ole saanut tilaustasi niin ottanet yhteyttä. Minun on täysin mahdoton nimimerkkien perusteella käsitellä valituksia.:o Jos apua haluat antaa, niin pistä viestiä, mielelläni sen vastaanotan, kiitos etukäteen. Mitä noihin tuotteiden nimiin tulee, niin esimerkiksi tuo aga t+ on vaihtanut nimeä joka kerran kun uuden lähetyksen olen saanut. Nyt se on kai aga t2.
Tehdas muuten ryhtyi valmistamaan sitä pyrex tankilla pyydettyäni, ja paransi laatua seuraavaan erään, myös pyynnöstäni.
Tuo Vamon jousi on jo neljäs versio ja nyt se on keltainen ja siitä tunnistettavissa. Hinnoittelin sen varsin edulliseksi, jotta voitte aikaisempiin versioihin tilata paremman jousen. Myymälästä olen sen kaikille asiakkailleni, jotka tarvitsevat, antanut ilmaiseksi, tervetuloa.
Mitä tulee tuohon avun tarpeeseen, niin näitä tilauksia käsittelee jo kolme henkilöä meillä ja lisää toki palkataan myynnin kasvaessa. Myymälä on saanut erityisen suosion ja vie yhden ihmisen ajan.
Otan mielelläni edelleen vinkkejä uusista tuotteista ja tarpeista sekä parannusehdotuksia sivuilleni.
Tässä kiva uutuus, tulossa hu lo to alku
http://arizona.mycashflow.fi/files/t...20atomizer.jpg
Onpas täällä valitusta :) Sanotaan välillä jotain hyvääkin, aina ilmestynyt tunnin sisällä tilauksesta "Postitettu" -status tilaukselle.. Nyt näytti olevan ainut suomi-kauppa missä AGA-T2 varastossa, halvinkin vielä. Viikonlopuksi tuon tarvitsin eikä kyllä yhtään epäilyttänyt etteikö lähtisi samantien postiin!
jooo jostain syystä valittelevat kovin. Kaikki on hoidettu ja yleensä seuraavaksi päiväksi. Joskus kyllä varastosaldot eivät pidä paikkaansa kun samanaikaisesti myymälästäkin myydään, mutta ne sitten jälkitoimitetaan.
Kiitos kannustuksesta.
ei se ollu tarkotettu valitukseks tai dissaukseks, ihan vaan palautteeks sivuston selkeydestä.
V2 minivivinovat hyllyssä maanantaina
Kyllä itekin ekat mielipiteeni muodostin ulkoasun selkeyden myötä, mut onneksi sitten positiivisia täältä lukeneena tulin tilanneeksi ja homma toimi loistavasti.
Tietty jos jotain virheitä/epäselvyyksiä tuotteista löytyy niin pahempi juttu, mutta muuten tuo ulkoasu ei itseäni haittaa.
Jos huomaatte jotain virheitä tai parannusehdotuksia sivustolle, niin kovin mielellään otan niistä tiedon yksityisviestinä tai sivustoin kautta. Kiitos jo etukäteen.
Pikkukasa tavaraa tuli tilattua ja kaikki tuli nopsaan kotio, olipa mukaan ympätty pientä lahjustakin bonuksena.
Kiitos taas kerran nopeasta toimituksesta. Sivuillanne on joissain tuotteissa puutteelliset tiedot esim. Mesh cobraan: ei mittoja, verkon tiheyttä onko valmiiksi hapetettu yms. Teleskooppi modissa huono kuva, ei tietoa materiaalista eikä esim. valmistajaa tai myynti nimikettä, että voisi googlesta etsiä tietoa. Tarkemmat infot tuotteista, muuten kaikki toimii oikein mallikelpoisesti.
Kiitti, yritetään parantaa. Toi cobran mesh on poistuva tuote mutta on valmiiksi hapetettu 400. Pituus ja paksuus ovat cobraan sopivat.